eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krajenka › Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Ochrona wód zlewni rzeki Noteć - aglomeracja Krajenka



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Krajenka: Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Ochrona wód zlewni rzeki Noteć - aglomeracja Krajenka
Numer ogłoszenia: 177844 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128704 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krajenka, ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, faks 067 2639203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Ochrona wód zlewni rzeki Noteć - aglomeracja Krajenka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Ochrona wód zlewni rzeki Noteć - aglomeracja Krajenka - obejmującego budowę kanalizacji sanitarnej i przykanalików w mieście Krajenka i jednostkach osadniczych na terenie gminy Krajenka. 2.Zakres robót budowlanych objętych umową o wykonanie robót budowlanych obejmuje budowę: -kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 7 819 mb -kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej - 10 129 mb -kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej - 6 538 mb -przykanalików (grawitacyjnych, ciśnieniowych, podciśnieniowych) - 3 513 mb / 539 szt. -przepompowni - 19 szt. -pompowni przydomowych - 52 szt. -stacji podciśnieniowo - tłocznych - szt. 2 -studzienek podciśnieniowych zbiorczo - zaworowych wraz z monitoringiem - kpl. 166 -obiektów na istniejącym rurociągu tranzytowym, tj. studni rozprężnych - szt. 10 i osadników - szt. 2 , komór odpowietrzających - szt. 22, komór odwadniających - szt. 20 i komór przewiertowych - szt. 5 3.Roboty budowlane zostały rozpoczęte w maju 2011 r. Do dnia 30 marca 2012 r. Zamawiający dokonał 4 odbiorów częściowych obejmujących poniższy zakres: -kanalizacja sanitarna grawitacyjna - 6 885 mb -kanalizacja sanitarna ciśnieniowa - 5 215 mb -kanalizacja sanitarna podciśnieniowa - 633 mb -przykanaliki (grawitacyjne, ciśnieniowe, podciśnieniowe) - 1 163 mb -przepompownie - 2 szt. -pompownie przydomowe - 1 szt. -obiekty na rurociągu tranzytowym, tj. studnie rozprężne - szt. 2 i osadniki - szt. 1 , komory odpowietrzające - szt. 1, -montaż zbiorników 11 pompowni, 15 komór odwadniających i 16 komór odpowietrzających. 4.Projekt obejmuje 10 jednostek osadniczych PJO 01 Krajenka, PJO 02 Augustowo, PJO 03 Głubczyn Wieś, PJO 04 Głubczyn Letnisko, PJO 05 Głubczyn Rogownica, PJO 06 Skórka, PJO 07 Żeleźnica, PJO 08 Paruszka - Dolnik, PJO 09 Śmiardowo Krajeńskie, PJO 10 Podróżna. 5.Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem określa dokumentacja projektowa (projekt budowlany i rysunki wykonawcze) dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.krajenka.pl w dziale Informacje kategoria Inwestycje bieżące. 6.Zakres świadczonych usług obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie 3 branż: sanitarnej, budowlanej i elektrycznej. Zamawiający wyznacza jako koordynatora czynności inspektora nadzoru branży sanitarnej. Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne. 7.W zakres obowiązków wykonawcy wchodzi: 1)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej; 2)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 5)przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 6)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 7)kontrolowanie rozliczeń budowy; 8)wydawanie kierownikowi budowy poleceń (potwierdzone wpisem do dziennika budowy) dotyczących: -usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, -wykonywania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, -przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 9)żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 10) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem albo z pozwoleniem na budowę. 11)uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego i kontrola ustaleń z tych narad, 12)informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć pływ na terminowość wykonywanych przez wykonawcę robót, 13)pobyt na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór - min.2 razy w tygodniu, 14)doradztwo w negocjacjach z wykonawcą inwestycji, 15)sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych, 16)przygotowanie dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 17)współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, 18)współpraca z Zamawiającym w zakresie dokonywania pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych odcinków, zgodnie z wymogami dla nadzorowania inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet III Środowisko Przyrodnicze Działanie 3.4. Gospodarka wodno - ściekowa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Optimum s.c. A. Trzoska, M. Trzoska, ul. Pomorska 60/1, 85-051 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219327,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18800,55

  • Oferta z najniższą ceną: 18800,55 / Oferta z najwyższą ceną: 119064,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.