eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Catering dla Programu Aktywności Lokalnej W GRUPIE SIŁA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Gliwice: Catering dla Programu Aktywności Lokalnej W GRUPIE SIŁA
Numer ogłoszenia: 177830 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering dla Programu Aktywności Lokalnej W GRUPIE SIŁA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie dań i napoi dla 10 osobowej grupy uczestników Programu Aktywności Lokalnej W grupie siła wg następującego harmonogramu: 1. Catering na spotkaniu integracyjnym, w dniu 09.07.2010r.w godzinach 13.30-17.00: - nóżki drobiowe w wersji pikantnej i łagodnej (250g/osobę) - filet z kurczaka (200g/osobę) - grillowane trzy rodzaje mięs: schab, żeberka, karczek (po 150g/osobę z każdego rodzaju mięsa) - sosy do mięs 3 rodzaje ( w ilości wystarczającej dla 10 osób) - pierogi różne (300g/osobę) - ziemniaki w mundurkach (300g/osobę) - pieczone ziemniaki lub frytki (300g/osobę) - naleśniki z warzywami i serem (200g/osobę) - ruloniki drobiowe ze śliwkami (150g/osobę) - warzywa gotowane (250g) - sałatka warzywna (350g) - sałata grecka (350g) - surówki ze świeżych warzyw (350g) - sałatka owocowa (300g) - ciasta np. sernik, makowiec, marcepanowe (po 110g/osobę z każdego rodzaju ciastka) - kawa i herbata w termosach (po 3litry), mleczko do kawy w płynie w jednorazowych 10-12g opakowaniach (40 sztuk), cukier (1kg), cytryna (1/2 kg) - soki owocowe 2 rodzaje (łącznie 10 litrów) - woda mineralna (10 lirów) - świeże owoce: banany, kiwi, winogrona, mandarynki (po dwa kilogramy z każdego) - pieczywo 1,5 kg -niezbędna zastawa jednorazowa (talerzyki, sztućce, kubeczki, serwetki itp.) 2. Catering dla w/w grupy osób w ramach 25 spotkań szkoleniowych: -Obiady w formie drugiego dania w opakowaniach jednorazowych oraz 4 l wody mineralnej (2l gazowanej/2 l niegazowanej oraz kubeczki jednorazowe) Harmonogram cateringu: 28.05.2010; 04.06.2010; 11.06.2010; 18.06.2010; 25.06.2010; 02.07.2010; 16.07.2010; 23.07.2010; 30.07.2010; 06.08.2010; 13.08.2010; 20.08.2010; 27.08.2010; 03.09.2010; 10.09.2010; 17.09.2010; 24.09.2010; 01.10.2010; 08.10.2010; 15.10.2010; 22.10.2010; 29.10.2010; 05.11.2010; 19.11.2010; 26.11.2010r. Terminy spotkań mogą ulec zmianie. Zmiany te mogą być związane z realizacją Programu Aktywności Lokalnej W grupie siła, które są niezależne od zamawiającego np. repertuar teatru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Czas na zmiany - finansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • J&J EVENT CREATORS Janusz Jagusz, Zwycięstwa 42, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4953,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4975,50

  • Oferta z najniższą ceną: 4975,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5917,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, wartość zamówienia jest poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.