eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Zorganizowanie dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Świdnica w latach 2011/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-29

Świdnica: Zorganizowanie dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Świdnica w latach 2011/2012
Numer ogłoszenia: 177777 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143296 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Świdnicy, ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8523067, faks 074 8523067 w. 323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Świdnica w latach 2011/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający poszukiwał Wykonawcy do zorganizowania dowozu uczniów do szkół i odwozu uczniów ze szkół według tras ustalonych w załączniku nr 7 do SIWZ, w ilości do 145.000 (słownie: sto czterdzieści tysięcy) wozokilometrów. Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół zostaną zaktualizowane i przekazane Wykonawcy po 20 sierpnia 2011 r. Wykonawca powinien również: 1. Zapewnić garażowanie dwóch autobusów należących do Zamawiającego na terenie Wykonawcy. 2. Zapewnić zewnętrzne mycie dwóch autobusów Zamawiającego co najmniej raz w tygodniu. 3. Zapewnić kompleksową bieżącą obsługę techniczną dwóch autobusów należących do Zamawiającego (w tym w szczególności: wymiana oleju, wymiana filtrów, bieżący przegląd techniczny nie rzadziej niż raz w tygodniu, w przypadku awarii autobusu Zamawiającego - jego holowanie do zajezdni). Obsługę techniczną należy rozumieć jako koszty robocizny oraz koszty zakupu materiałów niezbędnych do jej wykonania. 4. Autobusy przeznaczone do realizacji usług przewozowych muszą spełniać wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia autobusów do ruchu określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz. 262). 5. Autobusy muszą spełniać następujące minimalne parametry techniczne: - co najmniej 6 autobusów z liczbą powyżej 90 miejsc siedząco - stojących, każdy wyposażony co najmniej w dwoje drzwi otwieranych automatycznie - co najmniej 2 autobusy z liczbą powyżej 50 miejsc siedząco - stojących, każdy wyposażony co najmniej w dwoje drzwi otwieranych automatycznie. 6. Wybrany w przetargu Wykonawca w okresie świadczenia usługi musi dysponować obiektami zaplecza technicznego, tj. zajezdnią autobusową wraz z niezbędnym wyposażeniem dla dokonywania bieżących napraw i kontroli codziennej, a także samochodem pomocy technicznej, pozwalającym na dokonanie naprawy autobusu poza zajezdnią lub holowanie autobusu do zajezdni.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Świdnicy Sp. z o.o., ul. Kolejowa 1D, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 603200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 557496,00

  • Oferta z najniższą ceną: 557496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 826848,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.