eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Osieku Łużyckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-15

Zgorzelec: Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Osieku Łużyckim
Numer ogłoszenia: 177754 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144050 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zgorzelec, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 77 21 400, faks 75 77 56 564.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Osieku Łużyckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia. 1.1Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Osieku Łużyckim. 1.2Opis przedmiotu zamówienia określają:a) przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ,1.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1.3.1 Rozebranie elementów starej podłogi z desek wraz z legarami ( ślepego pułapu), sali gimnastycznej na powierzchni 288,00m2, 1.3.2 Rozebranie drewnianego cokołu okalającego salę gimnastyczną o długości 72 mb, 1.3.3 Rozebranie drewnianej obudowy osłaniającej grzejniki centralnego ogrzewania i wykonanie nowej, 1.3.4 Wykonanie nowej posadzki sali gimnastycznej na powierzchni 288,00 m2 wyrównanej do poziomu wejścia z korytarza budynku szkoły składającej się z :warstwy wyrównującej z materiałów sypkich (piasek) o grubości ok.40 cm, izolacji z folii, warstwy z betonu o grubości 10 cm, warstwy izolacyjnej styropianem o grubości 5 cm, posadzki cementowej o grubości 6 cm, 1.3.5 Wykonanie na całej powierzchni sali gimnastycznej 288,00 m2 nowej nawierzchni poliuretanowej, bezspoinowej, przystosowanej do sal gimnastycznych wewnętrznych z wymalowaniem linii do gry w piłkę ręczną, gry w siatkówkę i gry w koszykówkę wraz z montażem osprzętu, tj. : zakup i montaż bramek do piłki ręcznej 2-szt.; zakup i montaż słupków do siatki komplet (z siatką, antenkami i siedziskiem dla sędziego); zakup i montaż 2szt koszy do koszykówki wraz z obręczami i siatką oraz konstrukcją metalową z mechanizmem regulacji wysokości tablicy. 1.3.6 Wymiana drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych drewnianych na drzwi z PCV o wymiarach 2,10m x 1,80m = 3,78m2, 1.3.7 Wymiana oświetlenia sali gimnastycznej w ilości 21-szt. lamp - na lampy oświetleniowe w technologii LED w osłonach chroniących przed uszkodzeniem. 1.3.8 Przerobienie instalacji c.o. związane z likwidacją 3-szt. grzejników oraz wpuszczenie pod tynk rury na odcinku 40,00 mb, 1.3.9 Wymiana krat osłonowych na 7 - szt. okien o wymiarach 4,11m x 1,14m.- na uchylne (otwieralne), 1.3.10 Montaż mechanicznych rolet okiennych na 7 - szt. okien o wymiarach 4,11m x 1,14m, 1.3.11 Odnowienie drabinek do ćwiczeń gimnastycznych zamontowanych na ścianie sali gimnastycznej, 1.3.12 Odnowienie malatury sufitu o pow. 288,00 m2. sali gimnastycznej, 1.3.13 Odnowienie malatury ścian o pow. 420,84m2 sali gimnastycznej z wymalowaniem herbu gminy i szkoły na ścianie bocznej, 1.3.14 Zakup i montaż elektronicznej tablicy wyników sportowych - wraz z oprogramowaniem do jej obsługi - z takich dyscyplin jak: piłka ręczna, siatkówka, koszykówka, tenis i badmintona ze sterowaniem bezprzewodowym i sygnałem dźwiękowym, 1.3.15 Zakup i montaż nagłośnienia sali, 1.4 Remont pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej: 1.4.1 Skucie starej glazury z posadzki i ścian - 32,23 m2 1.4.2 Wymiana glazury na posadzkach - 21,35 m2, 1.4.3 Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej - 3 szt, 1.4.4 Wymiana drewnianych drzwi zewnętrznych na drzwi z PCV - o wymiarach 2,00m x 1,00m, 1.4.5 Odnowienie malatury ścian i sufitów - 140,93 m2, 1.4.6 Wywóz gruzu. 1.5 Zamawiający wymaga aby wszelkie materiały, urządzenia, sprzęt użyty do wykonania i wykończenia robót posiadał odpowiednie atesty pozwalające na użytkowanie w placówkach oświatowych. 1.6 Ze względu na opisanie przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 1.7 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.8 Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, że oferowane roboty budowlane spełniają te wymagania. Wzór oświadczenia o spełnianiu wymagań określonych przez zamawiającego stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Do oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym przepis art. 26 ust. 3 i 4 Pzp stosuje się.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Paweł Wojciechowicz, ul. Chopina 20, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 138000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 206603,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.