eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › PN 17/2009 Zakup i dostawa materiałów medycznych dla SP ZOZ w Krasnymstawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Krasnystaw: PN 17/2009 Zakup i dostawa materiałów medycznych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 177681 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie , ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 17/2009 Zakup i dostawa materiałów medycznych dla SP ZOZ w Krasnymstawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi podzielona na 5 pakietów dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych, obłożeń, wyrobów jednorazowych z włókniny oraz plastiku, rękawów papierowo-foliowych, testów do sterylizacji, nabojów gazowych oraz opatrunków wraz z plastrami do kaniul. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania. 3. Dostarczony asortyment musi posiadać atesty dopuszczające do użytku w placówkach służby zdrowia na terenie Polski. 4. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium dla całości zamówienia wynosi 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00 100). W tym dla poszczególnych pakietów: - Pakiet 1.- 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00 100), - Pakiet 2. - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00 100), - Pakiet 3. - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00 100), - Pakiet 4. - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00 100), - Pakiet 5. - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00 100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Kredyt Bank S.A Oddz.Chełm, Nr rachunku 98 1500 1373 1213 7001 1365 0000 z dopiskiem: Wadium PN 17 2009 Zakup i dostawa materiałów medycznych 4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób, aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób trwale złączony z ofertą zamawiający nie dokona jego zwrotu. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 6.1 być wystawione na Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4 B, 22-300 Krasnystaw, 6.2 zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy, 6.3 w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 5 ustawy każdego z tych wykonawców, 6.4 okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokonuje zwrotu wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY brak któregokolwiek z poniższych dokumentów lub dokumenty o treści odmiennej od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1). 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (Załącznik Nr 2). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (Załącznik Nr 3). 4. Wypełniony Wzór umowy sprzedaży (Załącznik Nr 4). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji i działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki. 6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Stosowne zezwolenie, koncesja lub licencja - właściwych organów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 10. Stosowne dokumenty zaświadczenia, atesty, certyfikaty (lub inne dokumenty) potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski przedmiotu oferty zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego. 11. Do oferty należy dołączyć próbki na cały zaoferowany asortyment (dotyczy pakietu 3), celem weryfikacji zgodności zaoferowanych wyrobów z zapisami SIWZ. Próbki winny być oryginalnie zapakowane, opatrzone etykietą producenta. Ponadto do oferty należy dołączyć pisemny wykaz przekazanych próbek. Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta. Opakowanie powinno być oznaczona: Próbki do przetargu nieograniczonego na zakup i dostawy materiałów medycznych - Nr sprawy: 17 2009 Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie, adresie Wykonawcy oraz wykaz przekazanych próbek. 12. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię a oryginał dostarczyć w osobnej kopercie. 13. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli dokument przedstawiony jest w postaci kopii - poświadczenie oprócz adnotacji za zgodność z oryginałem musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby (osób) upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz. Dokumenty wystawione w języku obcym, należy złożyć w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski, poświadczone przez tłumacza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria SP ZOZ w Krasnymstawie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1. Materiały opatrunkowe Wadium 1 500,00 PLN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przylepiec na włókninie 5m x 5cm x 1 * szt. 400 2. Przylepiec na włókninie 5m x 2,5cm x 1 * szt. 1700 3. Gaza opatrunkowa bawełniana 17-nitkowa, szer. 90 cm x 1 mb. 25000 4. Kompresy gazowe niejałowe 17- nitkowe 8 warstw 7,5cm x 7,5cm x 100 do chirurgicznych zabiegów inwazyjnych z zakładanymi brzegami op. 1000 5. Opaska gipsowa 3 m x 14 cm do 15 cm x 1op a 2 szt. szt. 4000 6. Opaska dziana podtrzymująca bandaż 4 m x 10 cm x 1 * szt. 18000 7. Opaska dziana podtrzymująca bandaż 4 m x 15 cm x 1 * szt. 8000 8. Opaska elastyczna z zapinką 5 m x 15 cm x 1 * szt. 800 9. Opaska gazowa tkana podtrzymująca bandaż 4 m x 15 cm x 1 szt. 200 10. Przylepiec na tkaninie 5 m x 1,25 cm x 1 * szt. 300 11. Przylepiec na tkaninie 5 m x 2,5 cm x 1 * szt. 1000 12. Przylepiec na tkaninie 5 m x 5 cm x 1 * szt. 300 13. Wata celulozowa higieniczna arkusz 60 cm x 40 cm x 1 kg 800 14. Wata celulozowa higieniczna rolka 150 g x 1 szt. 300 15. Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa 500 g x 1- min 70% bawełny kg 1100 16. Prertoris plaster op 10 cm x 8 cm x 1 szt. szt. 1000 17. Kompresy włókninowe niejałowe 7,5 x 7,5 x 100 szt. op. 100 18. Wata prasowana podgipsowa szer. 10 cm x 3 m x 1 szt. op. 100 19. Wata prasowana podgipsowa szer. 15 cm x 3 m x 1 szt. op. 100 20. Kompresy włókninowe jałowe 10 cm x 10 cm x 2 szt. op. 1000 * - Pozycje 1, 2, 10, 11, 12 - opakowania pojedyńcze w kartoniku z nazwą i opisem produktu, hypoalergiczny klej kauczukowy * - Pozycje 6, 7, 8 - pakowane pojedyńczo.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.15-9, 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2. Nici chirurgiczne niewchłanialne, wchłanialne i specjalistyczne Wadium 1 500,00 PLN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne Szew skórny, monofilamentowy, poliamidowy. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 1 6/0 45 3/8 koła, 12 mm, odwrotnie tnąca 144 2 5/0 45 3/8 koła, 16 mm, odwrotnie tnąca 36 3 4/0 45** 3/8 koła, 16 mm, kosmetyczna 12 4 4/0 45* 3/8 koła, 19 mm, odwrornie tnąca 24 5 4/0 45 3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca 396 6 3/0 74 3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca 288 7 3/0 45 3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca 1512 8 3/0 45* 3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca 24 9 2/0 45 3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca 468 10 2/0 75 3/8 koła, 30 mm, odwrotnie tnąca 1080 11 0 100 1/2 koła, 27 mm, okrągła pogrubiana 36 12 1 100 1/2 koła, 27 mm, okrągła pogrubiana 72 * - szew o kontrolowanej elastyczności przy dociąganiu węzła, polibutester ** - igła kosmetyczna z 4 płaszczyznami tnącymi Szew syntetyczny, pleciony, poliamidowy, pokrywany silikonem. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 13 3/0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 540 14 2/0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 360 15 0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 144 16 1 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 36 17 2/0 7x75 podwiązki 36 18 0 7x75 podwiązki 36 Szew syntetyczny, monofilamentowy, polipropylenowy z dodatkiem substancji uplastyczniającej poly-ethylene-glicol. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 19 5/0 75 1/2 koła, 13 mm, 2x okragła 36 20 3/0 90 1/2 koła, 17 mm, 2x okragła 72 21 3/0 75 1/2 koła, 12 mm, 2x okragła 36 22 2/0 75 prosta, 60 mm, odwrotnie tnąca 108 Szwy wchłanialne Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, z mieszniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego, zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tyg. 80%, po 3 tyg. min30 %, czas wchłaniania 56-70 dni. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 1 8/0 30 3/8 koła, 6 mm, 2x szpatuła 24 2 4/0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 36 3 3/0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 756 4 3/0 75 1/2 koła, 37 mm, okrągła cienka 360 5 3/0 75 3/8 koła, 19 mm, odwrotnie tnąca 36 6 2/0 75 1/2 koła, 22 mm, okrągła cienka 36 7 2/0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 576 8 0 75 1/2 koła, 30 mm, okrągła cienka 720 9 1 75 1/2 koła, 37 mm, okrągła 1152 10 1 75 1/2 koła, 27 mm, okrągła pogrubiona 144 11 1 120 pętla 1/2 koła, 65 mm, okrągła 72 12 1 75 1/2 koła, 48 mm, odwrotnie tnąca 252 13 1 75 1/2 koła, 48 mm, okrągła 144 14 0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 36 15 2 75 1/2 koła, 37 mm, okrągła 288 16 2/0 150 podwiązka 36 17 0 150 podwiązka 36 18 1 150 podwiązka 36 Szew syntetyczny, monofilamentowy, szybkowchłanialny, niepowlekany, zdolność podtrzymywania tkankowego po 5 dniach min. 50-60 % pierwotnej siły, po 10 dniach min.20-30 %, czas wchłaniania 40-56 dni. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 19 4/0 75 1/2 koła, 22 mm, okrągła 36 20 3/0 75 1/2 koła, 22 mm, okrągła 36 Nici syntetyczne, jednowłóknowe, wchłanialne z mieszaniny glikolidu, trójmetylanu węgla i dioksanonu, z igłą, o okresie wchłaniania 90-110 dni i zdolności podtrzymywania tkankowego po 2 tyg. min 75%, po 3 tyg. min 40%. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 21 2/0 75 1.2 koła, 27 mm, okrągła cienka 36 Szwy specjalistyczne Szew naturalny, jedwabny, pleciony, niewchłanialny, powlekany. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 1 8/0 40-45 * 3/8 koła, 6-7 mm, 2x spatuła 120 * - szew barwiony Szew monofilamentowy, nylonowy. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 2 10/0 30-35 * 1/2 koła, 5,5 mm, 2x spatuła 120 * - szew barwiony Szew pleciony, wchłanialny, powlekany. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 3 6/0 40-45 * 1/4 koła, 6-8 mm, 2x spatuła 72 4 7/0 30-45 * 3/8 koła, 6-7 mm, 2x spatuła 72 * - szew barwiony.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3. Obłożenia oraz wyroby jednorazowe z włókniny oraz plastiku. Wadium 500,00 PLN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch chirurgiczny sterylny, wykonany z włókniny wysokobarierowej, rękawy z bawełnianym mankietem, tylne poły fartucha zakładane i wiązane na troki łączone kartonikiem. 10 szt. 2000 2. Fartuch niesterylny z fizeliny. Kolor zielony 10 szt. 1200 2. Jednorazowy czepek o okrągłym kształcie, wyposażony w elastyczny ściągacz. 10 szt. 4000 3. Maska chirurgiczna 3-warstwowa z dużą efektywnością filtracji, bez lateksu, włókien szklanych i innych substancji alergicznych z tasiemką. 10 szt. 7000 4. Zestaw sterylnych serwet: Serweta okulistyczna, sterylna, nieprzemakalna wykonana z włókniny polipropylenowej. Otwór o wielkości ok. 5-7 cm z folią + worek na płyn. Serweta o wymiarach ok. 100 x 180 cm. Setweta sterylna wykonana z włókniny polipropylenowej o wymiarach ok. 100 x 150 cm. Całość owinięta w serwetę ok. 100 x 150 cm nie przemakalną która może służyć jako pokrycie stolika. 10 szt. 800 5. Osłona na poręcz fotela/podłokietnik sterylna. 10 szt. 400.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4. Rękawy papierowo-foliowe, testy chemiczne do kontroli sterylizacji oraz naboje gazowe. Wadium 1 000,00 PLN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi ogólne (parametry krytyczne) do potwierdzenia dokumentem wydanym przez producenta: 1. Gramatura papieru: min 70 g/m 2 2. Zawartość chlorków (dotyczy papieru): < 0,03% 3. Wytrzymałość na przepuklenie na sucho: > 400 kPa 4. Wytrzymałośc na przepuklenie na mokro: > 150 kPa 5. Wytrzymałość na rozdarcia: > 750 mN 6. Liczba warstw łącznie z warstwą klejącą: min. 5 warstw 7. Wytrzymałość foli na rozdarcia: min. 250 mN 8. Wskaźnik przerwania: > 32 N/15mm Tabela 1. Rękawy papierowo-foliowe płaskie Lp. Szerokość Jm. Ilość 1. 50 mm mb 4 800 2. 75 mm mb 4 800 3. 100 mm mb 7 200 4. 125 mm mb 7 200 5. 150 mm mb 7 200 6. 200 mm mb 7 200 7. 250 mm mb 7 200 8. 300 mm mb 7 200 9. 380 mm mb 4 800 Tabela 2. Testy chemiczne do kontroli sterylizacji 1. Testy paskowe perforowane do kontroli sterylizacji parowej. Perforacja umożliwiająca łatwy podział na dwa mniejsze paski. 1.6 cm 21.6 cm sztuk (niedzielonych pasków) 23 040 2. Testy paskowe perforowane do kontroli sterylizacji gazowej. Perforacja umożliwiająca łatwy podział na dwa mniejsze paski. 1.6 cm 21.6 cm sztuk (niedzielonych pasków) 23 040 Tabela 3. Naboje gazowe 1. Naboje gazowe do sterylizacji tlenkiem etylenu 100 g 100% sztuk 350.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.77.00.00-8, 33.19.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5. Opatrunki i plastry do kaniul. Wadium 500,00 PLN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przezroczysty, poliuretanowy sterylny, półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul i zabezpieczenia miejsca wkłucia zawierający metkę do oznaczenia oraz ramkę o wymiarze 6 x 7 cm z wycięciem na port pionowy szt 19 200 2. Przezroczysty sterylny nie zawierający wazeliny i alkoholu opatrunek w płynie z atomizerem poj. 28 ml szt 100 3. Plaster poiniekcyjny, blokujący krwawienie, przeźroczysty, rozm. 25 x 85 mm szt 100 4. Hypoalergiczny jałowy opatrunek włókninowy z klejem akrylowym do mocowania i stabilizacji kaniuli w miejscu wkłucia, z podkładką, rozmiar 57 x 76 mm szt 5 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.