eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Wymiana okien i drzwi w budynkach Powiatu Olkuskiego w ramach zadania pn.Termomodernizacja budynków Powiatu Olkuskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Olkusz: Wymiana okien i drzwi w budynkach Powiatu Olkuskiego w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków Powiatu Olkuskiego.
Numer ogłoszenia: 177660 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi w budynkach Powiatu Olkuskiego w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków Powiatu Olkuskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wymiana okien na okna z PCV, pięciokomorowe rozwieralne i uchylno-rozwieralne z mikrowentylacją oraz wymiana drzwi zewnętrznych i drzwi wewnętrznych na: drzwi aluminiowe zewnętrzne (system profili aluminiowych - system izolowany termicznie) oraz drzwi aluminiowe (system profili aluminiowych bez przegrody termicznej - profil zimny) w niżej wymienionych budynkach Powiatu Olkuskiego: 1) I Liceum Ogólnokształcące w Olkuszu, ul. Polna 8; 2) II Liceum Ogólnokształcące w Olkuszu, ul. Żeromskiego 1; 3) IV Liceum Ogólnokształcące w Olkuszu, ul. Korczaka 7; 4) Zespół Szkół Nr 4 w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 1; 5) Zespół Szkół w Kluczach, ul. Zawierciańska 15; w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków Powiatu Olkuskiego. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykucie z muru stolarki, zakup i montaż okien z PCV z parapetami wewnętrznymi (lub nakładkami na parapety) i zewnętrznymi, zakup i montaż drzwi aluminiowych zewnętrznych i wewnętrznych oraz roboty wykończeniowe. W Zespole Szkół w Kluczach, w szatni należy dostarczyć i zamontować nawiewy w okienne w ilości 4 sztuk . Ilość sztuk, kształt, orientacyjne wymiary oraz lokalizacja i opis okien i drzwi określone są w załączonych rysunkach okien i drzwi oraz w przedmiarach robót w podziale na poszczególne budynki Powiatu Olkuskiego. Oferenci mają obowiązek dokonać własnych pomiarów okien i drzwi przewidywanych do wymiany. Roboty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Nie wyszczególnienie jakichkolwiek aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Oferta będzie zawierała wszystkie koszty mogące powstać w czasie realizacji zamówienia w podziale na poszczególne budynki Powiatu Olkuskiego z podsumowaniem wartości netto i brutto całego zamówienia. Wykonawca ustali we własnym zakresie ilość oraz miejsce wywiezienia materiałów z rozbiórki, a koszty z tym związane uwzględni w ofercie. Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane: min. 2 lata, a na stolarkę okienną i drzwiową: min. 5 lat. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p/poż na terenie wykonywanych robót. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja wyznaczona przez Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o wykonaniu całości przedmiotu umowy, poprzez spisanie protokołów odbioru oddzielnie dla każdego budynku szkolnego. Za wykonany w całości przedmiot zamówienia obowiązuje rozliczenie ryczałtowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych -stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień , zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. robót budowlanych polegających na wymianie okien na okna z PCV, pięciokomorowe rozwieralne i uchylno-rozwieralne z mikrowentylacją oraz na wymianie drzwi zewnętrznych i drzwi wewnętrznych na: drzwi aluminiowe zewnętrzne (system profili aluminiowych - system izolowany termicznie) oraz drzwi aluminiowe (system profili aluminiowych bez przegrody termicznej - profil zimny) w niżej wymienionych budynkach Powiatu Olkuskiego: 1) I Liceum Ogólnokształcące w Olkuszu, ul. Polna 8; 2) II Liceum Ogólnokształcące w Olkuszu, ul. Żeromskiego 1; 3) IV Liceum Ogólnokształcące w Olkuszu, ul. Korczaka 7; 4) Zespół Szkół Nr 4 w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 1; 5) Zespół Szkół w Kluczach, ul. Zawierciańska 15. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ oraz w wykazie wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Z treści tych dokumentów musi wynikać, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący - wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. montaż okien i drzwi w budynkach) o wartości co najmniej 60 000,00 PLN brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ oraz wykazie osób przewidzianych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wg wzoru z załącznika nr 5 do SIWZ. Z treści tych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek dotyczący - dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w poniższym zakresie: Zmiana kadry: osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad inwestycją, z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, o ile zaproponowane osoby będą miały co najmniej takie same kwalifikacje wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności kierownika budowy, inspektora nadzoru, osób reprezentujących strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul.Mickiewicza 2 32-300 Olkusz - pokój nr 53.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul.Mickiewicza 2 32-300 Olkusz - pokój nr 41.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.