eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Psp Nr 4 w Strzegomiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-16

Strzegom: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Psp Nr 4 w Strzegomiu.
Numer ogłoszenia: 177619 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204104 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Psp Nr 4 w Strzegomiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w Strzegomiu, Aleja Wojska Polskiego 3-5, działka nr 29, 59/1. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: a)rozbiórkę ogrodzenia terenu od strony drogi gminnej - ul. Szkolnej, b)rozbiórkę obrzeży betonowych i płytek chodnikowych przy budynku szkoły, c)roboty ziemne, d)odwodnienie boiska, e)podbudowę boiska, f)budowę boiska wielofunkcyjnego o powierzchni 544,00m2 z nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 17,00x32,00, g)wykonanie oświetlenia boiska, h)wykonanie instalacji drenażowej, i)wykonanie przyłącza deszczowego, j)wykonanie chodników i ciągów komunikacyjnych oraz powierzchni pomiędzy krawędzią boiska a istniejącym murkiem, k)przebudowę i remont istniejącego ogrodzenia terenu szkoły - od strony ul. Szkolnej, l)przebudowę zjazdu z drogi - od strony ul. Szkolnej, m)stałe wyposażenie boiska, w tym: - wyposażenie do piłki koszykowej, - wyposażenie do piłki siatkowej, - wyposażenie do piłki ręcznej 2.Do oferty należy dołączyć dokumenty (wymienione w Rozdziale VII pkt. 8 SIWZ) dotyczące nawierzchni poliuretanowej wymagane w celu potwierdzenia, że oferowana nawierzchnia poliuretanowa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 3.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 4.Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: Zakład Energetyczny, Wodociągi i Kanalizacja Sp.z o.o. w Strzegomiu, DZT Service-sieć ciepłownicza przebiegająca przez teren podwórza szkolnego) o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych z w/w sieciami. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru i potwierdzić odbiór wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac przyłączeniowych. 6.Teren inwestycji położony jest w ścisłej strefie ochrony konserwatorskiej i prace ziemne objęte będą nadzorem archeologicznym. 7.Zbliżenia i skrzyżowania projektowanych urządzeń podziemnych z urządzeniami podziemnymi istniejącymi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami. Ze względu na skrzyżowania na czas robót należy zapewnić stały nadzór ze strony zakładu branżowego. W przypadku uszkodzenia urządzeń podziemnych, kosztami naprawy i poniesionych strat obciążony zostanie wykonawca robót. 8.Roboty wykonywane będą na terenie czynnego obiektu (podwórze szkolne). Wykonawca zobowiązuje się zorganizować budowę w sposób wykluczający narażenie użytkowników obiektu i osoby trzecie na jakiekolwiek niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Roboty nie mogą ograniczyć prowadzenia bieżącej działalności szkoły. Wykonawca zastosuje szczególne środki ostrożności i zabezpieczenia podczas realizacji zadania. Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, w oparciu o obowiązujące normy i przepisy, przy zachowaniu przepisów BHP i p.poż. 9.Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a)organizację, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, b)koszt doprowadzenia mediów (woda, energia elektryczna) do celów budowlanych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, c)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań (w tym min.: badań wskaźników gruntu wymaganych w dokumentacji) i odbiorów wg polskich norm, obowiązujących warunków technicznych oraz wszelkich wytycznych zawartych w uzgodnieniach i decyzjach formalno-prawnych do projektu wraz z uzyskaniem do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, dokumentów potwierdzających pozytywne odbiory, d)doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych po zakończeniu robót, e)obsługę geodezyjną całości zadania, między innymi wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, f)dla wszystkich robót wymagających zajęcia pasa drogowego należy uzyskać decyzje i pokryć koszty z tym związane, g)uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, h)przestrzeganie przy realizacji robót warunków zawartych w uzgodnieniach m.in. z Wydziałem Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Wsi Urzędu Miejskiego w Strzegomiu, Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o. w Strzegomiu, DZT Service i innych. 10.Wykonawca rozezna przebieg wszystkich istniejących instalacji min. sieci cieplnej, odwodnienie, linie i słupy telefoniczne i elektryczne, światłowody, wodociągi, gazociągi przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące instalacje. 11.Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg, wodociągów, gazociągów, słupów i linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej, sieci cieplnej i instalacji jakiegokolwiek rodzaju, spowodowane przez niego lub jego Podwykonawców podczas wykonywania robót i niezwłocznie naprawi wszelkie uszkodzenia na własny koszt. 12.Obowiązkiem wykonawcy jest sprawdzenie, czy dostarczone projekty są kompletne i czy nie zawierają wad lub błędów dających się wykryć przy zachowaniu poziomu należytej staranności. Ujawnione w projekcie ewentualne pomyłki i błędy, wykryte w trakcie realizacji robót budowlanych, należy bezwzględnie zgłaszać Zamawiającemu w celu dokonania odpowiedniej weryfikacji oraz naniesienia przez Projektanta stosownych zmian. Ujawnione błędy nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do nieprawidłowego wykonania i realizacji robót budowlanych, niezgodnego z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i sztuką budowlaną. 13.Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia w porozumieniu z Projektantem rozwiązania zamiennego. 14.Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 15.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 16.Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 17.Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji. Wówczas okres gwarancji liczony będzie według gwarancji producenta. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 18.Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski i archeologiczny. 19.Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały, wyposażenie i urządzenia użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. 20.Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto (§5 ust. 5-9 wzoru umowy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DABRO-BAU F.H.U. Paweł Dąbrowski, Opoczka 10a, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 369866,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 387000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 387000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 483167,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.