eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Modernizacja sali obsługi klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ul. Kościuszki 29

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Zielona Góra: Modernizacja sali obsługi klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ul. Kościuszki 29
Numer ogłoszenia: 177575 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155717 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3294200, faks 68 3244213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali obsługi klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ul. Kościuszki 29.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja sali obsługi klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ul. Kościuszki 29 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) prac przygotowawczych i rozbiórkowych polegających na: ­ zdemontowaniu i zabezpieczeniu istniejącego wyposażenia ruchomego pomieszczeń, ­ rozebraniu ścian działowych przeznaczonych do rozbiórki, ­ wykonaniu otworów w istniejącej ścianie nośnej zgodnie z wytycznymi konstrukcyjnymi, ­ rozebraniu istniejących wykładzin oraz okładzin ceramicznych posadzek, b) robót budowlanych wewnętrznych polegających na: ­ zamurowaniu otworów oraz wykonaniu ściany działowej, ­ wykonaniu otworu w ścianie konstrukcyjnej podłużnej, ­ zabezpieczeniu przeciwpożarowym nadproża stalowego, ­ zakupie i montażu drzwi wewnętrznych pełnych, c) ślusarki aluminiowej wewnętrznej, d) elementów wykończeniowych wewnętrznych: ­ posadzek, ­ tynków, okładzin i malowaniu ścian wewnętrznych, ­ sufitów, ­ pochwytów przy schodach wewnętrznych, ­ wycieraczki, e) elementów wykończeniowych zewnętrznych: ­ okładzin schodów, ­ naprawy elementów betonowych biegu i spocznika, ­ balustrad, ­ wycieraczki, f) wentylacji, g) robót instalacyjnych sanitarnych, h) robót instalacyjnych elektrycznych polegających na: ­ instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego pomieszczeń sali obsługi klientów, ­ instalacji siłowych gniazd wtyczkowych 230V, ­ instalacji punktów elektryczno-logicznych, ­ instalacji ochrony od porażeń. 2. Wykonawca przedstawi Harmonogram rzeczowo-finansowy prac - plan realizacji robót przyjmując: 1) Roboty muszą przebiegać zapewniając ciągłość pracy części sali obsługi klientów, 2) Harmonogram rzeczowo-finansowy musi zawierać podział robót na poszczególne obszary robocze, uwzględniając potrzebę ciągłej pracy sali obsługi klientów. 3. Warunki realizacji: 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994. Prawo Budowlane. Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności; 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną; 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami Prawa Budowlanego; 4) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót; 5) Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień narażających użytkowników budynku na szkody; 6) przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do: ­ zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, ­ zainstalowania kontenera na odpady, ­ przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp i ppoż; 7) koszty opracowania wyceny przedmiaru robót ponoszone są w całości przez Wykonawcę, 8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu - terenu, objętego niniejszym zamówieniem; 9) koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowania i złożenia oferty ponosi samodzielnie każdy Wykonawca; 10) Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu w uzgodnionym wcześniej terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym z Zbigniewem Urbanowiczem lub Tomaszem Marczewskim, tel. 68 455 90 38; 11) Zamawiający umożliwi odpłatne korzystanie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z wody i energii elektrycznej: ­ za pobór wody dla czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający obciąży Wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 300,00 zł brutto, ­ za pobór energii elektrycznej dla zasilania niezbędnych urządzeń i narzędzi elektrycznych Zamawiający obciąży Wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 200,00 zł brutto. 12) roboty będą wykonywane w czynnym budynku, wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy urzędu - wszystkie prace uciążliwe związane z hałasem należy prowadzić poza godzinami pracy urzędu, a więc po godz. 15:00 i w dni ustawowo wolne od pracy; 13) w czasie wykonywania robót miejsce prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń mienia oraz wypadków z udziałem ludzi; 14) Zamawiający przewiduje odbiory częściowe i płatność za zakończone etapy robót w wysokości 70% wartości kosztorysowej; 15) potwierdzeniem końcowego odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie protokołu odbioru końcowego robót; 16) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały na okres minimum 36 miesięcy, okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego; UWAGA: 1. Ilość robót do wykonania określa przedmiar robót, ilości robót podane w przedmiarze robót mogą ulec zmianie, natomiast ceny jednostkowe robót zaproponowane w ofercie nie mogą ulec zmianie, 2. Sprzęt komputerowy będzie odłączany i przemieszczany przez pracowników ZUS..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.26.25.12 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MAT BUD Mateusz Śmigiel, ul. Chrobrego 6, 67-416 Konotop, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 291589,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 286760,45

  • Oferta z najniższą ceną: 286760,45 / Oferta z najwyższą ceną: 286760,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.