eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › UTWORZENIE OGRÓDKA REKREACYJNEGO WRAZ Z PLACEM ZABAW DLA DZIECI - ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-02

Myszków: UTWORZENIE OGRÓDKA REKREACYJNEGO WRAZ Z PLACEM ZABAW DLA DZIECI - ETAP II
Numer ogłoszenia: 177531 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280952 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWORZENIE OGRÓDKA REKREACYJNEGO WRAZ Z PLACEM ZABAW DLA DZIECI - ETAP II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i innych prac w ramach zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie ogródka rekreacyjnego wraz z placem zabaw dla dzieci - etap II, na terenie działek nr: 10032/23, 3628/1, 3629, 3639/3, 3792/17, 10031/24, 10032/2, 3625/5 przy ul. Spółdzielczej w Myszkowie, gdzie obecnie znajduje się teren zielony, siłownia na wolnym powietrzu (pierwszy zrealizowany etap budowy ogródka rekreacyjnego), oraz obiekty przewidziane do wyburzenia: budynek garażowy oraz wiata śmietnikowa. W ramach pierwszego etapu teren został zniwelowany i wyrównany. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: ? 45112723-9: Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, 2) Dodatkowe przedmioty: ? 45100000-8: Przygotowanie terenu pod budowę, ? 45111291-4: Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, ? 45111213-4: Roboty w zakresie oczyszczania terenu, ? 45111220-6: Roboty w zakresie usuwania gruzu, ? 45111230-9: Roboty w zakresie stabilizacji gruntu, ? 45111240-2: Roboty w zakresie odwadniania gruntu, ? 45112210-0: Usuwanie wierzchniej warstwy gleby, ? 45233293-9: Instalowanie mebli ulicznych, ? 45236210-5: Wyrównanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci, 4. Ogólny zakres robót w ramach ww. zadania inwestycyjnego polega na: - wyburzeniu budynku garażowego, - wyburzeniu wiaty śmietnikowej, - geodezyjnym wytyczenie obiektu, - usunięciu zanieczyszczeń (gruz itp.) w gruncie do głębokości 40 cm, - wykonaniu koryta, podbudowy i warstw konstrukcyjnych płyt placu zabaw, - wykonaniu płyt żelbetowych i ich wykończenie, - dostawie i montażu urządzeń placu zabaw, - wykonaniu ścieżek i dojść z kruszywa dolomitowego, - wykonaniu płyty pod wiatę śmietnikową, - dostawie i montażu wiaty śmietnikowej, - wykonaniu dojścia i dojazdu do wiaty śmietnikowej, - obsadzeniu zielenią wysoką, - montażu latarni hybrydowych, - montażu małej architektury: kosze na śmieci, stoliki do gry w szachy, ławki parkowe, - plantowaniu i humusowaniu wraz z obsianiem nasionami traw. 5. Pełny (szczegółowy) zakres robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego został określony: 1) w dokumentacji projektowej, na którą składają się: a) opis techniczny wraz załącznikami rysunkowymi; b) przedmiar robót. 2) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6. Istotne dokumenty umożliwiające realizację zamówienia: 1) zgłoszenie wykonania robót budowlanych, 2) badania geologiczne, 3) opinia geotechniczna, 4) karty techniczne urządzeń i materiałów budowlanych. 7. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zgłoszeniu i zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowych i specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 10. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENG Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 7/316, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 531808,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 412024,93

  • Oferta z najniższą ceną: 412024,93 / Oferta z najwyższą ceną: 669629,36

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.