eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach chińskim, indyjskim, japońskim i polskim - zamówienie uzupełniające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-02-10

Warszawa: Zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach chińskim, indyjskim, japońskim i polskim - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 17751 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach chińskim, indyjskim, japońskim i polskim - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach chińskim, indyjskim, japońskim i polskim. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań: a) rezerwacja i zakup powierzchni i czasu reklamowego dla rozpowszechniania Reklam Zamawiającego zgodnie z uzgodnionym i podpisanym przez Strony Media Planem; b) przygotowanie strategii Działań Reklamowych, c) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu do akceptacji Media Planu Działań Reklamowych, d) negocjowanie z Mediami warunków zakupu powierzchni reklamowej w Mediach. Wykonawca będzie zobowiązany za każdym razem dołożyć wszelkich starań, aby wynegocjować jak najkorzystniejsze warunki w Mediach. Na życzenie Zamawiającego Wykonawca zgadza się zaangażować przedstawiciela Zamawiającego w proces negocjacji warunków zakupu powierzchni reklamowych. e) bieżący monitoring Działań Reklamowych Zamawiającego prowadzonych w Mediach pod kątem zgodności z Media Planem. Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu działań stanowiących przedmiot niniejszej umowy przygotować raport dla Zamawiającego podsumowujący przebieg Działań Reklamowych, dokumentację realizacji, a także wskaźniki efektywności i ich ewentualne odchylenia względem planu. Wykonawca jest również zobowiązany do wprowadzania odpowiednich korekt do działań Zamawiającego w przypadku odchyleń od Media Planu lub na uzasadnione życzenie Zamawiającego. f) rozliczanie finansowe z Mediami Działań Reklamowych Zamawiającego. g) analiza efektywności wykonania Media Planu (tzw. Post-Buy Analysis) przedstawiona w formie podsumowania słowno-graficznego po zakończeniu wszystkich Działań Reklamowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOWE Media Sp. z o.o., ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 504065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 620000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 620000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 620000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe, o wartości 27 mln zł brutto, zostało udzielone w dniu 26.09.2013 r. Lowe Media Sp. z o.o., w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr ogłoszenia 2013/S 084-142349 z dnia 30.04.2013 r) oraz w SIWZ. Zamawiający udzielił wcześniej zamówienia uzupełniającego związanego z umową z dnia 26.09.2013r. na kwotę 8,5 mln zł brutto (umowę zawarto w dniu 24.03.2014r.). Oznacza to, że nie został wyczerpana ustawowa, oraz zawarta w ogłoszeniu, kwota zamówień przewidzianych na zamówienia uzupełniające dotyczące zamówienia z 26.09.2013r. Przedmiotowe zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, temu samemu wykonawcy - LOWE Media Sp. z o.o., ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa. Tym samym realizacja przedmiotowego zamówienia jest zgodna z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych. Dodatkowe działania reklamowe (kampania produktowa w internecie) przewidziane niniejszym zamówieniem pozwolą na zwiększenie zasięgu, a tym samym skuteczności i oddziaływania przekazu wizerunkowo-produktowego zapoczątkowanego kampanią realizowaną dotychczas przez LOWE Media na rynkach azjatyckich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.