eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przetarg 78/2016 na wykonanie remontu lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 2 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-09

Łódź: Przetarg 78/2016 na wykonanie remontu lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 2 części
Numer ogłoszenia: 177509 - 2016; data zamieszczenia: 09.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120729 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 652 96 70, faks 42 652 77 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg 78/2016 na wykonanie remontu lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 2 części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 2 części w branży: w części 1 instalacyjnej - elektrycznej, w części 2 ogólnobudowlanej - zgodnie przedmiarami robót/kosztorysami nakładczymi, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Część 1 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres 1 Piłsudskiego 45 m. 21 mieszkalny - wymiana inst. elektrycznej, 2 Piłsudskiego 67 m. 163/164 mieszkalny - wymiana inst. elektrycznej, 3 Niska 8 m. 61 mieszkalny - wymiana inst. elektrycznej, Część 2 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres 1 Wschodnia 67 m. 11 mieszkalny-wymiana podłogi drewnianej na posadzkę, 2 Mielizny 9 m. 2 mieszkalny - remont po zalaniu. Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót / kosztorysach nakładczych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ / kosztorysami nakładczymi - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) - prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale osób nadzorujących roboty wyznaczonych przez Zamawiającego - dla części 1. b) - prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale osób nadzorujących roboty wyznaczonych przez Zamawiającego - dla części 2. c) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy, e) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); f) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; g) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; h) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; i) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 obejmuje remont następujących lokali:1 Piłsudskiego 45 m. 21 mieszkalny - wymiana inst. elektrycznej, 2 Piłsudskiego 67 m. 163/164 mieszkalny - wymiana inst. elektrycznej, 3 Niska 8 m. 61 mieszkalny - wymiana inst. elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U.PIKAR Igor Markuszewski, ul. Okrężna 50, 95-041 Zielona Góra, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6490,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6747,31

  • Oferta z najniższą ceną: 6747,31 / Oferta z najwyższą ceną: 7010,97

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 obejmuje remont następujących lokali: 1 Wschodnia 67 m. 11 mieszkalny-wymiana podłogi drewnianej na posadzkę, 2 Mielizny 9 m. 2 mieszkalny - remont po zalaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOW-BUD Firma Remontowo-Budowlana Katarzyna Kowalska, ul. Wschodnia 32, 95-054 Ksawerów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15481,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13109,66

  • Oferta z najniższą ceną: 10815,64 / Oferta z najwyższą ceną: 17042,24

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.