eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ROZBUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWO-REKREACYJNEGO ZOS HIRSZFELDA; REMONT DACHU I ELEMENTÓW WENTYLACJI MECHANICZNEJ W RAMACH ROZBUDOWY SYSTEMU WENTYLACJI MECHANICZNEJ WIEZY ZJEŻDŻALNI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Warszawa: ROZBUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWO-REKREACYJNEGO ZOS HIRSZFELDA; REMONT DACHU I ELEMENTÓW WENTYLACJI MECHANICZNEJ W RAMACH ROZBUDOWY SYSTEMU WENTYLACJI MECHANICZNEJ WIEZY ZJEŻDŻALNI
Numer ogłoszenia: 177439 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Pileckiego 122, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3346212, fax 022 3346217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucsir.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWO-REKREACYJNEGO ZOS HIRSZFELDA; REMONT DACHU I ELEMENTÓW WENTYLACJI MECHANICZNEJ W RAMACH ROZBUDOWY SYSTEMU WENTYLACJI MECHANICZNEJ WIEZY ZJEŻDŻALNI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. obejmujący: a. projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, b. przedmiary robót (kosztorysy ślepe) 1) Zakres obejmuje grupy robót : a) Roboty ogólnobudowlane b) Roboty elektryczne c) Roboty wentylacyjne

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia porównywalne z niniejszym zamówieniem o wartości co najmniej 600 000 zł. każdy, 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: które posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty; 6) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, 7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. Polisa musi obejmować przewidywany termin realizacji zamówienia. W przypadku gdy okres objęty polisą jest krótszy niż termin realizacji zamówienia lub wysokość sumy gwarancyjnej jest mniejsza od wymaganej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że w momencie wygaśnięcia polisy przedłuży ją na warunkach określonych w siwz lub zwiększy wartość polisy zgodnie z warunkami określonymi w siwz 3.wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, które posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz są członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 4.wykaz co najmniej dwóch zamówień wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, porównywalnych z niniejszym zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wartość zrealizowanych robót budowlanych co najmniej 600 000 zł. każda)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucsir.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Pileckiego 122, 07-781 Warszawa, pok. nr 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Pileckiego 122, 07-781 Warszawa, pok. nr 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.