eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Realizacja projektu nr WND-POKL.09.01.01-10-071/14 pn. Kolorowe przedszkole w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Tomaszów Mazowiecki: Realizacja projektu nr WND-POKL.09.01.01-10-071/14 pn. Kolorowe przedszkole w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 177433 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole nr 11 w Tomaszowie Mazowieckim , ul. Farbiarska 51/57, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 427242479, faks 7242479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.p11tomaszow.wikom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu nr WND-POKL.09.01.01-10-071/14 pn. Kolorowe przedszkole w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia, materiałów biurowych i zużywalnych w ramach projektu Kolorowe przedszkole współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach zamówienia zakupione zostaną: 1. pomoce dydaktyczne, zabawki, gry edukacyjne, 2. wyposażenie, meble przedszkolne, biurka, krzesła, 3. naczynia, sztućce, talerze, 4. materiały biurowe, 5. szafa metalowa na dokumenty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 37.52.41.00-8, 37.51.00.00-6, 39.16.10.00-8, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.22.11.23-5, 39.22.30.00-1, 39.22.12.10-2, 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 22.81.60.00-3, 37.82.21.00-7, 39.12.21.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane produkty spełniają wszelkie wymagania określone przepisami prawa, odpowiadają określonym standardom lub specyfikacjom technicznym. 3. Pełnomocnictwa (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Stosownie do treści art. 144 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów, 2) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację oraz obniżających koszty ponoszone przez zamawiającego. 2. Zmiany nieistotne dokonywane będą w oparciu o właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.p11tomaszow.wikom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Nr 11 w Tomaszowie Maz. Farbiarska 51/57 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Nr 11 w Tomaszowie Maz. Farbiarska 51/57 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup różnego rodzaju pomocy dydaktycznych, zabawek, lalek, kukiełek, puzli, gier edukacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.61.00-6, 37.52.00.00-9, 37.51.00.00-6, 37.52.41.10-0, 37.52.30.00-0, 37.51.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie sal.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje zakup mebli przedszkolnych (min. krzesełek, stolików szafek, pojemników), biurek i krzeseł dla nauczycieli..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie gastronomiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup hartowanych szklanych talerzy płytkich i głębokich, kubków na napoje, sztućców ze stali nierdzewnej dla alergików i uczulonych na nikiel, 2 wózków kelnerskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.10-2, 39.22.30.00-1, 39.22.11.23-5, 39.31.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały biurowe i zużywalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup materiałów i artykułów biurowych min. papieru kserograficznego, papierów i bloków kolorowych, plasteliny, farb, kredek, kredy, pasteli, bibuł, kleju, teczek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-7, 30.19.76.44-2, 37.82.21.00-7, 30.19.76.00-3, 37.82.24.00-0, 22.81.60.00-3, 44.81.23.00-8, 37.82.23.00-9, 37.82.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szafa metalowa na dokumenty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup szafy metalowej do archiwizacji dokumentów - 2 regulowane półki, zamek ryglujący, system na klucz główny, pokryta trwałym lakierem proszkowym, korpus i drzwi szare z blachy stalowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.