Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-08-18
Tomaszów Mazowiecki: Realizacja projektu nr WND-POKL.09.01.01-10-071/14 pn. Kolorowe przedszkole w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 177433 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole nr 11 w Tomaszowie Mazowieckim , ul. Farbiarska 51/57, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 427242479, faks 7242479.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.p11tomaszow.wikom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu nr WND-POKL.09.01.01-10-071/14 pn. Kolorowe przedszkole w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia, materiałów biurowych i zużywalnych w ramach projektu Kolorowe przedszkole współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach zamówienia zakupione zostaną: 1. pomoce dydaktyczne, zabawki, gry edukacyjne, 2. wyposażenie, meble przedszkolne, biurka, krzesła, 3. naczynia, sztućce, talerze, 4. materiały biurowe, 5. szafa metalowa na dokumenty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 37.52.41.00-8, 37.51.00.00-6, 39.16.10.00-8, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.22.11.23-5, 39.22.30.00-1, 39.22.12.10-2, 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 22.81.60.00-3, 37.82.21.00-7, 39.12.21.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane produkty spełniają wszelkie wymagania określone przepisami prawa, odpowiadają określonym standardom lub specyfikacjom technicznym. 3. Pełnomocnictwa (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Stosownie do treści art. 144 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów, 2) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację oraz obniżających koszty ponoszone przez zamawiającego. 2. Zmiany nieistotne dokonywane będą w oparciu o właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.p11tomaszow.wikom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Nr 11 w Tomaszowie Maz.
Farbiarska 51/57
97-200 Tomaszów Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Nr 11 w Tomaszowie Maz. Farbiarska 51/57 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomoce dydaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup różnego rodzaju pomocy dydaktycznych, zabawek, lalek, kukiełek, puzli, gier edukacyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.61.00-6, 37.52.00.00-9, 37.51.00.00-6, 37.52.41.10-0, 37.52.30.00-0, 37.51.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie sal.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje zakup mebli przedszkolnych (min. krzesełek, stolików szafek, pojemników), biurek i krzeseł dla nauczycieli..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie gastronomiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup hartowanych szklanych talerzy płytkich i głębokich, kubków na napoje, sztućców ze stali nierdzewnej dla alergików i uczulonych na nikiel, 2 wózków kelnerskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.10-2, 39.22.30.00-1, 39.22.11.23-5, 39.31.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały biurowe i zużywalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup materiałów i artykułów biurowych min. papieru kserograficznego, papierów i bloków kolorowych, plasteliny, farb, kredek, kredy, pasteli, bibuł, kleju, teczek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-7, 30.19.76.44-2, 37.82.21.00-7, 30.19.76.00-3, 37.82.24.00-0, 22.81.60.00-3, 44.81.23.00-8, 37.82.23.00-9, 37.82.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szafa metalowa na dokumenty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup szafy metalowej do archiwizacji dokumentów - 2 regulowane półki, zamek ryglujący, system na klucz główny, pokryta trwałym lakierem proszkowym, korpus i drzwi szare z blachy stalowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ...
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla budynków przy ul. Smutnej 19 i ul. Smutnej 21 w Tomaszowie Maz.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do procedur chirurgii szczękowej i narzędzi chirurgicznych do procedur laryngologii
- Zakup ambulansu typu "B" z zabudową medyczną i wyposażeniem medycznym
- Opracowanie dok. projektowej wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji szpitalnego oddziału ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z dostawą TK
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 68 z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Poznaniu
- Wyposażenie budynku gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu, gm. Kosakowo - Umeblowanie i pomoce dydaktyczne
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
więcej: Bloki papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.