eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › NZOG 01/2011 Modernizacja oddziałów w budynku głównym szpitala Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-29

Krasnystaw: NZOG 01/2011 Modernizacja oddziałów w budynku głównym szpitala Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 177431 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie , ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NZOG 01/2011 Modernizacja oddziałów w budynku głównym szpitala Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem modernizację 6-ciu oddziałów w budynku głównym szpitala Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia Modernizacja oddziałów w budynku głównym szpitala Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie obejmuje swym zakresem: Blok operacyjny, trakt porodowy - przebudowa pomieszczeń, wykonanie niezbędnych śluz i ciągów komunikacyjnych w celu zapewnienia wymaganego reżimu sanitarnego. Wykończenie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi standardami - wykładziny PCV termozgrzewalne, nie wymagające akrylowania wykładziny elektroantystatyczne (uziemiona wykładzina półprzewodząca), ściany malowane farbami o właściwościach bakteriobójczych, łatwozmywalnymi o gładkiej powierzchni, w pomieszczeniach o podwyższonej aseptyce ściany z okładziny powłokowej, bezspoinowej, nienasiąkliwej, odpornej na działanie środków dezynfekcyjnych W części pomieszczeń podłogi ułożone z terakoty. Wykonanie instalacji gazów medycznych oraz nowych instalacji elektrycznych z dodatkowym (awaryjnym) źródłem zasilania. Wykonanie nowego systemu wentylacji nawiewno-wyciągowej (sprzężonego) zapewniającej parametry jakości powietrza do funkcji pomieszczeń o podwyższonej aseptyce. Założenie nowego osprzętu elektrycznego, sanitarnego. Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - zwiększenie powierzchni oddziału z wykonaniem izolatki. Dostosowanie do wymogów pomieszczeń zaplecza, kuchenka oddziałowa, sanitariaty, pomieszczenia zaplecza sanitarnego, wykonanie śluzy umywalkowo - fartuchowej, wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zasilaniem awaryjnym w celu zwiększenia niezawodności zasilania. Wykończenie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi standardami - wykładziny PCV termozgrzewalne, nie wymagające akrylowania wykładziny elektroantystatyczne (uziemiona wykładzina półprzewodząca). W części pomieszczeń podłogi ułożone z terakoty. Ściany malowane farbami łatwo zmywalnymi o właściwościach bakteriobójczych, łatwo zmywalnymi o gładkiej powierzchni a także wykładane glazurami. W pomieszczeniach o podwyższonej aseptyce ściany z okładziny powłokowej, bezspoinowej, nienasiąkliwej, odpornej na działanie środków dezynfekcyjnych. Wykonanie instalacji gazów medycznych oraz nowych instalacji elektrycznych z dodatkowym (awaryjnym) źródłem zasilania. Wykonanie nowego systemu wentylacji nawiewno-wyciągowej. Założenie nowego osprzętu elektrycznego, sanitarnego. Oddział Położniczy - Ginekologiczny i Noworodkowy - przebudowa części oddziału, uzupełnienie wyposażenia wydzielenie odpowiednich odcinków pielęgnacyjnych. Pokoje łóżkowe zorganizowane w systemie matka z dzieckiem. Wykończenie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi standardami - wykładziny PCV termozgrzewalne, nie wymagające akrylowania. W części pomieszczeń podłogi ułożone z terakoty. Ściany malowane farbami łatwo zmywalnymi o gładkiej powierzchni, a fartuchy wykładane glazurami. W pomieszczeniach o podwyższonej aseptyce ściany z okładziny powłokowej, bezspoinowej, nienasiąkliwej, odpornej na działanie środków dezynfekcyjnych. Wykonanie instalacji gazów medycznych oraz nowych instalacji elektrycznych i sanitarnych. Założenie nowego osprzętu elektrycznego, hydraulicznego. Centralna Sterylizatornia - przebudowa pomieszczeń umożliwiająca spełnienie wymogów w zakresie podziału na trzy strefy: brudną, czystą, sterylną. Przebudowa obejmuje także: wykonanie śluzy umywalkowo - fartuchowej. Podłogi układane z terakoty, ściany z glazur, a także malowane farbami łatwo zmywalnymi o właściwościach bakteriobójczych, łatwo zmywalnymi o gładkiej powierzchni. Wykonanie instalacji elektrycznej, sanitarnej wraz z osprzętem. Centralna Dezynfektornia - przebudowa obecnych pomieszczeń magazynowych na stację przygotowania łóżek z podziałem na część brudną i czystą, wykonaniem śluzy szatniowej dla personelu oraz boksu napraw sprzętu. Podłogi układane z terakoty, ściany z glazur a także malowane farbami łatwo zmywalnymi o gładkiej powierzchni. Wykonanie instalacji wentylacyjnej, elektrycznej, sanitarnej wraz z osprzętem. Wszystkie oddziały będą wyposażone w instalację PPOŻ - instalacja sygnalizacji pożaru, instalacja central oddymiania i napowietrzania klatek schodowych, instalacja central elektrotrzymaczy przy drzwiach pożarowych. Dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń innych producentów niż powołane w dokumentacji i przedmiarach pod warunkiem zapewnienia takich samych funkcji jakości. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji umowy - w ramach posiadanych środków. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna. Wypełnione przedmiary robót powinny być ułożone zgodnie z nadaną numeracją. UWAGA! Wszystkie czynności związane z realizacją przedsięwzięcia będą się odbywały w czynnym budynku szpitala co zobowiązuje wykonawcę do uwzględnienia powyższego faktu w przyjętych harmonogramach realizacji robót. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie robót uciążliwych dla pacjentów i personelu w porze nocnej tj. pomiędzy godzinami od: 21.00 do 7.00. Transport odpadów i gruzu z wykonywanych robót oraz materiałów masowych będzie odbywał się wyłącznie specjalnymi urządzeniami transportu zewnętrznego. Odpady i gruz składowane będą wyłącznie w odpowiednich, zakrytych pojemnikach nie powodujących zanieczyszczenia terenu. Zamówienie może być powierzone przez wykonawcę do realizacji podwykonawcom. W takim przypadku na wykonawcy spoczywa obowiązek: - poinformowania na etapie składanej oferty o ewentualnych podwykonawcach. - wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej i zawarcia umowy ramowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.21.51.20 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.21.51.41 - Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych 45.21.51.42 - Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki 45.21.51.43 - Roboty budowlane w zakresie sal diagnostycznych 45.21.51.45 - Roboty budowlane w zakresie sal do badań fluoroskopowych 45.21.51.46 - Roboty budowlane w zakresie sal do badania patologii 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 80 000,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: KB Oddział Chełm nr konta: 98 1500 1373 1213 7001 1365 0000 z dopiskiem .Wadium NZOG 01/2011 Modernizacja oddziałów w budynku głównym szpitala Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie. Wadium należy przedłożyć wraz z ofertą w terminie określonym przez zamawiającego

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1) wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze. zm.), dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) wykonawcy w stosunku do których brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3) zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów: a) OŚWIADCZENIA O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZGODNIE Z ART. 50 USTAWY PZP b) treści złożonych dokumentów, których zamawiający wymaga w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę będzie stosował formułę spełnia (nie spełnia). Jeżeli treść złożonych oświadczeń lub treść złożonych dokumentów potwierdzi, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i że nie ma podstaw do jego wykluczenia to zamawiający odnotuje, że wykonawca - warunki spełnia. W przypadku gdy treść złożonych oświadczeń lub treść złożonych dokumentów nie potwierdzi, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu lub są podstawy do jego wykluczenia to zamawiający odnotuje, że wykonawca - warunków nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku wiedzy i doświadczenia przez wykonawcę, zamawiający żąda wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający zaprosi do negocjacji 3 wykonawców,którzy przedstawią największą ilość zrealizowanych robót w zakresie budowy placówek zdrowotnych-kod CPV 45.21.51.00-8, lub w zakresie budynków medycznych-kod CPV 45.21.51.20-4, bądź robót budowlanych w zakresie obiektów szpitalnych kod CPV 45.21.51.40-0. Zamawiający każdą z wymienionych robót przy ocenie ich ilości będzie traktował identycznie. Zamawiający dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu przez wykonawcę będzie stosował formułę spełnia (nie spełnia) poprzez weryfikacje załączonych dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu przez wykonawcę będzie stosował formułę spełnia (nie spełnia) poprzez weryfikacje załączonych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert na kwotę stanowiącą co najmniej 2 000 000,00 zł; 3. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w Art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w Art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp; 7. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Zamawiający dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu przez wykonawcę będzie stosował formułę spełnia (nie spełnia) poprzez weryfikacje załączonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w III.3.5) pkt. 4, 5, 6 i 8 wykonawca: a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia)., - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia). b) skłąd zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Zamawiający zaprosi do negocjacji 3 wykonawców,którzy przedstawią największą ilość zrealizowanych robót w zakresie budowy placówek zdrowotnych - kod CPV 45.21.51.00-8, lub w zakresie budynków medycznych-kod CPV 45.21.51.20-4, bądź robót budowlanych w zakresie obiektów szpitalnych kod CPV 45.21.51.40-0. Zamawiający każdą z wymienionych robót przy ocenie ich ilości będzie traktował identycznie.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw w Dziale Techniczno-Gospodarczym, Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw - pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu nr 09 08-WND-RPLU.08.03.00-06-053 08 pt. Modernizacja oddziałów w budynku głównym szpitala w celu dostosowania do obowiązujących przepisów prawa SPZOZ Krasnystaw.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.