eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczmiska › ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH, MATERIAŁÓW, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA ORAZ USŁUG EDUKACYJNYCH dla potrzeb realizacji projektu Pasja poznania w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Karczmiska: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH, MATERIAŁÓW, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA ORAZ USŁUG EDUKACYJNYCH dla potrzeb realizacji projektu Pasja poznania w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 177323 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Karczmiskach , ul. Szkolna 1, 24-310 Karczmiska, woj. lubelskie, tel. 81 828 70 34, faks 81 828 70 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zskarczmiska.szkolnastrona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH, MATERIAŁÓW, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA ORAZ USŁUG EDUKACYJNYCH dla potrzeb realizacji projektu Pasja poznania w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia. Opis przedmiotu zamówienia. 1.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych , materiałów i wyposażenia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2.Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 1.3.Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi, materiałami i wyposażeniem zamawiającemu. 1.4.Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 1.5.Zamówienie obejmuje również: 1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż dostarczonych pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia w miejscu wskazanym przez zamawiającego, 3)udzielenie gwarancji na 12 miesięcy oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego, gwarancja nie dotyczy materiałów zużywalnych. Część 2 - Zakup sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania. Opis przedmiotu zamówienia. 2.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianego sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania, określa Załącznik Nr 2 i Nr 2a do SIWZ. 2.2.Zaoferowany sprzęt i oprogramowanie musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 2 i Nr 2a do SIWZ. 2.3.Zaoferowany sprzęt, oprogramowanie musi posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Licencje na oprogramowanie, jeśli nie określa ich SIWZ muszą być bezterminowe. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz ze sprzętem zamawiającemu. 2.4.Wykonawca dołączy do sprzętu i oprogramowania stosowne dokumenty i materiały informacyjne, potwierdzające parametry techniczne na podstawie, których zamawiający dokona oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim). 2.5.Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 2.6.Usługa obejmuje również: 1)dostarczenie sprzętu i oprogramowania do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu i oprogramowania, 3)szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, 4)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego. Część 3 - Zakup usług edukacyjnych. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1.Część 3.1.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h. 3.2.Część 3.1.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.3. Część 3.2.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum (5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h. 3.4.Część 3.2.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.5.Część 3.3 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z biologii. Prowadzenie zajęć rozwijających z biologii dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.6.Część 3.4.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. I gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h. 3.7.Część 3.4.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. II gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h. 3.8.Część 3.4.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.9.Część 3.5 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia plastyczne. Prowadzenie zajęć plastycznych dla uczniów gimnazjum (2 grupy): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.10.Część 3.6.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.11.Część 3.6.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.12.Część 3.7.a - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe (konsultacje indywidualne). Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego- konsultacji indywidualnych dla uczniów kl. II i III gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h. 3.13.Część 3.7.b - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (8 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 160 h. 3.14. Część 3.7.c - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (9 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 180 h. 3.15. Część 3.8 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia logopedyczne. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.16. Część 3.9 - Zakup usług edukacyjnych - konsultacje indywidualne z psychologiem. Prowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczniów gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h. 3.17. Termin realizacji usługi od 01.09.2014 r. do 30.06.2015 r. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawi się jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie - należy przez to rozumieć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, które Zamawiający traktuje jako wzór, w oparciu o który wykonawca może złożyć ofertę na dostawę o parametrach równoważnych. Za parametry równoważne należy rozumieć nie gorsze niż zaproponowane przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.20.00.00-1, 48.90.00.00-8, 31.71.00.00-9, 80.31.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póżn. zm.); 2)(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć, na które została złożona oferta; a)(dotyczy wyłącznie Część3.1 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania j. niemieckiego, co najmniej na poziomie gimnazjum; b)(dotyczy wyłącznie Część 2.2 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania matematyki, co najmniej na poziomie gimnazjum; c)(dotyczy wyłącznie Część 3.3 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania biologii, co najmniej na poziomie gimnazjum; d)(dotyczy wyłącznie Część 3.4 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania j. angielskiego, co najmniej na poziomie gimnazjum; e)(dotyczy wyłącznie Część 3.5 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania plastyki, co najmniej na poziomie gimnazjum lub przygotowanie plastyczne i co najmniej roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą; f)(dotyczy wyłącznie Część 3.6 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania, co najmniej na poziomie gimnazjum i roczne doświadczenie w prowadzeniu podobnego typu zajęć lub przygotowanie dziennikarskie lub filmowe i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć podobnego typu; g)(dotyczy wyłącznie Część 3.7 zamówienia) osoba posiada kwalifikacje do nauczania, co najmniej na poziomie gimnazjum zajmująca stanowisko pedagoga lub doradcy zawodowego lub osoba zatrudniona w dowolnej instytucji zajmująca się doradztwem zawodowym; h)(dotyczy wyłącznie Część 3.8 zamówienia) osoba posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych i co najmniej dwuletnią praktykę w prowadzeniu zajęć logopedycznych; i)(dotyczy wyłącznie Część 3.9 zamówienia) osoba posiada ukończone studia wyższe magisterskie z psychologii i jest lub była zatrudniona w poradni psychologiczno pedagogicznej; 3)(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) pisemne oświadczenie o zatrudnieniu i zatrudnieniu w innych projektach PO KL, łączna liczba godzin pracy osoby fizycznej nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie; 4)pisemne oświadczenie o zatrudnieniu w instytucji realizującej PO KL, wykonawca usługi nie może być zatrudniony w instytucji realizującej PO KL; 5)pisemne oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, wykonawca usługi nie może być powiązany osobowo i kapitałowo z Zamawiającym; 6)koncesja, zezwolenie, licencja lub inny dokument świadczący o posiadaniu uprawnień do realizacji zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia, w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany) dokument świadczący, o co najmniej rocznej praktyce w prowadzeniu działalności szkoleniowej /edukacyjnej; 2)(dotyczy wyłącznie Części 3.8 zamówienia) dokument świadczący, o co najmniej dwuletniej praktyce w prowadzeniu zajęć logopedycznych; 3)(dotyczy wyłącznie Części 3.9 zamówienia) dokument świadczący o aktualnym lub byłym zatrudnieniu w poradni psychologiczno pedagogicznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)pisemne oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania usługi (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)pisemne oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania usługi (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)pisemne oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację usługi zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pisemna oferta z pisemną propozycją ceny ryczałtowej netto - wzór oferty Załączniku Nr 3 do SIWZ. 2.(dotyczy wyłącznie Części 1, 2 zamówienia) Szczegółowy wykaz wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia - wzór Załączniku Nr 4 do SIWZ. Można skorzystać z załączników Nr 1,2, 2a pamiętając o ich podpisaniu. 3.Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz akceptacji warunków i wymagań zawartych w specyfikacji i przyjęcie ich bez zastrzeżeń - wzór Załączniku Nr 5 do SIWZ. 4.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Deklaracja udziału w projekcie - wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ. (Deklarację załączają do oferty tylko osoby fizyczne. W przypadku firm podpisane deklaracje przez osoby prowadzące zajęcia będą musiały zostać dołączone do umowy). 5.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Oświadczenie o zatrudnieniu i zatrudnieniu w innych projektach PO KL - wzór Załącznik Nr 7 do SIWZ. Oświadczenie załączają doferty tylko osoby fizyczne. (W przypadku firm podpisane oświadczenie przez osoby prowadzące zajęcia będą musiały zostać dołączone do umowy). 6.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Oświadczenie o zatrudnieniu w instytucji realizującej PO KL - wzór Załącznik Nr 8 do SIWZ. (W przypadku firm dodatkowo podpisane oświadczenie przez osoby prowadzące zajęcia będą musiały zostać dołączone do umowy). 7.Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - wzór Załącznik Nr 9 do SIWZ. 8.Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póżn. zm.) - wzór Załączniku Nr 10 do SIWZ. 9.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć, na które została złożona oferta potwierdzony za zgodność z oryginałem. (Dokument załączają do oferty tylko osoby fizyczne. W przypadku firm dokumenty osób prowadzących zajęcia stwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć, na które została złożona oferta będą musiały zostać dołączone do umowy). 10.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Kserokopia dokumentu tożsamości osoby prowadzącej zajęcia potwierdzona za zgodność z oryginałem. (Dokument tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem załączają do oferty tylko osoby fizyczne. W przypadku firm dokumenty tożsamości osób prowadzących zajęcia potwierdzone za zgodność z oryginałem będą musiały zostać dołączone do umowy). 11.Koncesja, zezwolenie, licencja lub inny dokument świadczący o posiadaniu uprawnień do realizacji zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany). 12.(dotyczy wyłącznie Części 3 zamówienia) Dokument świadczący, o co najmniej rocznej praktyce w prowadzeniu działalności szkoleniowej/edukacyjnej. (W przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany). 13.(dotyczy wyłącznie Części 3.8 zamówienia) Dokument świadczący, o co najmniej dwuletniej praktyce w prowadzeniu zajęć logopedycznych. 14.(dotyczy wyłącznie Części 3.9 zamówienia) Dokument świadczący o aktualnym lub byłym zatrudnieniu w poradni psychologiczno pedagogicznej. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 15.Pisemne oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania usługi - wzór Załączniku Nr 11 do SIWZ.W celu potwierdzenia, że sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy pozwala na realizację zamówienia. 16.Pisemne oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację usługi zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 3 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany) - wzór Załączniku Nr 12 do SIWZ. 17.Pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór Załączniku Nr 13 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści w przypadku, gdy: a)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; w przypadku wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; b)w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. c)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zskarczmiska.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekretariacie Zespołu Szkół w Karczmiskach, Karczmiska Pierwsze, ul. Szkolna 1, 24 - 310 Karczmiska w godzinach 8:00 - 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespół Szkół w Karczmiskach, Karczmiska Pierwsze, ul. Szkolna 1, 24 - 310 Karczmiska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Pasja poznania w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych , materiałów i wyposażenia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2.Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3.1.3. Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi, materiałami i wyposażeniem zamawiającemu. 1.4.Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 3.1.5. Zamówienie obejmuje również: 1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż dostarczonych pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia w miejscu wskazanym przez zamawiającego, 3)udzielenie gwarancji na 12 miesięcy oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego, gwarancja nie dotyczy materiałów zużywalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianego sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania, określa Załącznik Nr 2 i Nr 2a do SIWZ. 2.2.Zaoferowany sprzęt i oprogramowanie musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 2 i Nr 2a do SIWZ. 2.3.Zaoferowany sprzęt, oprogramowanie musi posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Licencje na oprogramowanie, jeśli nie określa ich SIWZ muszą być bezterminowe. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz ze sprzętem zamawiającemu. 2.4.Wykonawca dołączy do sprzętu i oprogramowania stosowne dokumenty i materiały informacyjne, potwierdzające parametry techniczne na podstawie, których zamawiający dokona oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim). 3.2.5. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.2.6. Usługa obejmuje również: 1)dostarczenie sprzętu i oprogramowania do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu i oprogramowania, 3)szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, 4)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.90.00.00-8, 31.71.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup usług edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Część 3.1.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h. 3.2.Część 3.1.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.3.Część 3.2.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum (5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h. 3.4.Część 3.2.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.5.Część 3.3 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z biologii. Prowadzenie zajęć rozwijających z biologii dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.6.Część 3.4.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. I gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h. 3.3.7. Część 3.4.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. II gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h. 3.8.Część 3.4.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.9.Część 3.5 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia plastyczne. Prowadzenie zajęć plastycznych dla uczniów gimnazjum (2 grupy): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.10. Część 3.6.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.11. Część 3.6.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h. 3.12. Część 3.7.a - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe (konsultacje indywidualne). Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego- konsultacji indywidualnych dla uczniów kl. II i III gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h. 3.13. Część 3.7.b - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (8 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 160 h. 3.14. Część 3.7.c - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (9 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 180 h. 3.15. Część 3.8 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia logopedyczne. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h. 3.16. Część 3.9 - Zakup usług edukacyjnych - konsultacje indywidualne z psychologiem. Prowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczniów gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.