eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Rozbudowa Zespołu Szkół o salę gimnastyczną z łącznikiem w Niedźwiadzie Górnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Ropczyce: Rozbudowa Zespołu Szkół o salę gimnastyczną z łącznikiem w Niedźwiadzie Górnej
Numer ogłoszenia: 177301 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, fax (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Zespołu Szkół o salę gimnastyczną z łącznikiem w Niedźwiadzie Górnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu Rozbudowy Zespołu Szkół o salę gimnastyczna o wymiarach 24,0 x 12,0 m z zapleczem i budową łącznika o wymiarach 15,30 x 6,46 m, obiekty nie podpiwniczone jako dobudowa do istniejącego budynku szkolnego, zgodnie z projektem. Budynek został zaprojektowany jako dobudowa do istniejącego budynku szkolnego poprzez łącznik, który jest funkcjonalnie połączony z kompleksem obiektów szkolnych. Charakterystyka obiektu: Powierzchnia zabudowy projektowanej rozbudowy łączna - 647,93 m 2 Powierzchnia użytkowa projektowanej rozbudowy łączna - 612,93 m2 Kubatura rozbudowy łączna - 4453,29 m3 2. Zakres prac oraz sposób wykonania robót budowlanych określa projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ. Przedmiotowy projekt obejmuje: - projekt zagospodarowania terenu, - projekt budowlany architektoniczno - konstrukcyjny, - projekt wykonawczy architektoniczny, - projekt budowlany przebudowy linii telekomunikacyjnej, - projekt budowlany przełożenia odcinka wodociągu, - projekt budowlany przełożenia odcinka kanalizacji deszczowej, - projekt budowlany kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków i oczyszczalni ścieków, - projekt budowlany wewnętrzna instalacja wod.- kan., - projekt budowlany wew. instalacji centralnego ogrzewania i przyłącze cieplne, - projekt budowlany wew. instalacji gazowej i punktu redukcyjno - pomiarowego, - projekt budowlany kotłowni gazowej /rozbudowa zwiększenie mocy cieplnej kotłów/, - projekt budowlany instalacji elektrycznych i odgromowej, - projekt budowlany doziemna część instalacji elektrycznych, - dokumentacja geotechniczna. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem budowlano - architektonicznym opracowanym przez ZOI Ropczyce oraz obowiązującymi przepisami PN, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie dobrze jakościowo.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2000r. Nr 109 poz. 1158, tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wpłaty należy dokonać na konto Zamawiającego Nr 39-9171-0004-0000-8136-2000-0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy : a/ spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b/ nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c/ którzy udokumentują wykonanie w przeciągu ostatnich 5 lat co najmniej jednego zamówienia tożsamego z przedmiotem niniejszego zamówienia, d/ którzy dysponują osobami, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, sieci i instalacji telekomunikacyjnych oraz przynależącymi do Izb Inżynierów Budownictwa, 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, wymaganych w SIWZ. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 4. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: a) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, sieci i instalacji telekomunikacyjnych oraz przynależą do Izb Inżynierów Budownictwa, b) wykaz tożsamych zamówień, odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um. gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach , 39-100 Ropczyce ul. Krisego 1 pok. nr 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach , 39-100 Ropczyce ul. Krisego 1 pok. nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.