eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów biurowych do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Warszawa: Dostawa materiałów biurowych do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego
Numer ogłoszenia: 177254 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75887 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 834 05 14, faks 834 76 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Wobec faktu, że Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego nie jest w stanie podać stałych wielkości przedmiotu zamówienia, ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa. 5. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji czyli wykonane z nowych elementów w oryginalnych opakowaniach producenta z etykietami zawierającymi znak firmowy (logo), symbol produktu termin przydatności do użytku. 6. Zamawiający w zał. nr 2 do SIWZ przedstawiła minimalne parametry przedmiotu zamówienia, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. W niektórych pozycjach Zamawiający podał konkretną nazwę (typ) produktu Wykonawca w swojej ofercie może zaoferować produkty równoważne jakościowo czyli nie gorsze od zaproponowanego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych jakościowo na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. W sytuacji zaoferowania produktów o gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. W związku z powyższym wymagane jest wypełnienie przez Wykonawcę w szczególności kolumny (nazwa producenta, rodzaj i symbol produktu) w załączniku Nr 2 do SIWZ w sposób precyzyjny, kompletny i jednoznaczny. 7. Zamawiający zastrzega, że zaproponowany przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania asortyment winien spełniać wszystkie wymogi podane załączniku nr 2 do SIWZ. W związku z tym 8. Wykonawca będzie zobowiązany się do udzielenia gwarancji, jakości na dostarczone artykuły biurowe, na okres 12 miesięcy, licząc od daty odbioru. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.92.30 - Koperty 22.85.21.00 - Okładki na akta .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD sp. z o.o. ul., Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93061,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71670,85

  • Oferta z najniższą ceną: 71670,85 / Oferta z najwyższą ceną: 85792,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.