eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz licencji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Kętrzyn: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz licencji
Numer ogłoszenia: 177247 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Limanowskiego 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7525540, fax 089 6701771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://up.ketrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz licencji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, wykonanie usług związanych z instalacją i konfiguracją dostarczonego sprzętu, dostawę oprogramowania oraz licencji zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, który określa minimalne wymagania sprzętowe Zamawiającego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007roku nr 233 z 1655) 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie przez Zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w dokumentacji i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poprawnie wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ lub jeśli Zamawiający sporządza ofertę na własnych formularzach wymaga się aby w ofercie znalazły się poniższe informacje: Nazwa Wykonawcy (nazwa firmy), adres Wykonawcy, Określenie przedmiotu oferty odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, Łączną, sumaryczną, wyrażoną w PLN cenę brutto przedmiotu zamówienia oraz ceny jednostkowe, Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań i warunków dotyczących przedmiotu zamówienia, Informacji, że Zamawiający nie dopuszcza powierzania części zamówienia podwykonawcom 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku nr 233 z 1655) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo musi być dołączone do ofert w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Złożone pełnomocnictwo powinno zawierać uiszczoną opłatę skarbową, zgodnie z art.1 ust.1 ustawy z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (Dz .U. Nr 225 poz. 1635 ), chyba że Wykonawca jest zwolniony podmiotowo z tej opłaty - należy podać podstawę prawną zwolnienia z opłaty skarbowej 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków gwarancyjnych - załącznik nr 3 do SIWZ) 7. Oświadczenie, że dostarczony sprzęt jest zgodny z Microsoft Windows XP PL SP2 oraz że bezproblemowo i bezkonfliktowo będzie współpracował z oprogramowaniem wymienionym w załączniku nr 5 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą materiałów informacyjnych producenta potwierdzających zgodność wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów oferowanego sprzętu wraz z oprogramowaniem z wymogami zawartymi w SIWZ (Parametry oferowanego sprzętu, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych nie mogą być niższe niż wymagane przez Zamawiającego - zał. Nr 5 do SIWZ) 9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i materiałów: Wykazu minimum 3 dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto każda, których Wykonawca dokonał lub jest w trakcie realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy odbiorcy, dokładnego adresu, dat wykonywania dostaw, ich wartości oraz osób do kontaktu w celu potwierdzenia realizowanych dostaw a także załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - referencje (załącznik nr 4 do SIWZ) V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Ofertę należy nadesłać w zapieczętowanej kopercie z zaznaczeniem: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz licencji Nazwa i siedziba Wykonawcy 2. Każda strona oferty powinna być parafowana 3. Sugeruje się numerowanie stron oferty 4. Zaleca się aby oferta była trwale spięta 5. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwie 6. Kserokopie załączonych dokumentów muszą zawierać stwierdzenie zgodności z oryginałem potwierdzone podpisem i pieczęcią wraz z datą osoby upoważnionej 7. Wszelkie poprawki i zmiany w treści oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane lub podpisane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę) 8. Do oferty muszą być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w punkcie V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert 10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść dokumentów zawierających SIWZ. Dokonane w ten sposób uzupełnienie przekazuje Zamawiający niezwłocznie wszystkim Wykonawcom i jest ono dla nich wiążące. 11. Informacje zawarte w ofercie, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 153, poz. 1503 ze zm. ) co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ - TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i załączone jako odrębna część nie złączona z jawną częścią oferty w sposób trwały 12. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest udostępniana nieodpłatnie i może być pobrana ze strony http://up.ketrzyn.pl odebrana bezpośrednio w siedzibie urzędu lub na pisemny wniosek Wykonawcy wysłana listem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.ketrzyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY UL. LIMANOWSKIEGO 1 11-400 KĘTRZYN POK. NR 11 - INFORMATYKA PIOTR WYROZĘBSKI ; BEATA PIERZCHANOWSKA TEL. 89 752 55 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY 11-400 KĘTRZYN UL. LIMANOWSKIEGO 1 POK. NR 14 - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.