eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Usługa projektowania, składu i drukowania materiałów handlowych- folderów dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Lądek-Zdrój: Usługa projektowania, składu i drukowania materiałów handlowych- folderów dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
Numer ogłoszenia: 177159 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax 074 8147107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa projektowania, składu i drukowania materiałów handlowych- folderów dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pzredmiotem zamówienia jest wykonanie 93 tys. szt. folderów w 5 rodzjach, w polskiej i niemieckiej wersji językowej, głównie wg. projektów Zamawiającego. Wykaz ilości i rodzajów folderów objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 1 a - formularzu cenowym, który został opracowany w oparciu o aktualne potrzeby Uzdrowiska. Zakres zamówienia zawiera się w przedziałe od 14 tys. do 211 tys euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.11.50.00 - Usługi w zakresie drukowania handlowych materiałów reklamowych Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty zgodnie z zał. nr 1, wypełniony formulraz cenowy zgodnie z zał. nr 1a, oświadczenie potwierdzające , że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 zgodnie z zał. nr 2, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dz. gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie o niekaralności, finansowe i o nie zaleganiu z płatnościami w ZUS i US zgodnie z zał. nr 5, zaakceptowany projekt umowy wg zał. nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 35
  • 2. Druk na maszynie 4-kolorowej - 15
  • 3. Udokumentowane wykonanie podobnych zamówień w okresie ostatnich 3 lat ( na podstawie dostarczonego portfolio) - 10
  • 4. Udokumentowana obecność w branży min.6 lat ( na podstawie dostarczonego portfolio) - 5
  • 5. Rodzaj farby (ekologiczne, bezołowiowe) - 15
  • 6. W naświetlarni liniatura nie mniejsza niż 150 dla rozdzielczości 3200 DPI - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ul. Wolnoścvi 4 57-540 Lądek Zdrój pok. nr 203 ( Zamówienia Publiczne) II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ul. Wolności 4 57-540 Lądek Zdrój pok. nr 103 (Sekretariat) I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.