eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrząb › Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego oraz zasilenia obiektów należących do Urzędu Gminy w Jastrzębiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-15

Jastrząb: Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego oraz zasilenia obiektów należących do Urzędu Gminy w Jastrzębiu
Numer ogłoszenia: 177150 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jastrząb , Pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb, woj. mazowieckie, tel. 048 628 48 60, faks 048 628 48 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugjastrzab.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego oraz zasilenia obiektów należących do Urzędu Gminy w Jastrzębiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne Dz.U. z 2012 r. poz. 1059z późn. zm. dla punktów poboru Zamawiającego, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Zadaniem Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie publiczne jest sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby zamawiającego realizowana w 3 zadaniach : Zadanie 1. Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C 11. Przewidywane zużycie w okresie realizacji zamówienia to 180 094 kWh przy liczbie 15 punktów rozliczania energii elektrycznej Zadanie 2. Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C 12a. Przewidywane zużycie w okresie realizacji zamówienia to 9.090 kWh w tym w tym w strefie szczytowej 4.000 kWh i w strefie pozaszczytowej 5.090 kWh przy liczbie 2 punktów rozliczania energii elektrycznej Zadanie 3.Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego rozliczanej w taryfie C 12b. Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia - 12 miesięcy, w taryfie C12b to 284 435 kWh w tym 139 261 kWh w strefie dziennej i 145 174 kWh w strefie nocnej, przy liczbie punktów 46. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający roczne zapotrzebowanie energii elektrycznej dla poszczególnych zadań znajduje się w załącznikach 1a, 1b, 1c do SIWZ stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. 2. Zastrzega się, że Zamawiający ma prawo niewykorzystania szacowanej ilości energii elektrycznej podanej w pkt 3.1. i nie będzie ponosił z tego tytułu dodatkowych kosztów. 3 Zamawiający oraz jego jednostki oświatowe (3 szkoły) będą otrzymywać oddzielne faktury rozliczeniowe za pobraną przez siebie energię elektryczną. 4. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów wymienionych w załącznikach 1a, 1b, 1c. Liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 20% ilości obiektów 1a, 1b, 1c. 5 Zamawiający ma prawo do dokonania zmiany grupy taryfowej oraz mocy umownej dla poszczególnych obiektów Zamawiającego w trakcie trwania Umowy, co będzie dokonywane na podstawie zmiany Załącznika nr 1 bez konieczności renegocjowania warunków Umowy. 6. Dla PPE objętych niniejszym postępowaniem Zamawiający posiada zawarte odrębne umowy na usługi dystrybucyjne z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko Kamienna na czas nieokreślony oraz odrębne umowy sprzedaży energii elektrycznej zawarte z Wykonawcami wyłonionymi we wcześniejszym postępowaniu przetargowym, w którym Zamawiający po raz kolejny dokonywał procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Dotychczasowe umowy sprzedaży energii elektrycznej wygasają z końcem miesiąca września 2015 roku w związku z czym nie ma konieczności ich wypowiadania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - wg zał. nr 2 2) Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - wg zał. nr 3 3) Oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy - wg zał. Nr 6 4) Parafowany projekt umowy zał. nr 8 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień ,pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugjastrzab.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy - pokój nr 24 ul. Pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy - sekretariat, pokój nr 15, ul. Pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.