eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › NAPRAWA ŚREDNIA TORU TRAMWAJOWEGO 19 - 8 OD hm 1+335 DO hm 1+670 W CIĄGU ULICY JANA Z KOLNA W GDAŃSKU (335 mb toru pojedynczego).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Gdańsk: NAPRAWA ŚREDNIA TORU TRAMWAJOWEGO 19 - 8 OD hm 1+335 DO hm 1+670 W CIĄGU ULICY JANA Z KOLNA W GDAŃSKU (335 mb toru pojedynczego).
Numer ogłoszenia: 177148 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA ŚREDNIA TORU TRAMWAJOWEGO 19 - 8 OD hm 1+335 DO hm 1+670 W CIĄGU ULICY JANA Z KOLNA W GDAŃSKU (335 mb toru pojedynczego)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje Naprawa średnia toru obejmuje wymianę podkładów staroużytecznych (własność Zamawiającego), przestawienie szyn (zamiana szyn tokami), wymianę podsypki tłuczniowej, spawanie termitowe złączy szynowych, balastowanie toru tłuczniem kamiennym, wraz z ciągłą regulacją toru w planie i profilu, które mają doprowadzić tor do dobrego stanu technicznego, zgodnego z obowiązującymi normami dla poziomu i przechyłki szyn, kierunku toru, przytwierdzenia szyn do podkładów i pełnej stabilizacji. 2.Zakres przedmiotu zamówienia - Wymiana nawierzchni stalowej - przestawienie szyn (zamiana szyn tokami) w miarę potrzeb S49 - 335 mbtp. - Wymiana podbudowy drewnianej (podkłady drewniane sosnowe zbrojone - podkładka, wkręty i pierścienie podwójne) - własność Zamawiającego - 500 szt. - Wymiana podsypki tłuczniowej w ilości 363 m3 - podsypka wymieniana na głębokość 25 cm pod podkładem. - Balastowanie oraz regulacja toru w planie i profilu. - Likwidacja połączeń klasycznych poprzez spawanie termitowe toru - szt. 26

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5500 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: 1.oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2.posiada doświadczenie w realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem (związane z przebudową, remontem, naprawą, utrzymaniem infrastruktury torowej) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - udokumentuje w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania realizację minimum jednego zadania o wartości robót nie mniejszej niż 200.000 zł (brutto), potwierdzone dokumentami, np. referencjami na dowód że zostały wykonane należycie 3. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia minimum 1 osobę - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi (wpis do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) w specjalności drogowej lub linie, węzły i stacje kolejowe, z doświadczeniem w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, która w okresie ostatnich pięciu lat pełniła funkcję kierownika robót dla co najmniej jednego zadania o wartości robót związanych z przebudową, remontem, naprawą, utrzymaniem infrastruktury torowej nie mniejszej niż 200 000 zł brutto 4. *dysponuje niżej wymienionym sprzętem w ilościach nie mniejszych niż: - aparatura do termitowego spawania szyn - 1 kpl. - podbijaki elektrowibracyjne - 8 szt. *) rodzaj dysponowania: - samoistne (własność) - zależne (np. umowa leasingu, umowa sprzedaży, użyczenia, dzierżawy, najmu sprzętu). Wybrany w drodze postępowania Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do przedłożenia stosownego dokumentu potwierdzającego formę posiadania w/w sprzętu, w przypadku dysponowania zależnego do przedłożenia stosownej umowy (np. umowy leasingu, umowy sprzedaży, użyczenia, dzierżawy, najmu sprzętu). 5. znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - przedstawi aktualną informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych nie mniejszą niż 120.000 zł. lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 120.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Udokumentowanie, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia: 1.1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania) robót i ich wartości, o których mowa w pkt. III.3. SIWZ - zał. nr 1b SIWZ. 1.2. Dokumenty potwierdzające, że wykazane (dot. pkt. 2.1) roboty zostały wykonane z należytą starannością np. referencje, opinie inwestorów w zakresie wykonanych zadań wyszczególnionych w zał. nr 1b SIWZ. (na dowód spełnienia warunku opisanego w pkt. III.2 SIWZ) 2.Oświadczenie - wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt. III.3 SIWZ, z informacją: imię nazwisko, rodzaj dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w załączeniu) wraz z informacją o doświadczeniu zawodowym - zał. nr 1c SIWZ. (na dowód spełnienia warunku opisanego w pkt.III.3 SIWZ). 3.Oświadczenie - wykaz sprzętu, o którym mowa w pkt. III.4. SIWZ, którym dysponuje wykonawca - zał. nr 1d SIWZ (na dowód spełnienia warunku opisanego w pkt.III.4. SIWZ) 4. Udokumentowanie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie prac objętych przetargiem. 4.1. Aktualna informacja banku (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych nie mniejszą niż 120.000 zł. lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 120.000 zł. (na dowód spełnienia warunku opisanego w pkt. III.5. SIWZ). 5. Oświadczenie (druk), że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych i spełnia wymogi art. 22 ustawy PZP - zał. nr 1a SIWZ (na dowód spełnienia warunku opisanego w pkt.III.1. SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, kancelaria. bud A, pok. 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, sekretariat, bud. B, pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.