eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Nadbudowa budynku biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ełku przy ul. Suwalskiej46

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Ełk: Nadbudowa budynku biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ełku przy ul. Suwalskiej46
Numer ogłoszenia: 177132 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku, ul. Suwalska 46, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6102317, fax 087 6216365.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa budynku biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ełku przy ul. Suwalskiej46.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa części istniejącego budynku w celu adaptacji poddasza na cele magazynowe i biurowe i termoizolacja budynku. Zakres prac remontowo - budowlanych części istniejącej budynku: 1. Prace budowlane: - rozbiórka fragmentów pokrycia dachowego w miejscach usytuowania ścian nadbudowy, - podwyższenie ścian zewnętrznych jako ścian warstwowych z gazobetonu 24, z w-wą styropianu 15 cm i ściany konstrukcyjnej środkowej, wylanie na nich wieńca żelbetowego, - wykonanie nowych podziałów nadbudowy - wykonanie nowych otworów okiennych, przemurowanie otworów drzwiowych oraz podciągów w ścianach konstrukcyjnych, nadproża z belek stalowych ceowych skręconych śrubami fi14, wys. 140 mm, - rozbiórka fragmentu stropu w części nad klatką schodową w celu wykonania schodów wejściowych na poddasze, - wykonanie nowych podłóg i posadzek na stropie z warstwami izolacyjnymi (10 cm wełny min.), - wykonanie przedłużeń pionów wentylacji grawitacyjnej i dobudowanie nowych stosownie do funkcji nowych pomieszczeń, - wykonanie izolacji termicznej stropodachu wełną min. gr. 18 cm, 2. Prace instalacyjne sanitarne: - wykonanie rozbudowy instalacji wod.-kan. w budynku do istniejącej sieci, - wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń, - wykonanie rozbudowy instalacji co. i cc.w., 3. Prace instalacyjne elektryczne: - rozbudowa instalacji elektrycznej w lokalu inspektoratu - wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd ogólnego przeznaczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna i kosztorysy ślepe.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia robót budowlanych, 2. nie posiadają zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym oraz zaległości z uiszczeniem składek na ubezpieczenia społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji; 3. posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, 4. zatrudniają kadrę techniczną posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane. wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę nie mniejszą niż złożona oferta, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania. 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik NR 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłatach podatku w Urzędzie Skarbowym i składek w ZUS lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż złożona oferta na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania. 5. Informacja na temat kwalifikacji i doświadczenia kierownika budowy - uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty (np. referencje), że roboty te zostały wykonane należycie - przygotować wg załącznika NR 3 7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.olsztyn.wiw.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Suwalska 46, 19 - 300 Ełk, sekretariat. Specyfikację można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 09:00, miejsce: : Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Suwalska 46, 19 - 300 Ełk, sekretariat..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.