eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarłów › OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO EKOTERM PLUS DO KOTŁOWNI ZLOKALIZOWANYCH W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINĘ TARŁÓW Z SIEDZIBĄ 27-515 Tarłów , ul.Rynek - 2



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Tarłów: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO EKOTERM PLUS DO KOTŁOWNI ZLOKALIZOWANYCH W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINĘ TARŁÓW Z SIEDZIBĄ 27-515 Tarłów , ul.Rynek - 2
Numer ogłoszenia: 177124 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8385111, fax 015 8385120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarlow.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO EKOTERM PLUS DO KOTŁOWNI ZLOKALIZOWANYCH W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINĘ TARŁÓW Z SIEDZIBĄ 27-515 Tarłów , ul.Rynek - 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego typu Ekoterm plus w ilości ok.45.000 l na sezon grzewczy 2007/2008 dla kotłowni zlokalizowanych w obiektach administrowanych przez Gminę Tarłów , z siedzibą 27-515 Tarłów ,ul.Rynek 2 . Dostarczony olej opałowy musi spełniać warunki określone w Polskiej Normie PN -C-96024:2001 ( wartość opałowa nie mniejsza jak 42,6 (MJ/kg, zawartość siarki nie większa jak 0,090% (m/m),kolor czerwony). CPV: 23122000- 8 oleje opałowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 11.30.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w kwocie 2.000 zł słownie : Dwa tysiące złotych .na konto Bank Spółdzielczy Ożarów Oddział Tarłów 98942300002003003009950017.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień publicznych . Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą ,posiadają koncesje na obrót paliwami płynnymi oraz Świadectwo Autoryzacji producenta oleju . Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.wykonali lub wykonywali dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem Zamawiający żąda wykazania trzech zadań polegających na dostawie oleju opałowego o wartości co najmniej 50% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę . Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie ,tj. nie zalegają z opłaceniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach ,jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz ofertowy należy dołączyć nastepujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zawiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Koncesję na obrót paliwami płynnymi ważną w całym okresie trwania umowy, d) Swiadectwo Autoryzacji producenta oleju na bieżący rok, e) Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartośći ,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający żąda wykazania trzech zadań polegających na dostawie oleju opałowego o wartośći co najmniej 50% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę . f) Dokumenty potwierdzające ,że wykazane zadania, o których mowa w pkt.e) zostały wykonane należycie . Dokumenty te muszą dotyczyć zadań wskazanych w wykazie . g / Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,obejmującej odpowiedzialnośc deliktową i kontraktową na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł.W przypadku upływu wazności polisy przed realizacja zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odnowienia polisy na tych samych warunkach i przedłożenia Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia . g) Aktualne zaświadczenie włąściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnośći lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający ocenia spelnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, metodą zero jedynkowa na druku ZP - 17.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarlow.home.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.tarlow.home.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tarłów, Sekretariat pokój nr. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.