eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Zakup sprzętu rehabilitacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Pionki: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 17710 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 6121866, faks 48 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu rehabilitacyjnego. Zakres przedmiotowy: wyposażenie obiektów zamawiającego, tj. Zakładu Rehabilitacji i Oddziału Rehabilitacji, służących rehabilitacji osób niepełnosprawnych, w sprzęt rehabilitacyjny. W zakresie zamówienia wykonawca dostarczy dany sprzęt rehabilitacyjny oraz dokona jego rozmieszczenia lub instalacji odpowiednio według wskazań zamawiającego w Zakładzie Rehabilitacji, zlokalizowanym przy ul. Sienkiewicza 29 w Pionkach lub w Oddziale Rehabilitacji, zlokalizowanym przy ul. Harcerskiej 1 w Pionkach. Opis przedmiotu zamówienia według CPV- art. 30 ust.7 Pzp: 33128000-3 Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii, 33158000-2 Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej, 33158200-4 Urządzenia do elektroterapii, 33165000-4 Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. wykonawca oferuje wyłącznie przedmiot zamówienia spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, wprowadzony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z prawem, w tym ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych /Dz. U. 2010, nr 107, poz.679 z późn. zm./, posiadający oznakowanie CE/ deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub inny dokument - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, jest dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego oraz wymagania jakościowe. b. wykonawca oferuje sprzęt nowy fabrycznie /wymagany rok produkcji 2014 lub 2015/, nieużywany, kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, nie posiadający wad i nie obciążony prawami osób trzecich. c. wymagany okres gwarancji: 12 miesięcy. Złożenie oferty, w której wykonawca zaoferuje krótszy termin gwarancji niż wymagane 12 miesięcy skutkować będzie jej odrzuceniem, jako niezgodnej z treścią SIWZ. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty przewidującej odmienny niż określony przez zamawiającego sposób wykonania zamówienia publicznego, nie dopuszcza się więc złożenia oferty wariantowej. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Przedmiot zamówienia jest podzielny. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: zadanie nr 1 - laser biostymulacyjny ze skanerem: 2 zestawy; zadanie nr 2 - aparat do elektroterapii dwukanałowy: sztuk 6; zadanie nr 3 - aparat do terapii ultradźwiękowej + bezobsługowa głowica: 3 zestawy; zadanie nr 4 - stół do ćwiczeń manualnych ręki: sztuk 2; zadanie nr 5 - aparat do krioterapii - zimne powietrze: sztuk 1; zadanie nr 6 - poręcze do nauki chodu: 1 zestaw; zadanie nr 7 - stół pionizacyjny: sztuk 1; zadanie nr 8 - ekopompa: sztuk 3. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedno lub więcej zadań stanowiących poszczególne części zamówienia. Ilość części /zadań/ - 8. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art.29 ust.2 Pzp. Jeżeli użyto określeń wskazujących znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, wówczas należy mieć na uwadze, że takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy - lub równoważny - co oznacza produkty takiej samej lub wyższej jakości, odpowiadające poszczególnym opisanym urządzeniom, zapewniające możliwość uzyskania efektu założonego przez zamawiającego a więc służące celom przypisanym do każdego sprzętu rehabilitacyjnego. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających, zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani aukcji elektronicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.12.80.00 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie - ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia; warunek graniczny: spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie - ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia; warunek graniczny: spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie - ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia; warunek graniczny: spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie - ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia; warunek graniczny: spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie - ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia; warunek graniczny: spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oprócz oświadczenia wskazanego w treści FORMULARZA OFERTY Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów. Obowiązek przekazania zamawiającemu dokumentów potwierdzających dopuszczenie danego sprzętu rehabilitacyjnego do obrotu powstaje z chwilą realizacji zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zadania/ zadań, którego/ których dotyczy oferta- wzory formularzy określają załączniki nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wymagane tylko oświadczenie o spełnianiu warunków działu w postępowaniu. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane jest wspólnie przez wykonawców. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: dokumentów dotyczących: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu dokumenty potwierdzające zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich. Do zachowania pisemnej formy czynności prawnej w zakresie zobowiązania podmiotów trzecich za wystarczające uważać się będzie złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść odpowiedniego oświadczenia woli. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać w szczególności: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy oraz powinna zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia lub jego braku. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składane jest przez każdego z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: NIE DOTYCZY - nie zamierza się zawierać umowy ramowej. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY - nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: NIE DOTYCZY - nie przewiduje się przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7 lub art.134 ust. 6 pkt 3 i 4 Pzp: NIE DOTYCZY - nie przewiduje się zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory oferty. Zgodnie z art.11 ust.5 Pzp zamawiający zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie, którego zamieszczenie w Biuletynie ze względu na wartość zamówienia nie jest obowiązkowe. Realizacja projektu pn. Zakup sprzętu rehabilitacyjnego jest dofinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych /PFRON/, w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II- obszar A. Postępowanie pn.: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego oznaczone jest numerem referencyjnym: SZP - 1/ 2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.