eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca fabrycznie nowychkomputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i projektora multimedialnego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-02

Szczecin: Zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca fabrycznie nowych: komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i projektora multimedialnego.
Numer ogłoszenia: 177093 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163581 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca fabrycznie nowych: komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i projektora multimedialnego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę do wskazanego przez zamawiającego miejsca fabrycznie nowych: komputerów stacjonarnych w ilości 91 szt., komputerów przenośnych w ilości 5 szt., drukarek w ilości 43 szt., urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 11 szt. i projektora multimedialnego w ilości 1 szt. 2. Szczegółowy opis, ilość i zakres oraz wymagana specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 8 do siwz tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 3. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30213300-8; 30213100-6; 30232110-8; 38652100-1. 4. Zasady dostaw, odbioru i warunki płatności: Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru i płatności za przedmiot zamówienia oraz określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 5. Warunki gwarancji i serwisu: Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=1... 1 z 4 2015-11-10 10:33 oraz minimalne wymagania określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz oraz w załączniku nr 9 do siwz. 6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie oprócz ceny także okresu gwarancji na sprzęt, które winien podać w załączniku 6 do siwz. 7. Wszelkie nazwy własne dotyczące sprzętu zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako przykładowe, co oznacza możliwość zastosowania sprzętu innych producentów o równoważnych normach, parametrach, standardach, cechach i właściwościach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Podwykonawcy: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Komputerowy Infostil, Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283292,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 373151,25

  • Oferta z najniższą ceną: 337081,50 / Oferta z najwyższą ceną: 387837,45

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.