eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zagospodarowanie placu przy budynku mieszkalnym ul. Barbary 19 w Rybniku wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-09

Rybnik: Zagospodarowanie placu przy budynku mieszkalnym ul. Barbary 19 w Rybniku wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku
Numer ogłoszenia: 177077 - 2016; data zamieszczenia: 09.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105033 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie placu przy budynku mieszkalnym ul. Barbary 19 w Rybniku wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie placu przy budynku mieszkalnym ul. Barbary 19 w Rybniku wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty w zakresie bodowy nawierzchni: 1) rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt drogowych i trylinki, 2) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, 3) wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm, 4) wykonanie nowej nawierzchni z płyt ażurowych gr. 12 cm, 5) ułożenie obrzeży betonowych 30 x 8 cm, 6) wykonanie ław i ułożenie krawężników betonowych wysokich i najazdowych. 2. Montaż elementów w zakresie małej architektury (stojak na rowery, kosz na śmieci, wiata śmietnikowa, ławki parkowe). 3. Wykonanie odwodnienia terenu (kanalizacja deszczowa wraz robotami towarzyszącymi). 4. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku: 1) roboty przygotowawcze, 2) docieplenie ścian szczytowych: a) sprawdzenie i przygotowanie powierzchni ścian, b) gruntowanie podłoża, c) sprawdzenie i przygotowanie powierzchni ścian, skucie głuchych i odspojonych powierzchni, uzupełnienie ubytków, wykonanie docieplenia ścian, d) mocowanie profili cokołowych, e) przyklejenie płyt styropianowych zaprawa klejącą, f) mechaniczne przymocowanie termoizolacji do podłoża, g) przeszlifowanie całej zewnętrznej powierzchni płyt styropianowych gruboziarnistym papierem ściernym, h) wykonanie warstwy zbrojonej siatką z włóka szklanego - dodatkowe wzmocnienie ścian parteru, i) wykonanie nowych obróbek blacharskich, j) zagruntowanie podłoża, k) wykonanie cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej akrylowej i mozaikowej, 3) prace instalacyjne: montaż koryt ściennych, 4) roboty ziemne, brukarskie: a) przełożenie płyt chodnikowych betonowych, b) montaż rur spustowych, 5) roboty uzupełniające: a) demontaż i montaż obróbek blacharskich, b) rozebranie i montaż rur spustowych, 6) prace porządkowe: a) załadunek gruzu, b) wywóz i utylizacja gruzu. Szczegółowy zakres prac precyzują: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa zagospodarowania/utwardzenia terenu wraz z odwodnieniem stanowiące załączniki do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm Lider: PPUH INFO BUD Krzysztof Małek, Kwiatowa 11, 44-218 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
  • Członek: EuroVip Krzysztof Polok, Wiosny Ludów 19, 44-321 Marklowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 264058,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 225237,08

  • Oferta z najniższą ceną: 225237,08 / Oferta z najwyższą ceną: 375901,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.