eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Opracowania projektu budowlanego i wykonawczego , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa śródmiejskiej przestrzeni wewnątrz kwartałów - wspólne podwórka w Świdnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-09

Świdnica: Opracowania projektu budowlanego i wykonawczego , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa śródmiejskiej przestrzeni wewnątrz kwartałów - wspólne podwórka w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 177029 - 2016; data zamieszczenia: 09.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102773 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowania projektu budowlanego i wykonawczego , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa śródmiejskiej przestrzeni wewnątrz kwartałów - wspólne podwórka w Świdnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Rodzaj zamówienia - usługa. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót oraz pełnienie nadzoru autorskiego wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa śródmiejskiej przestrzeni wewnątrz kwartałów - wspólne podwórka w Świdnicy obejmująca zadania pn.: Zadanie 1. Obszar między ulicą Grodzką i ulicą Kotlarską. Zadanie 2 . Obszar między ulicą Siostrzaną i Rynkiem. Zadanie 3. Obszar między ulicą Franciszkańską i ulicą Konopnicką. 2.Lokalizacja: 2.1.Zadanie nr 1- działki nr 1927,1968, Obr. 0004 Śródmieście, AM-10 o pow.0,29 ha; Własność - Gmina Miasto Świdnica. Działka położona jest na obszarze ujętym w wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków i objętym ustaleniami Mpzp Świdnicy Śródmieście - Południe zatwierdzonego uchwałą nr XLVI/546/10 Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 16 czerwca 2010 r. 2.2. Zadanie nr 2- działka nr 1593, Obr. 0004 Śródmieście, AM-11o pow.0,47 ha; Własność - Gmina Miasto Świdnica. Działka położona jest na obszarze ujętym w wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków i objętym ustaleniami Mpzp Świdnicy Śródmieście - Południe zatwierdzonego uchwałą nr XLVI/546/10 Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 16 czerwca 2010 r. 2.3. Zadanie nr 3- działka nr 1557,1556,1540,1544, Obr. 0004 Śródmieście, AM-11 o pow. 0,17 ha; Własność - Gmina Miasto Świdnica. Działka położona jest na obszarze ujętym w wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków i objętym ustaleniami Mpzp Świdnicy Śródmieście - Południe zatwierdzonego uchwałą nr XLVI/546/10 Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 16 czerwca 2010 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Wykonanie dwóch koncepcji zagospodarowania terenu w powiązaniu z sąsiednimi działkami w terminie 21 dni kalendarzowych od podpisania umowy oraz uzgodnienie z Zamawiającym wytycznych do projektu z uwzględnieniem w szczególności następujących warunków: - wykonania niezbędnej korekty istniejących nasadzeń, - wprowadzenia nowych nasadzeń, - wykonania oświetlenia terenu, - wykonania alejek i powierzchni utwardzonych , - wykonania placów zabaw, - wprowadzenie elementów małej architektury oraz wybudowanie altany śmietnikowej, - zapewnienia prawidłowej obsługi komunalnej wszystkich nieruchomości oraz stworzenia miejsc integracji lokalnej społeczności zgodnie z wytycznymi do programu rewitalizacji, - uzyskania informacji o istniejącym uzbrojeniu i ewentualnych planach jego przebudowy. 3.2. Projekt zagospodarowania terenu. 3.3. Projekt budowlany i wykonawczy branży architektonicznej (mała architektura). 3.4. Projekt budowlany i wykonawczy altany śmietnikowej. 3.5. Projekt budowlany i wykonawczy branży drogowej - układ alejek i powierzchni z nawierzchni szutrowej. 3.6. Projekt budowlany i wykonawczy branży instalacyjnej-sieć: wodna, sanitarna, kanalizacja deszczowa (przebudowa istniejących sieci, usunięcie kolizji). 3.7. Projekt budowlany i wykonawczy branży elektrycznej -oświetlenie. 3.8. Projekt zieleni. 3.9. Projekt organizacji ruchu docelowy i tymczasowy na okres realizacji robót wraz z jego uzgodnieniem. 3.10. Dokumentację geotechniczną określającą warunki gruntowo-wodne podłoża, poprzedzone badaniami geotechnicznymi, w zakresie niezbędnym do prawidłowego zaprojektowania inwestycji. 3.11. Ocenę dendrologiczną roślinności. 3.12. Uzyskanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów. 3.13. Uzyskanie zaleceń konserwatorskich i uzgodnienie dokumentacji projektowej przez konserwatora zabytków. 3.14. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży oddzielnie. 3.15. Kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże. 3.16. Przedmiary robót z podziałem na branże. 3.17. Pozyskanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych wraz z wypisem z rejestru gruntów. 3.18. Inne prace niezbędne do kompleksowego wykonania całości zadania w tym: występowanie w imieniu Zamawiającego o uzgodnienia do gestorów sieci wraz z ich uzyskaniem, zatwierdzenie przyjętych rozwiązań projektowych oraz złożenie wniosku do Starostwa Powiatowego o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, itp. 3.19.Opracowanie dokumentacji projektowej dla działek: nr 1927,1968, Obr. 0004 Śródmieście, AM-10, nr 1593, Obr. 0004 Śródmieście, AM-11 i nr 1557,1556,1540,1544, Obr. 0004 Śródmieście, AM-11 w rozumieniu § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz.1129 ) - w ilościach wymaganych urzędowo oraz 3 egz. dla Zamawiającego oraz w wersji elektronicznej (pliki rysunków zapisane w PDF). 3.20.Sporządzenie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz program funkcjonalno-użytkowej (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 ) 3 egz. w formie wydruku i 1 - egz. w formie elektronicznej. 3.21.Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), niezbędnych do przeprowadzenia procedury przetargu nieograniczonego - 3 egz. w formie wydruku i 1 egz. w formie elektronicznej. 3.22.Wykonanie badań geologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami obejmujące wykonanie wierceń w ilości niezbędnej zapewniającej prawidłową ocenę podłoża. 3.23.Sporządzenie innych dokumentów i opracowań, jeżeli Wykonawca uzna je za niezbędne albo są niezbędne dla kompletności i poprawności dokumentacji w świetle odrębnych przepisów (np. występowanie w imieniu Zamawiającego o uzgodnienia wraz z ich uzyskaniem, zapewnienia techniczne, warunki usunięcia kolizji, itp.). 3.24.Wykonanie w terminie 21 dni kalendarzowych od podpisania umowy i przedstawienie Zamawiającemu po dwie koncepcje dla każdego zadania . 3.25.Złożenie wniosku do Starostwa Powiatowego o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 4. Wykonawca ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych map i wszystkich pozostałych materiałów, uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i złożenia dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę do właściwych organów po uzyskaniu stosownego upoważnienia Zamawiającego oraz wyjaśnienia wszelkich wątpliwości wskazanych przez te organy. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację projektową z oryginałami wszystkich wymaganych przepisami uzgodnień oraz opinii i potwierdzenie złożenia wniosku do Starostwa Powiatowego o wydanie decyzji pozwolenia na budowę. 6. Wszystkie dokumenty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy w formie drukowanej w podanych ilościach, a także w formie elektronicznej na płycie CD (pliki zapisane w pdf, doc, xls.). Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy formą pisemną, a zapisem elektronicznym. W przypadku zaistnienia takich niezgodności w trakcie trwania prac budowlano- montażowych, kosztami z tego tytułu Zamawiający obciąży Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązuje się nie opisywać przedmiotu zamówienia poprzez wskazywanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów i urządzeń. W przypadku, gdy zastosowanie ww. jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w dokumentacji projektowej parametry urządzeń i materiałów równoważnych. 8. Wykonawca przedstawi dwie koncepcje wraz z przygotowaniem prezentacji i udziałem w spotkaniu ze wspólnotami, a także zobowiązany jest do przedstawienia postępów prac projektowych w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz w miesiącu. Wykonawca ustali z osobą wskazaną przez Zamawiającego termin spotkania drogą elektroniczną lub telefonicznie. 9. Wykonawca zobowiązany jest sprawować nadzór autorski nad realizacją robót do czasu wykonania przedmiotu umowy objętego dokumentacją projektową. Nadzór autorski obejmuje w szczególności kontrolę realizacji robót zgodnie z projektem, akceptacje wprowadzonych zmian, udział w komisjach i naradach organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót, na budowie lub w siedzibie Zamawiającego, udzielanie wyjaśnień i porad Zamawiającemu oraz Wykonawcy robót - uszczegółowiony zakres obowiązków zawarty został w projekcie umowy § 4 ust. 9 . 10. Prawa autorskie do projektu przejdą na Zamawiającego na wszystkich polach eksploatacji. 11. Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie art. 20 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego. Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski nad realizacją robót do czasu wykonania przedmiotu umowy objętego dokumentacją projektową. Nadzór autorski obejmuje w szczególności kontrolę realizacji robót zgodnie z projektem, akceptacje wprowadzonych zmian, udział w komisjach i naradach organizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych na terenie budowy, udzielanie wyjaśnień i porad Zamawiającemu oraz Wykonawcy robót. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, przyjętą przez Zamawiającego ofertą oraz projektem umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 13. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania. 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.80.00- Nadzór nad projektem i dokumentacją. IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji zadania: 1.Rozpoczęcie realizacji: w dniu podpisania umowy. 2. Termin wykonania dwóch koncepcji dla każdego zadania osobno - 21 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy. 3. Zakończenie realizacji: najpóźniej do dnia 30.09.2016 r. wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentacji projektowej i kosztorysowej zgodnie z przedmiotem umowy. 4. Termin obowiązywania pełnienia nadzoru autorskiego upływa 30.10.2019 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.23.20.00-2, 71.24.00.00-2, 71.22.00.00-6, 71.22.20.00-0, 71.00.00.00-8, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6, 71.24.80.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 Obszar między ulicą Grodzką i ulicą Kotlarską

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Budownictwa Ogólnego i Przemysłowego Zbigniew Mazij, ul. Prądzyńskiego 111/5, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48214,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58425,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 Obszar między ulicą Siostrzaną i Rynkiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Budownictwa Ogólnego i Przemysłowego Zbigniew Mazij, ul. Prądzyńskiego 111/5, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79321,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95940,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 Obszar między ulicą Franciszkańską i ulicą Konopnicką

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Architektoniczna Pracownia Projektowa s.c. ARCHITEKT, Rynek 42/3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27995,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32964,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32964,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.