eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozwój i modernizacja baz danych PSH - P-1 (55/08)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Warszawa: Rozwój i modernizacja baz danych PSH - P-1 (55/08)
Numer ogłoszenia: 17695 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny, ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, fax 022 8498085, 8495027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój i modernizacja baz danych PSH - P-1 (55/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.wykonanie rozbudowy monitoringowych baz danych Państwowej Służby Hydrogeologicznej (PSH) oraz Platformy Integracyjnej PSH poprzez wykonanie 7 aplikacji (w zakresie oraz o funkcjonalności określonej w Rozdziale 2 SIWZ) wymienionych poniżej wraz z ich wdrożeniem, usługą szkolenia oraz asysty technicznej, jak również migracją całego oprogramowania PSH (łącznie ze zmodernizowanymi aplikacjami) do wersji GeoMedia 6.0. Przedmiotem w ramach zamawianych usług informatycznych objęte są aplikacje (1-7): 1-Monitoring Wód Podziemnych w wersji 4.0; 2-Platforma integracyjna PSH w wersji 4.0; 3-Pomiary w wersji 4.0; 4-JCWPd w wersji 4.0; 5-CBDH w wersji 4.0; 6-PSH-Lab w wersji 4.0; 7-Aplikacja internetowa e-PSH w wersji 4.0. 2.wykonanie opracowania dokumentacji analitycznej i projektowej dotyczącej: - modułu do pozyskiwania, zarządzania oraz integracji bazy danych o Zasobach Dyspozycyjnych w ramach Platformy Integracyjnej PSH - analizy danych CBDG pod kątem utworzenia wspólnej bazy otworowej, - analizy przedstawiająca szczegółowo możliwości oraz zakres integracji systemu MHP (Mapy Hydrogeologicznej Polski) z danymi przestrzennymi Platformy Integracyjnej PSH z zachowaniem odpowiednich klauzul dostępu. Wielkość zamówienia: między 14000 - 206000 Euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. Doświadczenie i wiedza Wykonawcy - potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednego zadania polegającego na zaprojektowaniu i budowie systemów GIS opartych na relacyjnych bazach danych RDBMS Oracle, z podaniem wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączą dokument potwierdzający, że wymienione powyżej usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2.2. Potencjał kadrowy - potwierdzony dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz zapewnią zespoły osób zdolnych do realizacji zamówienia o kwalifikacjach nie gorszych niż: 2.2.1. 1 kierownik projektu posiadający certyfikat Prince 2, 2.2.2. co najmniej 2 specjalistów w zakresie projektowania i wdrażania relacyjnych baz danych posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie; 2.2.3. co najmniej 2 specjalistów w zakresie projektowania i wdrażania systemów GIS posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie; 2.2.4. co najmniej 2 specjalistów w zakresie projektowania i wdrażania serwisów WWW do udostępniania danych przestrzennych posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie. 2.2.5. - co najmniej 2 programistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków MS VisualBasic, C# .NET, ASP.NET oraz technologii GeoMedia, potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt I.5 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odbędzie się na podstawie dokumentów wymaganych Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz zrealizowanych prac zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wraz z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacjach i posiadanych uprawnieniach. Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 5.Dokumenty wymienione w punktach 2 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie. 6.Dokumenty wymienione w punkcie 1, 3 i 4 składają wykonawcy wspólnie. 7.Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi/usługi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Rakowiecka 4 pok. 220 bud.A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Warszawa, ul. Rakowiecka 4 pok. 329 bud. A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.