eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › REMONT DACHÓW W GRUDZIĄDZU (BUD.1 i 2), KONSERWACJE MALARSKIE W CHEŁMNIE-GRUBNO (BUD.25) I GRUDZIĄDZU (BUD.11) ORAZ REMONT OGRODZENIA PRZY UL. JAGIEŁŁY W GRUDZIĄDZU -SPRAWA NR 42/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Grudziądz: REMONT DACHÓW W GRUDZIĄDZU (BUD.1 i 2), KONSERWACJE MALARSKIE W CHEŁMNIE-GRUBNO (BUD.25) I GRUDZIĄDZU (BUD.11) ORAZ REMONT OGRODZENIA PRZY UL. JAGIEŁŁY W GRUDZIĄDZU -SPRAWA NR 42/2015
Numer ogłoszenia: 176940 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93904 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHÓW W GRUDZIĄDZU (BUD.1 i 2), KONSERWACJE MALARSKIE W CHEŁMNIE-GRUBNO (BUD.25) I GRUDZIĄDZU (BUD.11) ORAZ REMONT OGRODZENIA PRZY UL. JAGIEŁŁY W GRUDZIĄDZU -SPRAWA NR 42/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont dachów w Grudziądzu (bud.1 i 2), konserwacje malarskie w Chełmnie-Grubno (bud.25) i Grudziądzu (bud11) oraz remont ogrodzenia przy ul. Jagiełły w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót oraz na warunkach określonych w Ogólnych warunkach umowy 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie nr 1: remont dachów budynków nr 1 i 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Bema w Grudziądzu, w tym m.in. Roboty budowlane polegające na: wymiana pokrycia dachowego z gontu bitumicznego wraz z wymianą deskowania dachu; wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na gont bitumiczny; wymiana części elementów konstrukcyjnych dachu; odgrzybianie elementów drewnianych konstrukcji dachu; wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych; przemurowanie kominów; wymiana stolarki okiennej; oczyszczenie, odmalowanie elementów ozdobnych na dachu tj. lukarn z piaskowca oraz lukarn drewnianych; zaprojektowanie i wykonanie instalacji odgromowej budynku; roboty tynkarskie i malarskie powierzchni ścian i sufitów; wywóz i utylizacja odpadów. Wykonanie we własnym zakresie i na swój koszt prac towarzyszących m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót; oświetlenie terenu robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45261000-4 - wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty KOD CPV: 45421100-5 - instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45261320-3 - kładzenie rynien KOD CPV: 45312311-0 - montaż instalacji piorunochronnej KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2)Zadanie nr 2: konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 25 w kompleksie wojskowym Chełmno - Grubno, w tym m.in.Roboty konserwacyjne polegające na: malowanie pomieszczeń nr 1,2,3,7,8,103,106,108,109,WC,Korytarz, klatka schodowa. Wykonanie we własnym zakresie i na swój koszt prac towarzyszących m.in. w zakresie: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45431000-7 - kładzenie płytek KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami. 3)Zadanie nr 3: konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 11 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów w Grudziądzu, w tym m.in. Roboty budowlane polegające na odnowieniu powłok malarskich ścian, sufitów, instalacji C.O. oraz stolarki drzwiowej. Wykonanie we własnym zakresie i na swój koszt prac towarzyszących m.in. w zakresie: znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie; KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacji elektrycznej; KOD CPV: 45421100-5 - instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów; KOD CPV: 45431000-7 - kładzenie płytek; KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów. 4)Zadanie nr 4: remont ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Jagiełły w Grudziądzu, w tym m.in. Roboty budowlane polegające na: rozebranie istniejącego ogrodzenia murowanego z cegły; ścięcie drzew i karczowanie pni na terenie kompleksu wojskowego; wymurowanie ściany poniżej poziomu terenu i słupków z cegły pełnej klinkierowej na ławie fundamentowej żelbetowej oraz wymurowanie przęseł między filarami cegłą budowlaną pełną; otynkowanie ścian ogrodzenia (przęsła między filarami) tynkiem kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej; zwieńczenie muru ogrodzenia gąsiorami ceramicznymi oraz słupków daszkami klinkierowymi czterospadowymi. Wykonanie we własnym zakresie i na swój koszt prac towarzyszących m.in. w zakresie: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45340000-2 - instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego; KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe; KOD CPV: 45262300-4 - betonowanie; KOD CPV: 45262522-6 - roboty murarskie; KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie; KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w danym zadaniu określa w szczególności: 1)w zadaniu nr 1 i 4: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz ogólne warunki umowy; 2)w zadaniu nr 2 i 3: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz ogólne warunki umowy. 4.Budynki określone w zadaniu nr 1 znajdują się na obszarze dawnego zespołu Komendantury Gubernatora Twierdzy Grudziądz powstałej w końcu XIX w. Zespół ten wpisany jest do wojewódzkiej oraz gminnej ewidencji zabytków i tym samym objęty jest ochroną konserwatorską. 5.Wykonawca w zakresie Zadania nr 1 zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu bioz (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. 120, poz. 1126 w zw. z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2013 r., poz. 1409 j.t.) oraz przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa. 6.Budynki - teren w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i na terenie. 7.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 8.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 9.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji. 10.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 11.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i dokumentacją projektową w zakresie zadania nr 1 i 4, oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie zadania nr 2 i 3, oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 12.Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu (o ile dotyczy danego zadania) przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej itp.); zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami w wyniku deszczu, gradu itp. warunków atmosferycznych - o ile dotyczy danego zadania; realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i terenu. w zakresie zadania nr 1 Wykonawca winien wykonywać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, aby w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu, użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Zamawiającego jak i do osób trzecich. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania 13.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(Dz. U. 2013 r., poz. 21 ze zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.13.20-3, 45.31.23.11-0, 90.50.00.00-2, 45.43.10.00-7, 45.31.00.00-3, 45.26.23.00-4, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 25 w kompleksie wojskowym Chełmno - Grubno.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Produkcji Rolnej OSNOWO Zakład Remontowo - Budowlany, Osnowo 14, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17947,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21340,94

  • Oferta z najniższą ceną: 21340,94 / Oferta z najwyższą ceną: 21340,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 11 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów w Grudziądzu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany mistrz Jurek Adrychowski, Dolna Grupa, ul. Słoneczna 7, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66504,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59305,88

  • Oferta z najniższą ceną: 59305,88 / Oferta z najwyższą ceną: 99922,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Remont ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Jagiełły w Grudziądzu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.U. GRA - MAR Joanna Malinowska, ul. Brzozowa 9, 87-400 Golub Dobrzyń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 251601,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 328282,12

  • Oferta z najniższą ceną: 328282,12 / Oferta z najwyższą ceną: 328282,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.