Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Oświęcim: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Starego Miasta w Oświęcimiu.
Numer ogłoszenia: 176854 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, fax 033 8429199.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.um.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Starego Miasta w Oświęcimiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Starego Miasta poprzez wykonanie remontu kanału f 500 w Rynku Głównym oraz kanałów f 400 i f 600 w ul. Zaborskiej w Oświęcimiu. 1.Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkcie 1 obejmuje w szczególności: - wykonanie inspekcji telewizyjnej kanałów przed robotami i po wykonaniu renowacji. Remont kanałów f 400 i f 600 należy wykonać zgodnie z projektem opracowanym przez Firmę Projektowanie i Nadzór Instalacji i Sieci wod-kan-gaz w budownictwie mgr inż. Maria Kotulska ul. Rydla 2/1 32-600 Oświęcim, natomiast renowację kanału f 500 według projektu Firmy TOP-SYSTEM ul. Mickiewicza 36 32-626 Jawiszowice - Etap I. - renowację kanałów metodą bezwykopową przy zastosowaniu rękawa, - przed przystąpieniem do robót zasadniczych kanały należy wyczyścić przy użyciu specjalistycznego sprzętu do ciśnieniowego czyszczenia kanałów, - renowacji podlegają kanały: a) kanał kołowy f 400, grubość rękawa 7 mm, l=87,0 mb - ul. Zaborska, b) kanał kołowy f 500, grubość rękawa 15 mm, l=212,0 mb - Rynek Główny, c) kanał kołowy f 600, grubość rękawa 10 mm, l=183,0 mb - ul. Zaborska, - rodzaj rękawa - dostępny i dopuszczony do stosowania na polskim rynku, utwardzony dowolną metodą, - w zakres robót wchodzi otwarcie w rękawie przykanalików podłączonych na ślepo do kanałów: a) kanał f 400 - 2 szt., b) kanał f 500 - 8 szt., c) kanał f 600 - 3 szt. - renowacja istniejących na kanałach studni polegająca na uzupełnieniu ewentualnych ubytków środkami do tego stosowanymi. 3. Wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.11 - Rurociągi wody ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p.zm.). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają środki finansowe pozwalające na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 100.000,00 zł lub zdolność kredytową co najmniej w wysokości 100.000,00 zł, o której mowa w rozdz. VI pkt 7 specyfikacji - zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej jedną robotę budowlaną, o której mowa w rozdz. VI pkt. 8 specyfikacji - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o których mowa w rozdz. VI pkt 9 specyfikacji. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum), są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, np. wspólnicy spółki cywilnej, konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej w wysokości 100.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 100.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo bankowe przez zdolność kredytową rozumie się zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami. Oceny tej dokonuje wyłącznie bank. Informacja banku o wykonawcy (np. opinia, zaświadczenie dla wszystkich zainteresowanych itp.) nie zawierająca danych co najmniej w kwotach określonych w zdaniu pierwszym tego punktu specyfikacji oraz informacje zawierające dane typu: (kwota pięciocyfrowa, sześciocyfrowa) itp. bez określonej kwoty w złotych nie będzie uwzględniana przy ocenie spełnienia wymogów, o których mowa w rozdz. V pkt 2 tiret 2 specyfikacji i uznana przez Zamawiającego jako brak wymaganego dokumentu. Projekt informacji banku stanowi zał. Nr 3 do specyfikacji. 8. Wykaz wykonanej w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. renowacja kanałów metodą bezwykopową przy zastosowaniu /rękawa/z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym 1 pracownika z uprawnieniami kierownika budowy wraz z kserokopią tych uprawnień oraz zaświadczeniem o wpisie do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Ponadto Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: a) zobowiązanie wykonawcy do spełnienia odpowiednich świadczeń na wypadek gdyby w oznaczonym terminie ujawniły się wady fizyczne wykonanych robót i usług tj. dokument gwarancyjny (karta gwarancyjna lub umowa gwarancyjna) określający szczegółowe warunki gwarancji oraz odpowiedzialność gwaranta. W treści tego dokumentu winny znaleźć się m.in. okres gwarancji obejmujący pełny zakres przedmiotu zamówienia, terminy usuwania stwierdzonych wad i usterek, wskazanie świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji obejmujący pełny zakres przedmiotu zamówienia: minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego dokonanego przez Zamawiającego b) dowód wpłacenia wniesienia wadium c) kosztorys ofertowy d) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2, 32-600 Oświęcim..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEBUDOWA ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Dostawa ładowarki kołowej
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie kart/ karnetów/ abonamentów dla pracowników Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu oraz ich osób towarzyszących.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 933 ul. Pszczyńska w Rajsku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem wzdłuż DW 933-ul. Pszczyńska w Rajsku-etap I (...)
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Modernizacja bazy oświatowej SP w Siedlisku oraz SP nr 1 w Trzciance
- Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Wielki Komorsk - Etap I i Etap II
- Budowa i przebudowa układu drogowego, kanalizacji ze zbiornikami retencyjnymi i pompownią na terenie Kampusu 600-lecia odnowienia UJ.
- Budowa systemu kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Mokobody
- Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.