eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa Systemu obsługującego publikowanie aplikacji klienckich i desktopów w trybie offline przez sieć z 1-rocznym wsparciem technicznym i 1-rocznym prawem do aktualizowania oprogramowania. [OP-IV.272.95.2014.AMI]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Lublin: Dostawa Systemu obsługującego publikowanie aplikacji klienckich i desktopów w trybie offline przez sieć z 1-rocznym wsparciem technicznym i 1-rocznym prawem do aktualizowania oprogramowania. [OP-IV.272.95.2014.AMI]
Numer ogłoszenia: 176854 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Systemu obsługującego publikowanie aplikacji klienckich i desktopów w trybie offline przez sieć z 1-rocznym wsparciem technicznym i 1-rocznym prawem do aktualizowania oprogramowania. [OP-IV.272.95.2014.AMI].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Systemu obsługującego publikowanie aplikacji klienckich i desktopów w trybie offline przez sieć z 1-rocznym wsparciem technicznym i 1-rocznym prawem do aktualizowania oprogramowania. W związku z wygasłym terminem na wsparcie techniczne do posiadanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie licencji Citrix XenApp Advanced 4.5 concurrent users w ilości 100 sztuk, konieczna jest rozbudowa posiadającego środowiska o: - Aktualizację licencji Citrix do wersji XenDesktop 7 Enterprise Edition w ilości 120 szt. per User/Device z 1-rocznym wsparciem technicznym i 1-rocznym prawem do aktualizowania oprogramowania wraz z instalacją i wdrożeniem zakupionego produktu w środowisku Zamawiającego, które będzie obejmować m.in. instalację środowiska XenDesktop na 6-ciu przygotowanych serwerach z MS Windows Server 2008/2012 R2 Std x64, wstępną konfigurację funkcjonalności Citrix XenClient i XenClient Enterprise Synchronizer (instalacja i konfiguracja wirtualizatora Hyper-V, konfiguracja usługi w celu uzyskania możliwości przyłączania, zarządzania, publikowania i synchronizacji zmian w spersonalizowanych obrazach desktopów w trybie offline przygotowywanych przez Zamawiającego), konfigurację serwera licencji i mechanizmu load-balancingu tak, by zapewnić ciągłość pracy w razie awarii jednego bądź kilku maszyn, integrację produktu z domeną Microsoft i serwerem wydruków, migrację farmy z używanego środowiska XenApp Advanced 4.5 do XenDesktop 7 Enterprise Edition (przeniesienie zainstalowanych aplikacji - KSAT2000 Kadry-Płace; Mikrobit FK; Lex dla Samorządu Terytorialnego; Multicash, wraz z konfiguracją dostępową i ustawieniami spersonalizowanymi). - Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w jego siedzibie na wdrożonym środowisku produkcyjnym z administrowania modułem Citrix XenApp i Citrix XenClient w ramach zakupionego oprogramowania Citrix XenDesktop. Zakres szkolenia powinien być zbliżony tematycznie do oferowanych szkoleń przez certyfikowane ośrodki producenta oprogramowania z w/w funkcjonalności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona nie na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (II piętro, pokój 212 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3) faks: 81 44 16 535 agnieszka.mielniczuk@lubelskie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin (I piętro, pokój 128-KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego przedstawi szczegółową kalkulację ceny uwzgledniającą kwotę netto oraz brutto (wartość brutto musi być identyczna z wartością podaną w formularzu ofertowym) zgodnie z § 4 wzoru umowy. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego przedstawi w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego nazwy handlowe oferowanych licencji oraz dołączy opis i dane techniczne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.