eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości położonego w Warszawie przy ul. Barskiej 28/30

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Warszawa: Ochrona obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości położonego w Warszawie przy ul. Barskiej 28/30
Numer ogłoszenia: 176834 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości położonego w Warszawie przy ul. Barskiej 28/30.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu (osób i mienia) Ministerstwa Sprawiedliwości położonego w Warszawie przy ul. Barskiej 28/30. 1. Obiekt (nieruchomość) składa się z dwóch oddzielnych budynków, z wewnętrznym dziedzińcem (parkingiem) sąsiadującym z budynkiem Urzędu Skarbowego i stacją dializ (nefrologia).. a) Budynek główny (budynek A), o powierzchni całkowitej 6 258 m2 i wysokości 23,84 m, będący w fazie przebudowy i modernizacji, sześciokondygnacyjny z podpiwniczeniem, z czterema wejściami (łącznie z windą) w tym jednym dwustronnym, z podwójnym dźwigiem osobowym (z możliwością kodowania) i jednym towarowym, dwoma klatkami schodowymi spinającymi swoim układem komunikację pionową ze wszystkimi kondygnacjami, przeznaczony na siedzibę Prokuratury Krajowej (PK). Do budynku przylega trafostacja wyposażona w dwa wejścia i dwie bramy techniczne. b) Drugi budynek (budynek B), położony w odległości 10 m od pierwszego (ok. 5 m od trafostacji), o powierzchni 700 m2 (II piętro budynku), trzykondygnacyjny, z trzema wejściami (łącznie z bramą towarową), klatką schodową oraz dźwigiem osobowym, jak również zewnętrznymi (ewakuacyjnymi) schodami. W części parteru i I piętra jest użytkowany przez firmę komercyjną MEDCOM. Część II piętra jest użytkowana przez Sąd Okręgowy w Warszawie. Budynek ten przeznaczony jest do adaptacji w terminie późniejszym na potrzeby Prokuratury Generalnej. c) Plac na którym usytuowane są budynki - ogrodzony z dwiema bramami od ul. Barskiej (w tym jedna projektowana) i jedną (pożarową) od ul. Białobrzeskiej. Planowane jest podzielenie wewnętrznego dziedzińca na dwie części. 2. Poszczególne kondygnacje budynku A przyjęły następujący podział funkcjonalny: a) poziom -1: archiwa, pomieszczenia techniczne, pomieszczenia gospodarcze, b) parter: pomieszczenia biurowe, pomieszczenia pomocnicze (w tym sala konferencyjna z zapleczem, punkt obsługi interesantów, szatnia, poczekalnia i pomieszczenia ochrony), pomieszczenia techniczne, sanitarno-higieniczne, komunikacja, c) I, II, III, IV i V piętro: pomieszczenia biurowe, techniczne, sanitarno-higieniczne, socjalne, komunikacja oraz bufet z salą konsumpcyjną (na V piętrze), d) na jednej z kondygnacji projektuje się strefę bezpieczeństwa. 3. Budynek A jest wyposażony lub przewiduje się wyposażyć w następujące instalacje (systemy): a) instalacje centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, zimnej i ciepłej wody - kanalizację, b) urządzeń i sieci elektro-energetycznych. c) urządzeń i instalacji klimatyzacji i wentylacji, d) sieci komputerowej, e) sieć telefoniczna ogólna, f) dedykowana instalacja telefoniczna, g) centrala telefoniczna, h) dedykowana instalacja elektryczna do zasilania komputerów, i) system sygnalizacji pożaru z powiadomieniem do PSP, j) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), k) system kontroli dostępu (KD), l) system telewizji dozorowej (CCTV), m) instalacja telewizji kablowej wraz z telewizją sejmową, n) instalacja odgromowa, o) system dodatkowej ochrony od porażeń. 4. Ochrona pożarowa: budynek A planuje się wyposażyć zgodnie z wytycznymi Ministra Infrastruktury dotyczącymi wymogów bezpieczeństwa pożarowego, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002, nr 75, poz. 690 z późn. zm.). 5. Ochrona obiektu opisanego w ust. 1 sprawowana będzie całodobowo w systemie dwunastogodzinnym (7 - 19; 19 - 7), przez siedem dni w tygodniu, przez pracowników ochrony: a) przez 5 pracowników na zmianie dziennej w dni robocze oraz 2 pracowników w dni wolne od pracy jak również w porze nocnej całodobowo - łącznie przez 26 676 godzin; b) dodatkowo przez 1 pracownika w dni robocze w dzień (obsługa biura przepustek) w godz. 7.00 - 16.30) - łącznie przez 2 422,5 godziny. 6. W razie potrzeby Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ilościowe zwiększenie obsady pracowników chroniących obiekt, lub zmianę godzin wykonywania usługi na warunkach finansowych określonych w § 8 ust.1 wzoru umowy, a Wykonawca uwzględni zgłoszone potrzeby w terminie 3 dni roboczych. 7. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający umożliwi wizję lokalną. Przedstawiciel (przedstawiciele) Wykonawcy (posiadający poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE) może przeprowadzić wizję lokalną obiektu, którego dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie spowoduje odrzucenia oferty. 7.1 Informacje dotyczące przeprowadzania przez oferentów wizji obiektu: a) Zamawiający wyznacza terminy wizji lokalnych w dniach 8, 10 i 16 czerwca w godz. 9.00-15.00, b) Wykonawcy zgłaszają swój udział w wizji telefonicznie do Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Ministerstwa Sprawiedliwości tel. (022) 239 06 96, ustalając datę i godzinę, c) każdy z Wykonawców przed rozpoczęciem wizji obowiązany jest osobiście, na miejscu przeprowadzania wizji, przekazać kserokopię poświadczenia bezpieczeństwa, d) przed rozpoczęciem wizji przedstawiciele Wykonawców obowiązani będą potwierdzić swoją tożsamość. 8. Obiekt nie jest ujęty w ewidencji obszarów prowadzonej przez wojewodę, podlegających obowiązkowej ochronie. 9. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 79710000 - 4 Usługi ochroniarskie. 10. Szczegółowe warunki zostały opisane we Wzorze umowy - załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. działają zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740, z późn. zm.). 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: wykonali (zakończyli, zrealizowali) w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych co najmniej jedną usługę bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu (osób i mienia) o następującym minimalnym łącznym zakresie: a) o wartości co najmniej 250.000 zł brutto (z VAT), b) trwającą co najmniej 6 miesięcy, c) zrealizowanej (zakończonej) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą podpisanego wykazu usług (usługi) wykonanych (także w przypadku wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych) w ciągu ostatnich 3 lat (liczonych od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) potwierdzającego, iż w tym okresie Wykonawca zrealizował co najmniej jedną usługę bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu (osób i mienia), trwającą co najmniej 6 miesięcy (liczy się data zakończenia), o wartości co najmniej 250.000 zł brutto (z VAT) - z podaniem: a) opisu przedmiotu wykonanej usługi, b) odbiorcy usługi (nazwa i adres odbiorcy), c) datę wykonania usługi - dzień, miesiąc, rok - tj. datę jej rozpoczęcia i zakończenia lub czas trwania usługi i datę jej zakończenia, a w przypadku wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych - datę rozpoczęcia i zakończenia części usługi lub czas trwania i datę zakończenia części usługi, zgodnej z wymaganiem Zamawiającego, d) całkowitej wartości brutto wykonanej usługi (w tym VAT) w złotych. Do wykazu należy załączyć dokument(-y) potwierdzający(-e), że wskazana(-e) usługa(-i) została(y) wykonana(e) należycie (np. referencja, protokół odbioru itp.) - oryginał(-y) lub kopia(-e) poświadczona(-e) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentu (ów) potwierdzającego(ych) należyte wykonanie usługi. Formularz wykazu stanowi załacznik nr 4 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginałów lub kopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podania wartości brutto usług o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału w walucie obcej, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu tej waluty, określonego przez NBP z dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania, tj. z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, czyli warunku opisanego w ppkt. 1.1. rozdziału VIII SIWZ, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnej koncesji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740, z późn. zm.) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4 Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (Załącznik nr 2 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający zaleca odpowiednie skreślenie w formularzu oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub w zakresie przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku złożenia oświadczenia bez skreśleń i nie załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału: 5.1.1.) ppkt a, b, d - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5.1.2.) ppkt c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5.2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 5.1.1. lit. a i c oraz ppkt 5.1.2. niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 5.1.1. lit b niniejszego rozdziału powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5.1 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 5.2. stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę-osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11 00-950 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa - Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego lub Biuro Podawcze Ministerstwa Sprawiedliwości.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.