eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa zestawów do zabiegów rewizyjnych endoprotez stawu biodrowego w opcji bezcementowej i cementowanej z możliwością zaopatrzenia złamań okołoprotezowych kości udowej, hypoalergicznych endoprotez stawu kolanowego w opcji bezcementowej i cementowanej, endoprotez bi-polarnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Toruń: Dostawa zestawów do zabiegów rewizyjnych endoprotez stawu biodrowego w opcji bezcementowej i cementowanej z możliwością zaopatrzenia złamań okołoprotezowych kości udowej, hypoalergicznych endoprotez stawu kolanowego w opcji bezcementowej i cementowanej, endoprotez bi-polarnych.
Numer ogłoszenia: 176793 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do zabiegów rewizyjnych endoprotez stawu biodrowego w opcji bezcementowej i cementowanej z możliwością zaopatrzenia złamań okołoprotezowych kości udowej, hypoalergicznych endoprotez stawu kolanowego w opcji bezcementowej i cementowanej, endoprotez bi-polarnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- Zadanie Nr 1 - zestawów do zabiegów rewizyjnych endoprotez stawu biodrowego w opcji bezcementowej i cementowanej z możliwością zaopatrzenia złamań okołoprotezowych kości udowej:
1. Trzpień rewizyjny bezcementowy krótki - 8 szt.
2. Trzpień rewizyjny bezcementowy długi - 2 szt.
3. Trzpień rewizyjny cementowy - 10 szt.
4. Panewka cementowana wykonana z polietylenu - 20 szt.
5. Głowy CoCr - 20 szt.
6. Płyta krętarzowa i prosta - 10 kpl.
7. Kabel z zaciskiem - 10 szt.
Specyfikacja techniczna:
Trzpień rewizyjny bezcementowy krótki cylindryczny porowaty, z kołnierzem standard, +15 mm, konus 12/14, wykonany ze stopu CoCr , długość 190 mm
Trzpień rewizyjny bezcementowy długi cylindryczny porowaty anatomiczny, konus 12/14, długość 260 mm, dostępny w wersji z kołnierzem standard, +15 mm i + 30 mm
Trzpień rewizyjny cementowy, konus 12/14, długości 175, 225 oraz 300 mm, z kołnierzem standardowym, + 15 i + 30 mm
Panewka cementowana wykonana z polietylenu, ze znacznikiem rentgenowskim i wypustkami do cementu, dostępna w rozmiarach średnicy zewnętrznej od 46 mm do 61 mm, dostosowana do głów 28 i 32 mm (głowa 32 mm do 49 mm)
Głowy CoCr o średnicy 28 i 32 mm w 5 długościach szyjki
Płyta (krętarzowa i prosta) i 4 kable do złamań okołoprotezowych
Kabel z zaciskiem (do stosowania bez płyty ) do złamań okołoprotezowych wykonany ze stopu tytanu

- Zadanie Nr 2 - hypoalergicznych endoprotez stawu kolanowego w opcji bezcementowej i cementowanej:
1. Hypoalergiczna endoproteza cementowana stawu kolanowego - 10 kpl
2. Hypoalergiczna endoproteza bezcementowa stawu kolanowego - 40 kpl
3. Ostrza do piły o powierzchni roboczej 90mm - 25 szt.
4. Ostrza do piły o powierzchni roboczej 95mm - 25 szt.
Specyfikacja techniczna:
Hypoalergiczna endoproteza stawu kolanowego - 50 kpl.:
Modularna cementowana i bezcementowa endoproteza stawu kolanowego składająca się z części udowej, anatomicznej (prawa, lewa) wykonanej ze stopu CoCrMo pokrytej okładziną ceramiczną, z zachowaniem PCL w pięciu rozmiarach, części piszczelowej uniwersalnej wykonanej ze stopu CoCrMo w przynajmniej pięciu rozmiarach pokrytej okładziną ceramiczną oraz wkładki polietylenowej typu rotating platform o grubości 10; 12,5; 15; 17,5; 20mm.
Dostępny komponent rzepkowy wykonany w polietylenu. W zestawie ostrza do piły ortopedycznej akumulatorowej o grubości cięcia 1,47 , szerokości 19 mm i powierzchni roboczej 90 mm i 95 mm w ilości po 25 szt.

- Zadanie Nr 3 - endoprotez bi-polarnych:
1. Trzpień metalowy CoCrMo, na przekroju owalny, z bocznymi wklęsłościami, gładki, prosty, bezkołnierzowy, w sześciu rozmiarach, ze zmiennym kątem szyjkowo-trzonowym 137,5°, 140°, cementowy - 30 szt.
2. Trzpień tytanowy, pressfitowy, na przekroju owalny, z bocznymi wklęsłościami, w 1/3 długości napylany podwójną warstwą tytanu i hydroxyapatytu, w 8 rozmiarach, eurokonus 12/14 - 10 szt.
3. Głowa metalowa CoCrMo o kształcie eliptycznym, średnicy zew. od 38 do 60 mm - 20 szt.
4. Głowa bi-polarna metal-polietylen, w rozmiarach od 40 do 60 średnicy zew. i wew. 28 mm, wyposażona w wewnętrzny pierścień antyluksacyjny - 20 szt.
5. Cement kostny 1x40g - 30 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych min. 2 dostaw wyrobów medycznych o wartości min. dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 60.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 128.000,00 zł, - Zadanie Nr 3 - 48.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta np. Wykonawca składający ofertę na zad. Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 188.000,00 zł każda dostawa. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 37.500,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 80.000,00 zł, - Zadanie Nr 3 - 30.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; / Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ zgłoszenie/ powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) lub aktualny certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi - dotyczy także instrumentarium.
    b/ materiały informacyjne (katalogi/ prospekty) o oferowanym przedmiocie zamówienia, potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. *Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału. *Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym. 2. Ceny podane w o ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie stanowiła zmiany umowy i nie będzie wymagała aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów do zabiegów rewizyjnych endoprotez stawu biodrowego w opcji bezcementowej i cementowanej z możliwością zaopatrzenia złamań okołoprotezowych kości udowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trzpień rewizyjny bezcementowy krótki - 8 szt.
    2. Trzpień rewizyjny bezcementowy długi - 2 szt.
    3. Trzpień rewizyjny cementowy - 10 szt.
    4. Panewka cementowana wykonana z polietylenu - 20 szt.
    5. Głowy CoCr - 20 szt.
    6. Płyta krętarzowa i prosta - 10 kpl.
    7. Kabel z zaciskiem - 10 szt.
    Specyfikacja techniczna:
    Trzpień rewizyjny bezcementowy krótki cylindryczny porowaty, z kołnierzem standard, +15 mm, konus 12/14, wykonany ze stopu CoCr , długość 190 mm
    Trzpień rewizyjny bezcementowy długi cylindryczny porowaty anatomiczny, konus 12/14, długość 260 mm, dostępny w wersji z kołnierzem standard, +15 mm i + 30 mm
    Trzpień rewizyjny cementowy, konus 12/14, długości 175, 225 oraz 300 mm, z kołnierzem standardowym, + 15 i + 30 mm
    Panewka cementowana wykonana z polietylenu, ze znacznikiem rentgenowskim i wypustkami do cementu, dostępna w rozmiarach średnicy zewnętrznej od 46 mm do 61 mm, dostosowana do głów 28 i 32 mm (głowa 32 mm do 49 mm)
    Głowy CoCr o średnicy 28 i 32 mm w 5 długościach szyjki
    Płyta (krętarzowa i prosta) i 4 kable do złamań okołoprotezowych
    Kabel z zaciskiem (do stosowania bez płyty ) do złamań okołoprotezowych wykonany ze stopu tytanu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa hypoalergicznych endoprotez stawu kolanowego w opcji bezcementowej i cementowanej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Hypoalergiczna endoproteza cementowana stawu kolanowego - 10 kpl
    2. Hypoalergiczna endoproteza bezcementowa stawu kolanowego - 40 kpl
    3. Ostrza do piły o powierzchni roboczej 90mm - 25 szt.
    4. Ostrza do piły o powierzchni roboczej 95mm - 25 szt.
    Specyfikacja techniczna:
    Hypoalergiczna endoproteza stawu kolanowego - 50 kpl.:
    Modularna cementowana i bezcementowa endoproteza stawu kolanowego składająca się z części udowej, anatomicznej (prawa, lewa) wykonanej ze stopu CoCrMo pokrytej okładziną ceramiczną, z zachowaniem PCL w pięciu rozmiarach, części piszczelowej uniwersalnej wykonanej ze stopu CoCrMo w przynajmniej pięciu rozmiarach pokrytej okładziną ceramiczną oraz wkładki polietylenowej typu rotating platform o grubości 10; 12,5; 15; 17,5; 20mm.
    Dostępny komponent rzepkowy wykonany w polietylenu.
    W zestawie ostrza do piły ortopedycznej akumulatorowej o grubości cięcia 1,47 , szerokości 19 mm i powierzchni roboczej 90 mm i 95 mm w ilości po 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa endoprotez bi-polarnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trzpień metalowy CoCrMo, na przekroju owalny, z bocznymi wklęsłościami, gładki, prosty, bezkołnierzowy, w sześciu rozmiarach, ze zmiennym kątem szyjkowo-trzonowym 137,5°, 140°, cementowy - 30 szt.
    2. Trzpień tytanowy, pressfitowy, na przekroju owalny, z bocznymi wklęsłościami, w 1/3 długości napylany podwójną warstwą tytanu i hydroxyapatytu, w 8 rozmiarach, eurokonus 12/14 - 10 szt.
    3. Głowa metalowa CoCrMo o kształcie eliptycznym, średnicy zew. od 38 do 60 mm - 20 szt.
    4. Głowa bi-polarna metal-polietylen, w rozmiarach od 40 do 60 średnicy zew. i wew. 28 mm, wyposażona w wewnętrzny pierścień antyluksacyjny - 20 szt.
    5. Cement kostny 1x40g - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.