eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeżewo › budowa leśniczówki Dąbrowa z budynkiem gospodarczym i infrastrukturą towarzyszącą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-20

POZYCJA 17676

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jeżewo: budowa leśniczówki Dąbrowa z budynkiem gospodarczym i infrastrukturą towarzyszącą Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Dąbrowa, do kontaktów: Henryk Grajewski, ul. Leśna 25, 86-131 Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3318713, fax 052 3318716, e-mail: j.golinski@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dabrowa.torun.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jedn. organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; Inne:gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa leśniczówki Dąbrowa z budynkiem gospodarczym i infrastrukturą towarzyszącą. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nadleśnictwo Dąbrowa - Leśnictwo Dąbrowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa leśniczówki Rulewo wg projektu typowego (CELESTA) ,budynku gospodarczego , ogrodzenia , parkingu i przydomowej oczyszczalni ścieków o poniższych parametrach: Leśniczówka wraz z instalacjami - elektryczną , sanitarną i centralnego ogrzewania - powierzchnia zabudowy 120,24 m2 - powierzchnia użytkowa 121,96 m2 - kubatura 827,97 m 3 ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych z 2 furtkami i bramą wjazdową wykonanie parkingu i utwardzenie placów z kostki polbruk wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków , budowa budynku gospodarczego wraz z instalacją elektryczną - powierzchnia zabudowy 50,00 m2 - powierzchnia użytkowa 40,60 m2 - kubatura 215,00 m 3 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV 45.21.10.00 - 9 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych CPV 45.21.33.12 - 3 Parkingi 3. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji oraz dokumentacja projektowa dostępna w siedzibie zamawiającego w Nadleśnictwie Dąbrowa ul. Leśna 25 86-131 Jeżewo 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1; 2) kosztorys ofertowy - wyceniony przedmiar robót ( Załącznik Nr 8 ) określający cenę oferty - wynagrodzenie kosztorysowe brutto ( wraz z podatkiem VAT ) sporządzony wg warunków zawartych w § 13 siwz; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3; 2) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót budowlanych zostały wykonane należycie; 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu) jakimi dysponuje wykonawca wraz z podaniem formy władania z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 4; 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z przepisami) kierownika budowy i kierownika robót z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 5; 5) wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty wymienione w § 7 ust. 1 pkt 3 i ust. 2 pkt 4 z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 6. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 2) polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartość zamówienia pow. 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Oferta musi bez zabezpieczona wadium w wysokości 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 ) najpóźniej na dzień 16 kwietnia 2007 r. do godz. 9,00 i obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu - należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym Nowe 52 817300052003000024530001 lub w kasie Nadleśnictwa . lub w jednej z poniżej podanych form: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) wnoszą do kasy Nadleśnictwa Dąbrowa ul. Leśna 25 86-131 Jeżewo 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) wnieśli wadium 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp. 4) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia tj. prowadzą działalność związaną z budową i remontami dróg, chodników i parkingów. 5) posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań o podobnym charakterze i złożoności w zakresie budowy, budowie i remontach obiektów kubaturowych potwierdzone dokumentami (np. referencjami) stwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. 6) dysponują osobami na stanowiska: - kierownika budowy- posiadającego stosowne uprawnienia do kierowania robotami w zakresie ogólnobudowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, 7) Dysponują niżej wymienionym sprzętem: winda towarowa, rusztowania, betoniarki, zagęszczarka, koparka podsiębierna, transport kołowy elektronarzędzia. 8) posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. 9) przyjmują warunki umowy. 10) złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, informacje i oświadczenia przedstawione w § 7 siwz, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków. 11) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy zawarte w ustawie Pzp stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) w toku badania i oceny ofert zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2) zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywania jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem art. 88 ustawy Pzp. 3. Wykonawca, który nie złoży wymaganych w siwz § 7 oświadczeń, informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie Pzp lub siwz, lub innych przepisach obowiązującego prawa, lub złożone dokumenty zawierają błędy zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzieleniu zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. 7. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą i nie będzie podlegać dalszej ocenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w toku badania i oceny ofert zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2) zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywania jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem art. 88 ustawy Pzp. 3. Wykonawca, który nie złoży wymaganych w siwz § 7 oświadczeń, informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie Pzp lub siwz, lub innych przepisach obowiązującego prawa, lub złożone dokumenty zawierają błędy zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzieleniu zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. 7. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą i nie będzie podlegać dalszej ocenie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1; 2) kosztorys ofertowy - wyceniony przedmiar robót ( Załącznik Nr 8 ) określający cenę oferty - wynagrodzenie kosztorysowe brutto ( wraz z podatkiem VAT ) sporządzony wg warunków zawartych w § 13 siwz; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3; 2) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót budowlanych zostały wykonane należycie; 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu) jakimi dysponuje wykonawca wraz z podaniem formy władania z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 4; 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z przepisami) kierownika budowy i kierownika robót z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 5; 5) wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty wymienione w § 7 ust. 1 pkt 3 i ust. 2 pkt 4 z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 6. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 2) polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności; 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem \za zgodność z oryginałem\. informacje zawarte w ofercie a stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie później niż w terminie składania oferty, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone \klauzulą\: \Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji\. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) wymagane wyżej dokumenty muszą być złożone przez każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dabrowa.torun.lasy.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 50,00 PLN można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Zamawiającego: Nadleśnictwo Dąbrowa, 86 - 131 Jeżewo, ul. Leśna 25, pokój 12 lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie. Strona internetowa, na której dostępna będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. dabrowa.torun.lasy.gov.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 15.05.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.04.2007, godzina 10:00, Budynek administracyjny Nadleśnictwa Dąbrowa, ul.Leśna 25, 86-131 Jeżewo - świetlica pokój nr 14.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.