eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Płocka i gminBielsk, Bulkowo, Brudzeń Duży, Czerwińsk, Mała Wieś, Nowy Duninów, Radzanowo, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Wyszogród do instalacji lub organizacji odzysku



Ogłoszenie z dnia 2011-02-07

Płock: Kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Płocka i gmin: Bielsk, Bulkowo, Brudzeń Duży, Czerwińsk, Mała Wieś, Nowy Duninów, Radzanowo, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Wyszogród do instalacji lub organizacji odzysku
Numer ogłoszenia: 17674 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Kobylińskiego 6, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2633274, faks 024 2633274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Płocka i gmin: Bielsk, Bulkowo, Brudzeń Duży, Czerwińsk, Mała Wieś, Nowy Duninów, Radzanowo, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Wyszogród do instalacji lub organizacji odzysku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1/uzupełnienie pojemników będących własnością ZGRP poprzez dostarczenie i ustawienie 250 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, o pojemności nie mniejszej niż 1.5, wg asortymentów podanych w załączniku Nr 1 do Przedmiotu Zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego o kolorystyce wskazanej w Regulaminach utrzymania czystości i porządku w gminie, 2/ w trakcie realizacji umowy, na bieżąco, dojazd wyspecjalizowanego i oznaczonego zgodnie z wymogami Zamawiającego środka transportu, przystosowanego do rozładowania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych do miejsc lokalizacji tych pojemników na terenie w/w gmin ZGRP (załącznik nr 2 do umowy), rozstawionych przez Wykonawcę i stanowiących własność ZGRP, 3/załadowanie zawartości pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscu lokalizacji tych pojemników na terenie w/w gmin ZGRP na wyspecjalizowany środek transportu, 4/załadowanie nadmiaru odpadów nagromadzonych obok pojemnika przez pracowników Wykonawcy w ramach zaoferowanej ceny, 5/zadbanie własnym kosztem i staraniem o to aby teren, na którym ustawione są pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych był należycie posprzątany po załadunku zawartości pojemników (co najmniej w promieniu 2 metrów od miejsca ustawienia wymienionych), a pojemniki zostały nie uszkodzone i ustawione w tym samym miejscu, 6/transport zawartości pojemników zlokalizowanych na terenie w/w gmin ZGRP do instalacji lub przekazanie ich organizacji odzysku, 7/dokonanie we współpracy z przedstawicielami instalacji lub organizacji odzysku, rozliczenia ilościowego (ze wskazaniem rodzaju odpadów) przewiezionych z zawartości pojemników i kontenerów oraz spisanie z powyższego stosownej dokumentacji protokolarnej z wyszczególnieniem ilości i miejsca pochodzenia odpadów, 8/ zadbanie o dokumentowanie przez instalację lub organizację odzysku przekazania masy lub ilości danego rodzaju odpadów odrębnie do odzysku i odrębnie do recyklingu oraz przedkładanie w/w dokumentacji Zamawiającemu, 10/ prowadzenie stałej ewidencji miejsc oraz ilości załadunków odpadów opakowaniowych z pojemników z programu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, 11/prowadzenie korekt lokalizacji wyżej wymienionych pojemników wg dyspozycji Zamawiającego a po każdorazowej zmianie lokalizacji pojemników przedkładanie Zamawiającemu aktualnego wykazu, 12/ nieodpłatne rozstawianie (rozmieszczanie) na terenie gmin członków ZGRP pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będących własnością ZGRP czasowo wycofanych lub nowo zakupionych przez Zamawiającego, 13/nieodpłatne magazynowanie na terenie bazy Wykonawcy pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będących własnością ZGRP czasowo wycofanych lub nowo zakupionych przez Zamawiającego, 14/prowadzenie bieżących napraw pojemników, mających na celu przywrócenie ich do pełnej użyteczności, w tym malowanie pojemników, w których podpalono zgromadzone surowce oraz natychmiastowe zastępowanie spalonych lub zdewastowanych pojemników pojemnikami w dobrym stanie z zasobów własnych. 15/prowadzenie bieżących napraw pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w przypadku ich uszkodzenia oraz remontów z malowaniem pojemników w przypadku ich dewastacji lub zużycia, 16/prowadzenie dokumentacji napraw pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych /dotyczy pkt 14,15/ i przedkładanie jej Zamawiającemu, 17/przeprowadzanie raz na kwartał mycia, a w przypadku podwyższonych temperatur, dezynfekcji wszystkich pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, 18/dbanie o stałą kontrolę zapełniania się pojemników wysegregowanymi odpadami w taki sposób aby nie dochodziło do przepełnienia tych pojemników, w tym poprzez stały monitoring zawartości pojemników w celu uniknięcia sytuacji przepełnienia się pojemników. 19/ bieżące reagowanie na stany przepełnienia pojemników, które winny w tej sytuacji być opróżnione w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od chwili stwierdzenia takiego przepełnienia przez Wykonawcę lub zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. Przy czym na terenie ZGRP poza miastem Płock, monitoring odbywać się będzie poprzez stały kontakt telefoniczny z osobami odpowiedzialnymi w danej gminie za prowadzenie systemu segregacji odpadów komunalnych (załącznik Nr 3 do Przedmiotu Zamówienia) i reagowanie na ich wskazówki co do zapełniania się pojemników. 20/ oznakowanie obsługiwanych punktów gromadzenia odpadów poprzez umieszczenie na pojemnikach informacji o przeznaczeniu i sposobie użytkowania pojemnika oraz nazwę (logo) posiadacza pojemników, 21/wymiana w/w oznaczeń w przypadku ich uszkodzenia, odklejenia lub zerwania, 22/prowadzenie ewidencji przekazanych odpadów zebranych selektywnie, obliczenie średniego poziomu selekcji oraz składanie miesięcznych sprawozdań zawierających ilości i karty ewidencji odpadów (DZ. U. Nr 30 - Rozp. MŚ Nr 213 z dn. 14.02.2006, zał. Nr 4), 22/świadczenie w/w usług powinno być spójne z Planami gospodarki odpadami oraz Regulaminami utrzymania czystości i porządku dla w/w gmin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00 - 90.12.00.00 90.12.10.00 - 90.12.10.00 90.12.11.00 - 90.12.11.00 90.12.12.00 - 90.12.12.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SITA Płocka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., Przemysłowa 31, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 503771,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 503771,05

  • Oferta z najniższą ceną: 503771,05 / Oferta z najwyższą ceną: 503771,05

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające było przewidziane dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.