eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Zadanie 1 Infokiosk multimedialny wewnętrzny naścienny 1 szt. Zadanie 2 Zakup sprzętu, oprogramowania oraz usługa wdrożenia środowiska wirtualizacyjnego wraz z przeniesieniem obecnych serwerów na środowisko wirtualizacyjne wraz z jedną stacją roboczą wraz ze szkoleniem administratorów oraz zakup urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego i oprogramowanie Adobe Acrobat Reader Pro XI.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-05-06

Sandomierz: Zadanie 1 Infokiosk multimedialny wewnętrzny naścienny 1 szt. Zadanie 2 Zakup sprzętu, oprogramowania oraz usługa wdrożenia środowiska wirtualizacyjnego wraz z przeniesieniem obecnych serwerów na środowisko wirtualizacyjne wraz z jedną stacją roboczą wraz ze szkoleniem administratorów oraz zakup urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego i oprogramowanie Adobe Acrobat Reader Pro XI.
Numer ogłoszenia: 176712 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu , ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441442, faks 015 6441505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 Infokiosk multimedialny wewnętrzny naścienny 1 szt. Zadanie 2 Zakup sprzętu, oprogramowania oraz usługa wdrożenia środowiska wirtualizacyjnego wraz z przeniesieniem obecnych serwerów na środowisko wirtualizacyjne wraz z jedną stacją roboczą wraz ze szkoleniem administratorów oraz zakup urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego i oprogramowanie Adobe Acrobat Reader Pro XI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Zakup Infokiosku multimedialnego wewnętrznego naściennego - 1 szt. (załącznik nr 1) Część 2. Zakup sprzętu, oprogramowania oraz usługa wdrożenia środowiska wirtualizacyjnego wraz z przeniesieniem obecnych serwerów na środowisko wirtualizacyjne wraz z jedną stacją roboczą wraz ze szkoleniem administratorów oraz zakup urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego i oprogramowanie Adobe Acrobat Reader Pro XI. W skład tego zadania wchodzi 9 podzadań: (załącznik nr 1) Dostawa oprogramowania Windows Serwer 2008R2 - jedna sztuka, Dostawa serwerów - dwie sztuki, Dostawa macierzy dyskowej - jedna sztuka, Dostawa karty sieciowej dla obecnego serwera, Dostawa oprogramowania wirtualizacyjnego, Usługa wdrożenia i przeniesienia obecnego środowiska serwerowego wraz z jedną stacją roboczą na środowisko wirtualizacyjne, Szkolenie. Zakup urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego sztuk 1 Zakup oprogramowania Adobe Acrobat Reader Pro XI sztuk 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.00.00-2, 48.51.80.00-2, 48.31.00.00-4, 48.62.00.00-0, 30.23.31.41-1, 72.26.30.00-6, 72.61.10.00-6, 79.63.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca, wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy -w tym okresie wykonał co najmniej 2 wdrożenia o wartości co najmniej 100.000,00 brutto każde odpowiadających swą tematyką i wartością wdrożeniom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wdrożenia zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże ,że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania minimum jednego inżyniera certyfikowanego przez producenta oprogramowania do wirtualizacji, zaproponowanego przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, oświadczenie o akceptacji umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.sandomierz.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu ul. MIckiewicza 34 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu ul. MIckiewicza 34 27-600 Sandomierz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup infokiosku multimedialnego wewnętrznego naściennego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzętu, oprogramowania oraz usługa wdrożenia środowiska wirtualizacyjnego wraz z przeniesieniem obecnych serwerów na środowisko wirtualizacyjne wraz z jedną stacją roboczą wraz ze szkoleniem administratorów oraz zakup urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego i oprogramowanie Adobe Acrobat Reader Pro XI. W skład tego zadania wchodzi 9 podzadań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załacznik nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.51.80.00-2, 48.31.00.00-4, 48.62.00.00-0, 30.23.31.41-1, 72.26.30.00-6, 72.61.10.00-6, 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.