Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-14
Urszulin: Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Urszulin w roku szkolnym 2015/2016.
Numer ogłoszenia: 176692 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urszulin , ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Urszulin w roku szkolnym 2015/2016..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych, polegających na dowiezieniu uczniów do Zespołu Szkół w Urszulinie (Szkoły Podstawowej w Urszulinie i Gimnazjum w Urszulinie), Szkół Podstawowych w Woli Wereszczyńskiej i Wytycznie. 2. Rozpoczęcie dowożenia dzieci z pierwszej miejscowości na trasie w kierunku szkoły nie wcześniej niż od godziny 720 dowóz do ostatniej miejscowości na trasie najpóźniej do godziny 755 , a także ich odwiezienie w ciągu 45 minut po zakończeniu ostatnich zajęć w placówkach obsługiwanych przez kurs autobusu i położonych na trasie dowozu zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia podzielonego na sześć tras przewozu. Usługa odbywać się będzie zarówno po drogach utwardzonych i gruntowych oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami. 3. Dziennie autobusy będą musiały przejechać te trasy dwa lub więcej razy (tzn. dowóz w jednej turze, odwóz w min. dwóch turach), uzależnione będzie to od czasu rozpoczęcia jak i zakończenia lekcji w poszczególnych klasach i szkołach. Odwóz uczniów w dwóch turach prowadzony będzie na trasach nr 1,2,3,4,5 i 6. Dane te zostaną przekazane przez dyrektorów poszczególnych placówek, wybranemu w przetargu Wykonawcy. 4. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych szkół. 5. Dopuszcza się możliwość przedstawienia przez Wykonawcę - wybranego w przetargu, w porozumieniu z Zamawiającym innych rozwiązań tras, które mogą być bardziej praktyczne i efektywne, przy uwzględnieniu godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz w oparciu o ceny podane w ofercie. 6. Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Wykonawcy. 7. W przypadku konieczności zapewnienia opieki dodatkowej ze strony Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia dwóch bezpłatnych biletów upoważniających do przejazdu opiekunów dzieci na poszczególnych trasach dowozu. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadanie w formie zakupu imiennych biletów miesięcznych. Bilety miesięczne nie obejmują dowozu uczniów w dni wolne od zajęć. 9. Uczniowie dowożeni będą w okresie trwania zajęć szkolnych od poniedziałku do piątku każdego dnia tygodnia. 10. Oferent zobowiązany jest podać kalkulację kosztów dowozu jednego ucznia z danej miejscowość i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego) zgodnie z formularzem cenowym biletów miesięcznych załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Ustalenia ogólne, trasy: Trasa nr 1 Grabniak - Sumin - Kozubata - Zabrodzie - Urszulin, przewidywana liczba uczniów dowożonych 36, dzienna długość trasy 24km x 3 kursy = 72km, Trasa nr 2 Stare Załucze - Nowe Załucze - Dębowiec - Urszulin, przewidywana liczba uczniów dowożonych 45, dzienna długość trasy 12km x 3 kursy = 36km, Trasa nr 3 Jamniki - Łomnica - Wola Wereszczyńska - Zawadówka - Babsk - Urszulin, przewidywana liczba uczniów dowożonych 53, dzienna długość trasy 24km x 3 kursy = 72km, Trasa nr 4 Wólka Wytycka - Dominiczyn - Wytyczno - Michałów - Urszulin, przewidywana liczba uczniów dowożonych 42, dzienna długość trasy 19km x 3 kursy = 57km, Trasa nr 5 Wielkopole - Przymiarki - Wereszczyn - Sęków - Zastawie - Borysik - Urszulin, przewidywana liczba uczniów dowożonych 46, dzienna długość trasy 24km x 3 kursy = 72km, Trasa nr 6 Wincencin - Andrzejów - Urszulin, przewidywana liczba uczniów dowożonych 46, dzienna długość trasy 8,5km x 3 kursy = 25,5km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie tego warunku, jeżeli wykonawca prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w oparciu o przepisy ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 155 poz.1095 ze zmianami) oraz posiada licencję uprawniającą do transportu osób na terenie kraju, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2007r., Nr 125, poz. 874 ze zmianami), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół w trakcie trwania roku szkolnego wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował środkami transportu zapewniającymi przewóz uczniów jednocześnie na każdej trasie. Ilość posiadanych środków transportowych musi być adekwatna do ilości obsługiwanych tras dowożenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, takie jak: prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji lub inne dokumenty potwierdzające uprawnienia kierowcy do przewozu osób.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Urszulin, ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Urszulin, ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, sekretariat, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.