eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janikowo › Roboty remontowe i renowacyjne w budynku pałacu Domu Pomocy Społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Janikowo: Roboty remontowe i renowacyjne w budynku pałacu Domu Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 176660 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Ludzisko 78, 88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3513472, fax 052 3513472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe i renowacyjne w budynku pałacu Domu Pomocy Społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe i renowacyjne w budynku pałacu Domu Pomocy Społecznej: 1/ wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej 2/ pokrywanie podłóg i malowanie pokoi Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wnoszenia wadium zostały określone w rozdziale XII SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD OFERENTÓW: 2.1 Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją b) terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe 2.2. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA: 1. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy. 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. DOKUMENTY: 1. Kserokopia dowodu wpłacenia (wniesienia) wadium przetargowego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć: a) umowę - regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, b) umowę spółki cywilnej jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (dotyczy sytuacji gdy ofertę podpisuje osoba(y) inna(e) niż wymienione w dokumencie określonym w Rozdziale IX DOKUMENTY pkt 2 niniejszej specyfikacji). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8. Wykaz ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego powierzonej części zamówienia. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych zbliżonych co do zakresu i rodzaju do robót budowlanych objętych zamówieniem. 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane należycie (referencje). 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Szczegółowy kosztorys ofertowy, określający cenę oferty. Sposób opracowania kosztorysu ofertowego i obliczenia tej ceny zawarto w Rozdziale XVI niniejszej specyfikacji. 14. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Ludzisku, 88-160 Janikowo Administracja-sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ludzisku, 88-160 Janikowo pawilon - Administracja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.34-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pokrywanie podłóg i malowanie pokoi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.21.30-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.