eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › PO na wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. Wrocław -Poznańska, MSS Polska Nowa Wieś, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie , Nowogród Bobrzański, Potok, Wędrzyn, Duninów, Radnica, Skwierzyna, Skwierzyna z Filią w Biedrusku, WT Jastrzębie, WT Oleśnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-19

Wrocław: PO na wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. Wrocław -Poznańska, MSS Polska Nowa Wieś, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie , Nowogród Bobrzański, Potok, Wędrzyn, Duninów, Radnica, Skwierzyna, Skwierzyna z Filią w Biedrusku, WT Jastrzębie, WT Oleśnica
Numer ogłoszenia: 17660 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4229 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7663715, faks 71 7663701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PO na wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. Wrocław -Poznańska, MSS Polska Nowa Wieś, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie , Nowogród Bobrzański, Potok, Wędrzyn, Duninów, Radnica, Skwierzyna, Skwierzyna z Filią w Biedrusku, WT Jastrzębie, WT Oleśnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę : A. oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym B. koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.). C. świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego wydane przez służby ochrony państwa do kluzaki POUFNE

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę : A. na podstawie oświadczenia (zał nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym) B. wykaz należycie wykonanych (wykonywanych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w zakresie tożsamym odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (usługa konserwacji i napraw awaryjnych). Każda z wykazanych usług musi mieć minimalną wartość odpowiednio dla danej części zgodnie z załącznikiem nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę: A. na podstawie oświadczenia (zał nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym) B. oświadczenie wykonawcy o posiadaniu kancelarii tajnej-wg załącznika nr 2 do wniosku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę : A. na podstawie oświadczenia (zał nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym) B. oświadczenie wykonawcy o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych -wg załącznika nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym) C. wykaz osób przewidzianych do realizacji poszczególnych części zamówienia wg załącznika nr 4 i 5 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę na podstawie oświadczenia (zał nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz instalatorów i projektantów systemów alarmowych ( min 2osoby) przewidzianych do realizacji zamówienia wg załącznika nr 4 , wraz z kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE 2) licencji zabezpieczenia technicznego co najmniej I stopnia a do projektowania systemów licencję II stopnia 3) zaświadczeń o odbytym przeszkoleniu podstawowym z ochrony informacji niejawnych 4) świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych Klasy SA-3 i SA-4 2. Wykaz pracowników zabezpieczenia technicznego (min 2 osoby) przewidzianych do realizacji zamówienia wg załącznika nr 5, wraz z kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) poświadczenia bezpieczeństwa osobowego 2) licencji zabezpieczenia technicznego co najmniej I stopnia a do projektowania systemów licencję II stopnia 3) zaświadczeń o odbytym przeszkoleniu podstawowym z ochrony informacji niejawnych 3. aktualny odpis z właściwego rejestru o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Jeśli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegają wykluczeniu z postępowania, będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków wg następującego schematu A. Obowiązkowo wykonawca musi wykazać co najmniej 2 osoby instalatorów lub projektantów wg załącznika nr 4 do wniosku do realizacji zamówienia . Za każdego dodatkowego ponad wymagane minimum pracownika ujętego w wykazie osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr 4 do wniosku, posiadającego kwalifikacje wymienione w warunkach, zamawiający przyzna dodatkowo 1 punkt. B. Obowiązkowo wykonawca musi wykazać co najmniej 2 osoby pracowników zabezpieczenia technicznego - wg załącznika nr 4 do wniosku do realizacji zamówienia. Za każdego dodatkowego ponad wymagane minimum pracownika ujętego w wykazie osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr 5 do wniosku, posiadającego kwalifikacje wymienione w warunkach, zamawiający przyzna dodatkowo 1 punkt. C. wykonawca zobowiązując się do wykonanie usługi w większym zakresie niż jedna część Skład Warsztat otrzyma za każdą następną część Skład, Warsztat dodatkowo 1 punkt.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w związku A. z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w rozdziale 3 siwz. Prawo opcji może zostać zrealizowane do danego naprawy awaryjnej jedynie w przypadku wykonania umowy w zakresie podstawowym. B. W zakresie zmian osobowych pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia udokumentowaną chorobą pracownika rozwiązaniem umowy o pracę utratą uprawnień licencji utrata poświadczenia bezpieczeństwa osobowego zwiakszenia ilości pracowników do realizacji zamówienia. Wykonawca wnioskuje do zamawiającego w formie pisemnej o konieczności dokonania stosownych zmian w ww załączniku, przedstawiając dokumenty pracownika potwierdzające posiadanie licencji pracownika ochrony zabezpieczenia technicznego i poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Jeżeli wniosek wykonawcy zostanie uwzględniony, zamawiający sporządzi aneks do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego bud 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego w kancelarii jawnej bud 13 pok 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. Wrocław -Poznańska,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w MSS Polska Nowa Wieś,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w Milicz,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w Krapkowice,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. Jastrzębie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. Nowogród Bobrzański,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. Potok,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. Wędrzyn,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. Duninów,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. Radnica,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. Skwierzyna,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. Skwierzyna z Filią w Biedrusku,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. WT Jastrzębie,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wykonanie usługi konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów alarmowych w m. WT Oleśnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.