To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Białystok: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku część XI - nr sprawy: TT/DZ/3412/53/13.
Numer ogłoszenia: 176599 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319046 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku część XI - nr sprawy: TT/DZ/3412/53/13..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: 1) Zadanie nr 1 - Białystok, ul. Sukienna 5 m 3 - remont lokalu mieszkalnego, 2) Zadanie nr 2 - Białystok, ul. Przędzalniana 4A m 28 - remont instalacji elektrycznej, 3) Zadanie nr 3 - Białystok, ul. Suchowolca 25G m 3 - remont lokalu mieszkalnego, 4) Zadanie nr 4 - Białystok, ul. Dojnowska 80A m 31- remont lokalu mieszkalnego, 5) Zadanie nr 5 - Białystok, ul. Włokiennicza 17 m 31 i 60 - wymiana stolarki okiennej, 6) Zadanie nr 6 - Białystok, ul. Kopernika 7 m 30, ul. Bema 99 m 88, ul. Bema 89C m 106 - wymiana stolarki okiennej, 7) Zadanie nr 7 - Białystok, ul. Barszczańska 14 m 21 - remont lokalu mieszkalnego, 8) Zadanie nr 8 - Białystok, ul. Rynek Kościuszki 11 - naprawa elewacji, - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 8. 4. Wymaga się udzielenia: 1) co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 1, 2) co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 2, 3) co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 3, 4) co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 4, 5) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną oraz co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 5, 6) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną oraz co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 6, 7) co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 7, 8) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 8. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 8
Nazwa: Białystok, ul. Rynek Kościuszki 11 - naprawa elewacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. BAR-BUD Grzegorz Baranik, ul. Dojlidy Fabryczne 1, 15-555 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6502,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10000,00
Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15890,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wydziału do Spraw Wojskowych
- Dostawa 0,9% roztworu NaCl oraz płynu antykoagulacyjnego ACD-A ZP/TP-15/24
- Dostawa produktów leczniczych do infuzji i preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Remont poddasza wraz z wymianą okien dachowych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Karczewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.