eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedwabno › Remont jednorodzinnego budynku mieszkalnego podleśniczówki Butryny w Czarnym Piecu nr 1, gm. Jedwabno, gm. Jedwabno, pow. szczycieński.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Jedwabno: Remont jednorodzinnego budynku mieszkalnego podleśniczówki Butryny w Czarnym Piecu nr 1, gm. Jedwabno, gm. Jedwabno, pow. szczycieński.
Numer ogłoszenia: 176579 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jedwabno, ul. 1 Maja 3, 12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6213005, 6213775, fax 089 6213015.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.olsztyn.lasy.gov.pl/jedwabno

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Nadleśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont jednorodzinnego budynku mieszkalnego podleśniczówki Butryny w Czarnym Piecu nr 1, gm. Jedwabno, gm. Jedwabno, pow. szczycieński..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont jednorodzinnego budynku mieszkalnego podleśniczówki Butryny w Czarnym Piecu nr 1, gm. Jedwabno, gm. Jedwabno, pow. szczycieński, którego zakres określony w przygotowanej przez Zamawiającego specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)obejmuje m.in.: -wymianę pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej holenderki na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz montażem akcesoriów pokrycia dachowego (stopni i ław kominiarskich) okna połaciowego i wyłazu dachowego, -montaż instalacji odgromowej z uziomem otokowym, -ocieplenie dachu i stropów istniejących pomieszczeń na poddaszu, -wymianę drzwi zewnętrznych i okien w korytarzu na poddaszu, -remont komina na poddaszu, -wymianę zewn. betonowej opaski odwadniającej wokół budynku, -ułożenie na posadzce podcienia terakoty mrozoodpornej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Od Wykonawcy zamierzającego złożyć ofertę, wymagane będzie wadium przetargowe w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych), wniesione przez Wykonawcę przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w formach dopuszczonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłacić należy na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Ochrony Środowiska S.A. O/Olsztyn na konto nr 86 1540 1072 2001 5071 0912 0001 lub w Banku Spółdzielczym Szczytno O/Jedwabno na konto nr 59 8838 1015 2004 0105 8623 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe - remont podleśniczówki Butryny. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli nastąpią okoliczności określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Od Wykonawców, którzy składać będą wnioski i oferty całkowitej realizacji zamówienia, zamawiający wymaga: -spełnienia warunków art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.), -spełnienia warunków o nie wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne, zgodnie z art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.)), O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz załączą do wniosku oświadczenia i dokumenty mające na celu potwierdzenie spełnienia przez danego Wykonawcę w.w. warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)na spełnienie warunków wyszczególnionych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 oraz w art. 24 ust. 1 i ust. 2: 1.oświadczenia Wykonawcy o spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 1 do druku wniosku, 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzającego jego aktualność nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b)na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 3: 3.oświadczenia Wykonawcy o spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 1 do druku wniosku, 4.oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem do Urzędu Skarbowego podatków lub świadczeń lub, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wg załącznika nr 1 do druku wniosku 5.oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wg załącznika nr 1 do druku wniosku, c)na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 2: 6.oświadczenia Wykonawcy o spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 1 do druku wniosku, 7.oświadczenia, zatrudnionej przez Wykonawcę osoby, o przejęciu obowiązków kierownika budowy przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi do niego kopiami posiadanych przez niego uprawnień do wykonywania i nadzorowania tego typu robót oraz kopii zaświadczenia o przynależności tej osoby do okręgowej izby samorządu budowlanego, wg załącznika nr 1 do druku wniosku 8.wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wg załącznika nr 2 do druku wniosku, potwierdzony kopiami dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9.wykazu zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonaniem w budynkach kompleksowych robót remontowych lub inwestycyjnych ogólnobudowlanych o łącznej wartości każdego z zamówień min. 100 tys. złotych (netto) wg załącznika nr 3 do druku wniosku, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji, udzielonych mu przez inwestorów (ewentualnie kopii końcowych protokółów odbioru robót), potwierdzających, że roboty te wykonane zostały w sposób należyty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jedwabno 12-122 Jedwabno, ul. 1-go Maja 3 u specjalisty ds. budowlanych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Jedwabno 12-122 Jedwabno, ul. 1-go Maja 3 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.