eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaśliska › Remont mostu w km 0+080 łączącego drogę (dz. nr ewid. 1518) z drogą (dz. nr ewid. 2490/1)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Jaśliska: Remont mostu w km 0+080 łączącego drogę (dz. nr ewid. 1518) z drogą (dz. nr ewid. 2490/1)
Numer ogłoszenia: 176570 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122186 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jaśliska, Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska, woj. podkarpackie, tel. 13 4310581, faks 13 4310593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu w km 0+080 łączącego drogę (dz. nr ewid. 1518) z drogą (dz. nr ewid. 2490/1).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Remont mostu w km 0+080 łączącego drogę (dz. nr ewid. 1518) z drogą (dz. nr ewid. 2490/1), która obejmuje m.in.: Wykonanie remontu mostu z wykorzystaniem konstrukcji stalowej ustroju nośnego oraz częściowego wykorzystania istniejących podpór mostu. W czasie prowadzenia robót korpus drogi w obrębie przyczółków zostanie podany częściowym rozkopom, z odtworzeniem drogi na dojazdach na długości 10,0 m (brzeg lewy) i 19,0 m (brzeg prawy). W ramach powyższego wykonana zostanie nowa nawierzchnia drogi oraz uzupełniony ubytek nasypu w zakresie wykonanych uprzednio rozkopów za podporami mostu. W ramach remontu i odtworzenia dojazdów przewidziano także lokalne profilowanie niwelety, z dostosowaniem jej do niwelety mostu po dokonaniu jego remontu. W obrębie rozkopów za przyczółkami przewidziano uzupełnienie (odtworzenie nasypów) gruntem piaszczystym. Remont przewiduje także wykonanie nowej nawierzchni na obciążenie KR-2, o następującej konstrukcji: * podbudowa w-wa wyrównawcza: kamień łamany stabilizowany mechanicznie gr. 20 cm * podbudowa zasadnicza: BA 0/16 * w-wa ścieralna: BA 0/12,8 Przewidziano nowy przekrój poprzeczny obiektu (w ramach szerokości mostu istniejącego), przewidujący wykonanie jezdni oraz jednostronnego chodnika i opaski bezpieczeństwa, wyniesionych ponad poziom jezdni, poprzez wykonanie kap żelbetowych, ograniczonych krawężnikami kamiennymi i gzymsami prefabrykowanymi Krawędzie mostu zabezpieczone zostaną barieroporęczami stalowymi, zgodnie z obecnymi wymaganiami. Po remoncie przewiduje się uzyskanie mostu o konstrukcji stalowej, z nową, projektowaną płytą żelbetową, mocowaną w istniejących belkach stalowych. Belki oparte będą na łożyskach stalowych z szyn kolejowych, mocowanych w korpusach przyczółków, pozwalających na właściwą pracę termiczną belek stalowych. Płyta pomostowa, żelbetowa wykonana zostanie z betonu kl. B35 gr. 18-21 cm, przedłużone płytami wspornikowymi nad podporami długości wysięgu po 65 cm. Przewidziano także wymianę uszkodzonych poprzecznic na nowe wraz z unormowaniem i usystematyzowaniem ich rozstawów, w tym wykonanie poprzecznic nad podporami Poprzecznice przewidziano z INP 260 w rozstawie co ok. 2,07 m. Belki stalowe zostaną oczyszczone i zabezpieczone antykorozyjnie powłokami malarskimi. Z uwagi na korozje wżerową belki zostaną wzmocnione nakładkami w obrębie pasów dolnych belek. Wzmocnienie pasów realizowały będą nakładki z płaskowników o wymiarach 25 x 250 mm. Remont podpór mostu przewidziano poprzez wymianę uszkodzonych będących w stanie awaryjnym korpusów i skrzydeł obiektu na nowe elementy, mocowane w fundamentach, posadowionych w skalnym podłożu gruntowym. Odtworzone korpusy posiadały będą grubość zmienną 50 - 70 cm i wykonane zostaną z betonu klasy B35. Skrzydła obiektu zastąpione zostaną konstrukcją oporową z koszy siatkowo-kamiennych, stanowiących jednocześnie odtworzone umocnienia skarpo rzeki. Podpory wyposażono tu w łożyska z szyn kolejowych S-49, zabetonowanych w ich korpusach, a spięcie z ustrojem nośnym poprzez zastosowanie na obu podporach łożysk stałych Podstawowe parametry mostu po przebudowie: Nawierzchnia mostu: * szerokość jezdni: 1 x 3,00 m * szerokość chodnika: 1 x 0,75 m * szerokość opaski bezp.: 1 x 0,25 m * balustrady i gzymsy: 2 x 0,45 m Konstrukcja obiektu: * długość całkowita mostu: 11,95 m * długość płyty pomostu: 11,95 m * rozpiętość teoretyczna przęsła: 1 x 10,34 m * długość mostu w świetle: 10,11 m (analogicznie jak istn.) * kąt skrzyżowania podpór i dźwigarów głównych z przeszkodą: 90 stopni * nośność obiektu: klasa C wg PN-85/S-10030, tj. 30 t. - analogicznie jak przed ograniczeniem nośności Nawierzchnia jezdni na obiekcie wykonana zostanie bitumiczna. Przewidziano tu warstwę ochronną z BA gr 4,0 cm, układną na izolacji płyty oraz warstwę ścieralną z BA o gr. 4,0 cm. Na kapach żelbetowych przewidziano izolacjo-nawierzchnie o gr. ok. 5 mm. Spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%, a na kapach 3% w kierunku jezdni mostu. Most posiadał będzie odwodnienie analogicznie jak poprzednio, tj. grawitacyjne za pomocą spadków poprzecznych j.w. i spadku podłużnego o i = 0,5%. Szczegółowy zakres robót zawarty został w SIWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Przy wycenie robót, a następnie przy ich realizacji, dokumentem nadrzędnym w stosunku do przedmiarów robót jest projekt budowlany oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.23.21.24 - 45.23.21.24 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-BUD Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANO-MONTAŻOWYCH, ul. Górnicza 5 B, 39-402 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 263340,17

  • Oferta z najniższą ceną: 263340,17 / Oferta z najwyższą ceną: 407244,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.