eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dukla › Remont sali widowiskowo - kinowej Ośrodka Kultury w Dukli dostawa i montaż foteli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Dukla: Remont sali widowiskowo - kinowej Ośrodka Kultury w Dukli : dostawa i montaż foteli
Numer ogłoszenia: 176533 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157237 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali widowiskowo - kinowej Ośrodka Kultury w Dukli : dostawa i montaż foteli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont sali widowiskowo - kinowej Ośrodka Kultury w Dukli : dostawa i montaż foteli , w ramach Program Rozwoju obszarów Wiejskich 2007-2013r .Odnowa i rozwój wsi umowa nr 00207-6930-UM0930229/10 z dnia 28.12.2011r Dostawa i montaż foteli widowiskowo-kinowych - 117 sztuk, fotele wykonane na wzór klasyczny, na stałe montowane do podłoża w rzędzie z podłokietnikiem wspólnym, całość gwarantująca komfort siedzenia. Dostawa i montaż foteli widowiskowo -kinowych - 10 sztuk, fotele wykonane na płozach (wersja mobilna) bez montażu do podłoża w zestawach 2-osobowych, 5 zestawów . SPECYFIKACJA FOTELI Fotel widowiskowo-kinowy o wymiarach : - szerokość fotela w osi 520 mm - 530 mm - wysokość fotela po rozłożeniu 900 mm - 920 mm - głębokość fotela po złożeniu siedziska 430 mm - 450 mm - maksymalne obciążenie do 150 kg KONSTRUKCJA Konstrukcja nośna fotela, noga fotela pojedyncza wykonana z profilu 60x30x2 mm, stopa wykonana z profilowanej, tłoczonej blachy o wysokości min. 25 mm i rozstawie otworów montażowych min. 240mm (trwały i estetyczny element-brak widocznych spawów). Oparcie i siedzisko - trudno-zapalne profilowane z pianki PU wykonane w technologii wtrysku do formy. Wewnątrz pianek zatopione są metalowe stelaże stanowiące element nośny konstrukcji. Udokumentowana atestem wytrzymałość pianki siedziska na odkształcenia ( min. 100.000 cykli ) Tapicerka fotela - 100% poliester -np.Suedine o ścieralności min. 30.000 cykli potwierdzona atestem, integralna z formatką oparcia (połączenie układu tapicerskiego z formatką oparcia wykonane próżniowo podczas procesu formowania pianki w formie bez użycia kleju, zszywek, itp. ) Peeling tapicerki - czyli mechacenie się tapicerki, powstawanie tzw. baranków, należy przed podpisaniem umowy przedstawić zaświadczenie producenta o wytrzymałości tapicerki na peeling. Podłokietniki: wykonane z poliuretanu (kolor czarny) z widoczną strukturą . Boki fotela - tapicerowane (tylko zewnętrzne w rzędzie). Osłona siedziska-wykonana z tworzywa PP, częściowo perforowana. Osłona oparcia profilowana -stanowiąca jednocześnie konstrukcję nośną oparcia wykonana z tworzywa PP(polipropylen), zakrywająca częściowo boki pianki. Pokrowiec na siedzisko zapinany na zamek błyskawiczny Mechanizm składania siedziska - sprężynowy ( system 2 szt niezależnych sprężyn zatopionych w ramie siedziska.) Mocowane na uchwytach wykonanych z wytrzymałego tworzywa - np. poliamidu przykręcane do nogi - konstrukcji nośnej na 4 śruby ( ze względu na wytrzymałość ) Możliwość wymiany siedziska bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela. Siedzisko po otwarciu blokowane jest o oparcie. Rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 z 2002r., poz. 690 z późniejszymi zmianami). Fotele powinny być dopuszczone do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wraz z ofertą należy dostarczyć oferowany model fotela.(na podstawie § 6 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Wraz z fotelem należy dostarczyć karty katalogowe oferowanego modelu fotela i wzornik kolorystyki tapicerki zastosowanej w oferowanym modelu. MONTAŻ Fotele zostaną dostarczone i zamontowane przez wykonawcę własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, na adres zamawiającego w terminie wcześniej uzgodnionym z zamawiającym a wynikającym z podpisanej umowy. Fotele będą montowane w systemie jeden podłokietnik w fotelach w zestawie, skrajne fotele zakończone podłokietnikiem. Ilość rzędów i foteli w zestawie do ustalenia, zgodnie z wymiarami widowni, normami przeciwpożarowymi i normami bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnej wymiany wadliwych materiałów na wolne od wad w terminie do 7 dni od momentu ich wykrycia. Fotele muszą spełniać wymogi obowiązujących Polskich Norm przenoszących normy europejskie, posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące. Fotele muszą posiadać atest na trudnozapalność i toksyczność, wg normy PN -EN-1021-1:2007 oraz PN-EN- 1021-2:2007, atest wytrzymałości i trwałości foteli zgodnie z PN- EN 12727:2004. Atesty wymienione powyżej powinny być wydane przez uprawnione jednostki certyfikujące Wykonawca zobowiązany jest: a) udzielić co najmniej 3 lata gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia b) zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego w trakcie trwania okresu gwarancyjnego c) dostarczyć na własny koszt przedmiot niniejszego zamówienia do Zamawiającego, d) dokonać przekazania przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi dokumentami w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru, e) wykonać dokumentację powykonawczą wraz z kompletem niezbędnych certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów, kart gwarancyjnych, f) wszelkie prace i naprawy muszą odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym tak by nie kolidowały z bieżącą działalnością kina g) prowadzić roboty składające się na przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z SIWZ, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego , posiadały wymagane atesty , spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ. W takim wypadku należy do Wykonawcy przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.12.00 - Siedziska teatralne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach Program Rozwoju obszarów Wiejskich 2007-2013r .Odnowa i rozwój wsi umowa nr 00207-6930-UM0930229/10 z dnia 28.12.2011r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEGAN SEATING Sp. z o.o., Nowy Dwór 34, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92710,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112594,20

  • Oferta z najniższą ceną: 112594,20 / Oferta z najwyższą ceną: 179084,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.