eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślesin › Budowa budynku mieszkalno komunalnego



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Ślesin: Budowa budynku mieszkalno komunalnego
Numer ogłoszenia: 176524 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ślesin, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2704011, fax 063 2704198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slesin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalno komunalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku wielorodzinnego w Ślesinie z przeznaczeniem na mieszkania komunalne wraz z zagospodarowaniem terenu. Budowa budynku piętrowego -trzykondygnacyjnego-, podpiwniczonego, z nieużytkowym poddaszem o kubaturze 3 328,6 m³, o pow. zabudowy 302,6 m², z dachem dwuspadowym. W budynku tym będzie: 12 mieszkań socjalnych / 6 na I piętrze i 6 na II piętrze/, klatka schodowa, w piwnicy - komórki lokatorskie, kotłownia i skład opału. Budynek będzie budowany na istniejących fundamentach piwnicy budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50 000 zł należy wnieść najpóźniej do dnia składania ofert. Wadium w wysokości 50 000 zł należy wnieść najpóźniej do dnia składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki: 1.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy i nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art. 24 Ustawy. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna za spełnione, gdy wykonawca wykaże, że: 2.1. Status prawny: Wykonawca posiada odpowiednie uprawnienia do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia. 2.2. Doświadczenie: Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat /licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania/, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o kubaturze nie mniejszej niż 3300 m³ każda, o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln. złotych każda, w zakresie budowy budynków wielorodzinnych lub użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu. 2.3. Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) kierownikiem budowy, który winien posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, - posiadać wyższe wykształcenie, - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. b) kierownikami budowy posiadającymi pełne uprawnienia do kierowania robotami w branży: drogowej, elektrycznej, sanitarnej. 2.4. Zdolność techniczna: Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania mniejszego zamówienia, 2.5. Zdolność ekonomiczna i finansowa: a) Wykonawca posiada aktualne /tj. co najmniej od dnia upływu składania oferty/ ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie powyżej 750 000,00 zł sumy gwarancyjnej. b) Wykonawca posiada na rachunku bankowym środki lub otwartą linię kredytową o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa /brutto/ Wykonawcy. 3. Inne warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w. warunki wykonawca spełnia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki: 1.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy i nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art. 24 Ustawy. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna za spełnione, gdy wykonawca wykaże, że: 2.1. Status prawny: Wykonawca posiada odpowiednie uprawnienia do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia. 2.2. Doświadczenie: Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat /licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania/, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o kubaturze nie mniejszej niż 3300 m³ każda, o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln. złotych każda, w zakresie budowy budynków wielorodzinnych lub użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu. 2.3. Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) kierownikiem budowy, który winien posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, - posiadać wyższe wykształcenie, - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. b) kierownikami budowy posiadającymi pełne uprawnienia do kierowania robotami w branży: drogowej, elektrycznej, sanitarnej. 2.4. Zdolność techniczna: Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania mniejszego zamówienia, 2.5. Zdolność ekonomiczna i finansowa: a) Wykonawca posiada aktualne /tj. co najmniej od dnia upływu składania oferty/ ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie powyżej 750 000,00 zł sumy gwarancyjnej. b) Wykonawca posiada na rachunku bankowym środki lub otwartą linię kredytową o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa /brutto/ Wykonawcy. 3. Inne warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w. warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Status prawny oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz informacja o Wykonawcy, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne l lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dowód wniesienia wadium. 2) Doświadczenie: Wykaz zrealizowanych robót wraz z dokumentami /np. referencje/ potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane starannie i należycie. 3) Potencjał kadrowy: Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje, 4) Zdolność techniczna: Wykaz sprzętu, 5) Zdolność ekonomiczna i finansowa - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy-wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Inne dokumenty określone w SIWZ. 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Status prawny oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz informacja o Wykonawcy, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne l lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dowód wniesienia wadium. 2) Doświadczenie: Wykaz zrealizowanych robót wraz z dokumentami /np. referencje/ potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane starannie i należycie. 3) Potencjał kadrowy: Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje, 4) Zdolność techniczna: Wykaz sprzętu, 5) Zdolność ekonomiczna i finansowa - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy-wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Inne dokumenty określone w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie ul. Kleczewska 15 /pok4/ , 62-561 Ślesin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie ul. Kleczewska 15 /sekretariat/ , 62-561 Ślesin Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2007 o godz. 10:00 w tut. Urzędzie - sala posiedzeń..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.