eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Poprawa efektywności termicznej budynku Starostwa Powiatowego w Puławach poprzez renowację elewacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-09

Puławy: Poprawa efektywności termicznej budynku Starostwa Powiatowego w Puławach poprzez renowację elewacji
Numer ogłoszenia: 176509 - 2016; data zamieszczenia: 09.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104893 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Puławski, Aleja Królewska 19, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 886 11 36, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa efektywności termicznej budynku Starostwa Powiatowego w Puławach poprzez renowację elewacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Poprawa efektywności termicznej budynku Starostwa Powiatowego w Puławach poprzez renowację elewacji Celem zamówienia jest poprawa wyglądu elewacji, zabezpieczenie techniczne, przedłużenie trwałości materiałów wykończeniowych oraz poprawa efektywności termicznej budynku Starostwa Powiatowego w Puławach. Prace związane z renowacją elewacji będą polegały na oczyszczeniu elewacji (wraz z attykami) metodą piaskowania, naniesieniu chemicznych powłok rozmiękczających w celu usunięcia powłok malarskich, spłukanie parą pod ciśnieniem i jako zabieg końcowy hydrofobizacja preparatem krzemoorganicznym. Dodatkowo w zakres zadania wchodzi: wykonanie izolacji poziomej (iniekcji ciśnieniowej) na ścianach od strony północnej i wschodniej, oczyszczenie i zagruntowanie opasek wokół budynku, wykonanie na nowo cokołu z blachy ocynkowanej (wykończenie elewacji północnej), naprawa tynku studzienek okiennych (elewacja zachodnia), usunięcie zbędnych, nieoryginalnych elementów metalowych z elewacji oraz niesprawnych instalacji, przeniesienie funkcjonujących instalacji elektrycznych z elewacji do wewnątrz budynku na poziomie piwnic (elewacja południowa), wymiana lamp oświetlenia zewnętrznego, rozebranie chodnika i ponowne ułożenie z zachowaniem spadku (elewacja E1 i S3 - według oznaczeń w dokumentacji) Opis zamówienia (sposób wykonania prac) zawarty jest w przedmiarze robót, jednak ilości (powierzchnia) podane w przedmiarze mają walor poglądowy tj. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego określenia poszczególnych ilości niezbędnych do całościowej realizacji przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie ryczałtowe). Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ponadto pełny zakres zamówienia określony w niniejszym zamówieniu. Zwraca się też szczególną uwagę na wpis budynku do Rejestru Zabytków Województwa Lubelskiego. Wszystkie realizowane prace i poczynania Wykonawcy muszą być na bieżąco ustalane z przedstawicielem Zamawiającego. Zabrania się jakiejkolwiek ingerencji w strukturę zabytku i prowadzenia działań bez wiedzy i zgody Zamawiającego. Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku przed złożeniem oferty. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach wykonywanych prac będzie zabezpieczenie przed zniszczeniem np. folią: stolarki okiennej i drzwiowej, i innego mienia znajdującego się w miejscach wykonywanych prac (w tym zdemontowanych rur spustowych przeznaczonych do ponownego montażu). Należy zabezpieczyć wejścia i okna do budynków A i B oraz otwory wentylacyjne w ścianach budynku A w taki sposób, aby uniemożliwić przedostawanie się kurzu i piachu oraz innych substancji wykorzystanych do renowacji elewacji do wnętrz budynków. W przypadku przedostania się kurzu i piachu oraz innych substancji wykorzystanych do renowacji elewacji do wnętrz budynków i zanieczyszczenia ścian oraz sufitów na korytarzach i klatkach schodowych budynków, Wykonawca będzie zobowiązany do oczyszczenia i pomalowania zabrudzonych powierzchni. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób nieuciążliwy dla pracowników i użytkowników obiektu oraz na bieżąco sprzątać i utrzymywać porządek na terenie otaczającym obiekt. Po zakończeniu prac danego dnia należy posprzątać teren w taki sposób, aby następnego dnia interesanci i pracownicy mogli korzystać z terenu wokół budynku bez zakłóceń. Dodatkowo należy zabezpieczyć nową część obiektu (elewację budynku B), w taki sposób, aby uniemożliwić zabrudzenie i przemieszczanie się kurzu na elewację budynku B, w innym przypadku należy wyczyścić elewację budynku B. Wykonywanie przedmiotu zamówienia na elewacji południowej od strony dziedzińca wewnętrznego będzie możliwe tylko po godzinach pracy urzędu tj. od 15:30, a w środy od godziny 16:30 oraz w soboty. W przypadku pozostałych elewacji Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót w godzinach pracy urzędu jedynie przy zachowaniu braku uciążliwości dla pracowników i klientów urzędu. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ, tj. w szczególności: 1. dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, który to przedmiar stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty), 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów lub urządzeń określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach ( w tym technicznych) i jakości. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub słowo lub równoważne, Wykonawca ma obowiązek podać w kosztorysie ofertowym konkretną nazwę tego asortymentu, a w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego (materiału lub urządzenia), zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się wraz z ofertą na równoważne rozwiązania, wybrany Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu a w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego wraz ze sformułowaniem lub równoważne Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego na etapie składania oferty w szczególności w przypadku gdy Wykonawca nie powołuje się na rozwiązania równoważne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LUBREN Sp. z o.o., ul. Niecała 3/6, 20-080 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 432533,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 509958,00

  • Oferta z najniższą ceną: 359015,58 / Oferta z najwyższą ceną: 697410,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.