eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-29

Puszczykowo: Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
Numer ogłoszenia: 176460 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach: 18 01 03* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, genetycznego których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 180180 i 180182. 18 01 02* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 180103*). 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 201600 kg odpadów medycznych z grupy 180103, w tym 600 kg odpadów medycznych z grupy 180102. 2. Do obowiązków Wykonawcy związanych z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem wytwarzanych przez Zamawiającego odpadów, należy: 1) odbiór odpadów w pojemnikach transportowych ze szpitalnego magazynu odpadów, 2) transport odpadów do zakładu unieszkodliwiania, 3) unieszkodliwianie odpadów, 4) mycie i dezynfekcja pojemników transportowych, 5) dostarczanie pojemników do szpitalnego magazynu odpadów. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać na własny koszt pojemniki odpowiednie do zbierania i transportu odpadów: 1) pojemniki wielokrotnego użycia, sztywne, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci, zamykane, na kółkach, o powierzchniach łatwych do dezynfekcji, o wymiarach umożliwiających transport przez drzwi o szerokości do 80 cm, o pojemności co najmniej 770 l. 2) pojemniki jednorazowego użycia, sztywne, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci, z możliwością jednokrotnego zamknięcia, koloru czerwonego: a) małe: 30 l b) duże: 60 l, o wysokości co najmniej 65 cm. 4. Zamawiający wymaga, aby pojemniki wielokrotnego użycia dostarczane były w dniach odbioru odpadów, w ilości umożliwiającej wymianę, a pojemniki jednorazowe wg. zapotrzebowania po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego. 5. Pierwsza dostawa pojemników winna nastąpić na dwa dni przed odbiorem pierwszej partii odpadów, w ilości: 1) pojemniki wielokrotnego użycia w ilości 9 szt. 2) pojemniki jednorazowe: a) małe w ilości 3 szt. b) duże w ilości 3 szt. 6. Wykonawca czyste, zdezynfekowane pojemniki wielokrotnego użycia na wymianę winien dostarczać jednocześnie z odbiorem odpadów. 7. Wykonawca winien umieszczać na pojemnikach wielokrotnego użycia informację o przeprowadzonych procesach mycia i dezynfekcji, łącznie z datą wykonania procesów i podpisem osoby odpowiedzialnej za ich wykonanie. 8. Wykonawca zobowiązany jest oznakować pojemniki zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem znaku informującego o zagrożeniu biologicznym, a pojemniki wielokrotnego użycia dodatkowo symbolem Wykonawcy. 9. Oznakowane pojemniki wielokrotnego użycia, Wykonawca może wykorzystywać wyłącznie w zakresie zbierania i transportu odpadów wytwarzanych przez Zamawiającego. 10. Zamawiający ponosi odpowiedzialność finansową za utratę lub trwałe uszkodzenie pojemników, które bezpłatnie udostępnił Wykonawca na czas trwania w/w umowy. 11. Dostarczanie pojemników oraz odbiór odpadów odbywać się będzie w ustalone dni z siedziby Zamawiającego 3 razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki w godzinach od 9.00 do 11.00 oraz dodatkowo po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym. 12. Przekazanie odpadów zostanie potwierdzone kartą przekazania odpadów podpisywaną przez obie strony. 13. Przedmiotowa usługa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarowania odpadami, ochrony środowiska oraz wymogami sanitarno-higienicznymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów w miejscu na obszarze Województwa Wielkopolskiego lub innego województwa, jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do miejsca przeznaczonego do unieszkodliwiania odpadów jest mniejsza niż odległość do miejsca położonego na obszarze tego samego województwa wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zm.). b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów - na obszarze Województwa Wielkopolskiego lub innego województwa, jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do miejsca przeznaczonego do unieszkodliwiania odpadów jest mniejsza niż odległość do miejsca położonego na obszarze tego samego województwa - wydanego na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz.U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność notarialnie;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany stawki VAT i kwoty brutto w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT - z zastrzeżeniem niezmienności cen netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Dział Handlowy pok.105 Dom Pracowniczy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.