eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Konserwacja oraz utrzymanie istniejącej komunalnej kanalizacji deszczowej na terenie gminy Tychy w latach 2009-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Tychy: Konserwacja oraz utrzymanie istniejącej komunalnej kanalizacji deszczowej na terenie gminy Tychy w latach 2009-2010
Numer ogłoszenia: 17644 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oraz utrzymanie istniejącej komunalnej kanalizacji deszczowej na terenie gminy Tychy w latach 2009-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Konserwacją oraz utrzymanie istniejącej kanalizacji deszczowej w granicach administracyjnych gminy Tychy, o łącznej długości istniejącej kanalizacji deszczowej ok.220 km Wspólny Słownik Zamówień: 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych - usługi czyszczenia kanałów ściekowych Opis zamówienia: Zakres rzeczowy przewidzianych do wykonania prac na istniejącej kanalizacji deszczowej określa Zał. 1A Charakter zamawianych prac może wymagać wykonania: -wymiany odcinków kanalizacji deszczowej, budowy studni rewizyjnych, zabudowy brakujących płyt nastudziennych, pierścieni odciążających, włazów żeliwnych, betonowych na studniach rewizyjnych, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, po wykonanym remoncie kanału (odtworzenie nawierzchni drogowych), - czyszczenia istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z studniami, remontów studni, wyprowadzenie studni do rzędnej terenu, - czyszczenia piaskowników i ich utrzymanie w stanie bezpiecznym dla osób trzecich (konserwacja ogrodzenia, płyt żelbetowych stanowiących przykrycie piaskownika), - przeglądów kanalizacji deszczowej, oceny stanu technicznego istniejących i nowo wybudowanych kanałów kanalizacji deszczowej, studni, - lokalizacji awarii i ich zabezpieczenie, kwalifikacji seperatorów oleju do czyszczenia, - obsługi geodezyjnej - pomiar powykonawczy z naniesieniem na mapy zasadnicze w przypadku wymiany odcinków kanalizacji deszczowej, - zabudowy dodatkowych studni lub stwierdzenia w terenie nie zinwentaryzowanych odcinków kanalizacji deszczowej, studni i innych urządzeń. Każdorazowo przed przystąpieniem Wykonawcy do prac, Zamawiający w protokole typowania prac będzie określał szczegółowy zakres rzeczowy prac wraz z ich technologią i terminem realizacji. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24 godzinnego dyżuru oraz całodobowej dyspozycyjności (gotowości) do reakcji na zgłaszane awarie (lokalizacja i zabezpieczenie awarii) w maksymalnym czasie 20 min. od zgłoszenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,( aktualne pozwolenie na wytwarzanie odpadów wymagane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - o odpadach oraz aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (wymagane jest wykonanie co najmniej 1 usługi w zakresie czyszczenia, renowacji oraz wymiany kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 195 000,00 zł. netto, z należytą starannością oraz dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami: kierownika budowy w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych a także wymagane jest dysponowanie następującymi i urządzeniami: 2 samochody typu WUKO o ciś. 150 bar z możliwością wycinania korzeni drzew, koparko-ładowarką, zagęszczarką wibracyjną, kamerą samobieżną do inspekcji kanałów z rejestracją spadków i opcją digitalizacji zdjęć, urządzenie do lokalizacji studni i kanałów oraz lokalizator nielegalnych przyłączy do sieci kanalizacyjnej.) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 100 000,00 zł ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne pozwolenie na wytwarzanie odpadów wymagane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz.251 z późn zm.). Pozwolenie musi obejmować co najmniej odpady o kodach 19 08 01 - skratki oraz 19 08 02 - zawartość piaskowników oraz musi być wystawione na Wykonawcę. 4) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wymagane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz.251 z późn. zm.). Zezwolenie musi obejmować co najmniej odpady o kodach 20 03 04 - szlamy ze zbiorników bezodpływowych służących do gromadzenia nieczystości oraz 20 03 99 - odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach oraz musi być wystawione na Wykonawcę. 5) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą / osobami z uprawnieniami kierownika budowy w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz.U. z 2006 Nr 156 poz.1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) Wymagana jest kserokopia uprawnień i aktualny wpis do Okręgowej izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 4 oraz 4A do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych usług - załącznik Nr 5 do SIWZ - wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie z należytą starannością, co najmniej 1 usługi w zakresie czyszczenia, renowacji oraz wymiany kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 195 000,00 zł. netto, wykonanej w ciągu ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie / wykonywanie tej usługi. 3)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - załącznik nr 6 oraz 6A do SIWZ - wymagane jest posiadanie 2 samochodów typu WUKO o ciś. 150 bar z możliwością wycinania korzeni drzew, koparko-ładowarki, zagęszczarki wibracyjnej, kamery samobieżnej do inspekcji kanałów z rejestracją spadków i opcja digitalizacji zdjęć, urządzenie do lokalizacji studni i kanałów oraz lokalizator nielegalnych przyłączy do sieci kanalizacyjnej. 4) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 100 000,00zł. 2) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Rolnictwa i pokój nr 803 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Rolnictwa i pokój nr 803 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a. Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz ofertowy b. Załącznik Nr 1A do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów c. Załącznik Nr 3 do SIWZ - wzór umowy zaakceptowany na każdej stronie d. Załącznik Nr 7 do SIWZ - wypełniony wykaz cen jednostkowych e. Dowód wniesienia wadium f. Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.