eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › ochrona fizyczna osób, budynku i mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Chrzanów: ochrona fizyczna osób, budynku i mienia
Numer ogłoszenia: 176430 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chrzanowie, ul. Garncarska 9, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 625 71 00, fax 032 6276262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uschrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona fizyczna osób, budynku i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochrona fizyczna osób, budynku i mienia oraz kasy Urzędu Skarbowego w Chrzanowie przy ul. Garncarskiej nr 9 na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U z 2005r. nr 145, poz.1221 z późn.zm.). 2. Usługa konwoju gotówki oraz wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Chrzanowie na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz. U. z 1998r. Nr 129, poz. 858 z późn. zm.). 3. Usługa monitorowania sygnałów systemu telewizji przemysłowej i systemu alarmowego z interwencją załóg. Nazwa i kod określony w Słowniku Głównym Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 74610000-8, 74611000-5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 do SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia : Urząd Skarbowy w Chrzanowie, ul. Garncarska 9, 32-500 Chrzanów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.10.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późn.zm.) - dalej Pzp, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna: a) aktualny wpis lub odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, w tym konwojowanie wartości pieniężnych; 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna: a) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu wykonywania, nazw odbiorców oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Usługa winna spełniać warunki: - trwać minimum 12 miesięcy ; - polegać na ochronie obiektów typu: urzędy, szpitale, muzea, banki itp. w systemie całodobowym oraz konwojowaniu własnym samochodem przystosowanym do konwojowania gotówki i wartości pieniężnych , w tym co najmniej 1 o wartości gotówki minimum 0,3 jednostki obliczeniowej. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonywanych usług w formie oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. b) dysponowanie pracownikami spełniającymi łącznie warunki: - co najmniej 6 miesięczny staż pracy na stanowisku pracownika ochrony; - nie skazani prawomocnym orzeczeniem za przestępstwo umyślne; - posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. licencje pracownika ochrony co najmniej I stopnia; - sprawni fizycznie i charakteryzujący się wysoką kulturą osobistą; - wyposażeni w dopuszczalne środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej; - posiadający jednolite ubiory identyfikujące pracownika ochrony. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu osób przewidzianych do wykonywania umowy w formie oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wraz z dołączonymi kopiami licencji i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza złożenie wyżej wymienionego załącznika najpóźniej w terminie do 7 dni roboczych przed rozpoczęciem terminu realizacji umowy wraz z podpisanymi zobowiązaniami pracowników do przestrzegania tajemnicy skarbowej i służbowej, do której mogą mieć dostęp w związku z wykonywaną pracą. c) posiadanie niezbędnych narzędzi i urządzeń, w tym działającej całodobowo centrali/punktu przyjmującego zgłoszenie, mogącej w każdej chwili wysłać niezbędne wsparcie pracownikom ochranianych obiektów. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie analizy treści wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie: a) aktualnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000zł oraz ubezpieczenie gotówki na co najmniej 100.000zł wraz z uwierzytelnioną kopią dowodu zapłaty składki; Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej w żądanej wysokości po wyborze najkorzystniejszej oferty ale przed zawarciem umowy i przedłożenia jej oryginału wraz z dowodem zapłaty składki oraz złożenia uwierzytelnionych kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu. b) gotówki lub zdolności kredytowej na łączną kwotę 100.000zł, potwierdzone zaświadczeniem właściwego banku; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Pzp. 5. Zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z jej załącznikami i przyjął je bez zastrzeżeń. 6. Złożył ofertę oraz wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki oraz zaświadczenia. Ocena spełnienia warunków opisanych w pkt.4-5 będzie dokonana na podstawie analizy treści oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Do momentu złożenia żądanego uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, oferta nie będzie rozpatrywana. Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów, oświadczeń i innych materiałów stanowiących załącznik do oferty złożonej przez wykonawcę wg formuły spełnia - nie spełnia. Wymagane dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby dokonującej poświadczenia, datą i napisem za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Nie złożenie, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałych dokumentów lub oświadczeń spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę w formie druku oferta, stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie- Szacunkowa kalkulacja kosztów wykonania niniejszego zamówienia 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone na podstawie art. 44 Pzp ( załącznik Nr 3 do SIWZ). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone na podstawie art. 22 Pzp ( załącznik Nr 3 do SIWZ). 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp ( załącznik Nr 3 do SIWZ). Do oświadczenia należy dołączyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4-9 Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, o ile z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę nie wynika, że ustanowił pełnomocnika; 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10. Aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony fizycznej osób, budynku i mienia oraz kasy, konwoju gotówki i wartości pieniężnych oraz monitorowania sygnałów systemu telewizji przemysłowej i systemu alarmowego z interwencją załóg, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej oraz ustawą o ochronie osób i mienia. 11. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, trwającej przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegającej na ochronie obiektów użyteczności publicznej typu Urzędy, szpitale, muzea, banki itp w systemie całodobowym i konwojowaniu własnym samochodem przystosowanym do konwojowania gotówki i wartości pieniężnych, w tym co najmniej 1 o wartości gotówki minimum 0,3jednostki obliczeniowej ( załącznik Nr 4 do SIWZ). 12. Wykaz osób przewidzianych do wykonania umowy wraz z uwierzytelnioną kserokopią posiadanej licencji min. I stopnia, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego oraz zobowiązania pracowników do przestrzegania tajemnicy skarbowej i służbowej, do której mogą mieć dostęp w związku z wykonywaną pracą (załącznik Nr 5 do SIWZ). 13. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (załącznik Nr 6 do SIWZ). 14. Aktualną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000zł oraz ubezpieczenie gotówki na co najmniej 100.000 zł wraz z uwierzytelnioną kopią dowodu zapłaty składki. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej w żądanej wysokości po wyborze najkorzystniejszej oferty ale przed zawarciem umowy i przedłożenia jej oryginału wraz z dowodem zapłaty składki oraz złożenia uwierzytelnionych kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu - w takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, w którym zobowiązuje się do zawarcia takiej umowy. 15. Zaświadczenie z właściwego banku o posiadaniu gotówki lub zdolności kredytowej na łączną kwotę 100.000zł. 16. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w SIWZ i jej załącznikach ( załącznik Nr 3 do SIWZ). 17. Oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert ( załącznik Nr 3 do SIWZ). 18. Oświadczenie o występowaniu w obrocie prawnym w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi ( załącznik Nr 3 do SIWZ). 19. Oświadczenie o zapoznaniu się z uregulowaniami umowy dotyczącymi stosowania kar umownych i przyjęciu ich bez zastrzeżeń ( załącznik Nr 3 do SIWZ). 20. Podpisany i parafowany na każdej stronie wzór umowy wraz z integralnymi załącznikami (załącznik Nr 7 do SIWZ). Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych wyżej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. W/w dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne; W/w dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4-8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pierwszym zdaniu, dotyczącym wymaganych dokumentów składanych przez wykonawców zagranicznych, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego czy gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Niniejsze dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uschrzanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Chrzanowie, ul. Garncarska 9, 32-500 Chrzanów, pok. 117, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Skarbowy w Chrzanowie, ul. Garncarska 9, 32-500 Chrzanów, pok. 117, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.