Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Brzozów: Dostawa wyposażenia biblioteki, czytelni, pokoi gościnnych, muzeum byłego Kolegium Księży Misjonarzy w Brzozowie
Numer ogłoszenia: 176420 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Przemienienia Pańskiego w Brzozowie, pl. Grunwaldzki 2, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.parbrzozow.przemysl.opoka.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia biblioteki, czytelni, pokoi gościnnych, muzeum byłego Kolegium Księży Misjonarzy w Brzozowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Stolik drewniany mały o rozmiarze blatu ok. 70x90 cm szt.29 Krzesło tapicerowane pokojowe ( przybliżone wymiary - wys.93 cm, szer. 46 cm, gł. 57 cm) szt.106 Witryna 2 drzwiowa z 1 szufladą ( szer. ok. 100 cm, wys. k. 200 cm) szt. 7 Komoda z 3 szufladami i 2 drzwiami o szer nie większej niż 190 cm i wys. ok. 90 cm szt. 1 Komoda z 3 szufladami i 2 drzwiami o szer nie większej niż 135 cm i wys. ok. 90 cm szt. 4 Fotel wypoczynkowy tapicerowany skórą naturalną szt.2 Ława okolicznościowa drewniana o rozmiarze blatu ok. 70x120 cm szt. 5 Szafka - garderoba ścienna ( 1 część zamykana frontem z lustrem, 2 część niezamykana ) o szer. całkowitej nie większej niż 115 cm i wys. ok. 200 cm szt. 10 Wieszak stojący drewniany typu rogacz o wys. ok. 200 cm. szt. 15 Biurko duże o rozmiarze blatu ok. 175x80 cm szt.2 Fotel do biurka ( skóra naturalna) obrotowy z regulacją wysokości szt. 2 Szafa 2 drzwiowa z 1 szufladą o szer.ok.100 cm i wys. ok.200 cm szt. 11 Witryna 3 drzwiowa z 2 szufladami o szer. ok. 160 cm i wys. 200 cm szt. 5 Stół duży drewniany o rozmiarze blatu ok. 90x160 cm z możliwością rozłożenia do 200 cm szt.2 Stolik drewniany o rozmiarze blatu ok. 70x120 cm z możliwością rozłożenia do 150 cm szt. 2 Krzesło tapicerowane pokojowe ( przybliżone wymiary - wys. 89 cm szer. 45 cm, gł. 51 cm szt. 12 Klasyczny komplet wypoczynkowy typu 3+1+1 tapicerowany skórą naturalną składający się z 1 kanapy o szer. ok. 195 cm oraz 2 foteli o szer. ok. 100 cm kpl. 4 Lustro wiszące w ramie drewnianej o rozmiarze ok. 90x130 cm szt. 1 Szafka pod telewizor o szer. ok. 100 cm szt. 4 Łoże 1 osobowe dostosowane do materaca w rozmiarze 90x200 cm szt. 4 Materac sprężynowo-kokosowy o rozmiarze 89x199 lub 90x200 grubość ok. 18 cm szt. 4 Szafka nocna z 1 szufladą o szer. ok. 50 cm i wys. ok. 60 cm szt. 4 Komoda z 3 szufladami o całkowitej szer. nie większej niż 100 cm i wys. ok. 90 cm szt. 4 Lustro wiszące w ramie drewnianej o rozm. ok. 90x100 cm szt. 4 Szafka kuchenna pod zlewozmywak o szer. 80 cm szt. 1 Zlewozmywak nakładany ze stali nierdzewnej o rozmiarach 80x60 cm szt. 1 Kuchnia gazowa wolnostojąca z piekarnikiem elektrycznym o szer. 60 cm szt. 1 Chłodziarka wolnostojąca o szer. ok. 60 cm i wys. ok. 180 cm szt. 1 Kuchenka mikrofalowa szt. 1 Zadanie 2 1 Komoda metalowa o wymiarach zewnętrznych (mm) h=1600, l=1000, b=600 z 18 szufladami na prowadnicach rolkowych o wym. h=200, l=280, b=500 , centralny zamek szuflad szt. 3 2 Komoda metalowa o wymiarach zewnętrznych (mm) h=1600, l=600, b=600 z 4 szufladami na prowadnicach rolkowych, centralny zamek szuflad. szt. 2 3 Witryna ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=2000, l=600, b=600 ścianki szklane, drzwi szklane z zamkiem dno witryny wypełnione płytą, h=800 szt. 8 4 Witryna ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=2000, l=600, b=600 ścianki szklane, drzwi szklane z zamkiem dno witryny wypełnione płytą, h=800 szt. 5 5 Witryna ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=2000, l=1000, b=400 cokół h=50, podstawa wypełniona płytą h=500, korona wypełniona płytą h=200 ścianki szklane, drzwi szklane dwuskrzydłowe na zawiasach, 2 zamki, 2 półki szklane # 8 mm szt. 5 6 Witryna ekspozycyjna dwustronna konstrukcji metalowej h=2000, l=1000, b=900 cokół h=50, podstawa wypełniona płytą h=500, korona wypełniona płytą h=200 ścianki szklane, drzwi szklane dwuskrzydłowe na zawiasach, 4 zamki, 4 półki szklane # 8 mm szt. 5 7 Gablota ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=1050, l=1000, b=1000, dno gabloty wypełnione płytą h=800, korona wypełniona płytą h=200 ścianki szklane, drzwi szklane przesuwne, zamek szt. 10 8 Gablota ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=1400, l=1000, b=600, dno gabloty wypełnione płytą h=900, ścianki szklane. szt. 5 9 Gablota ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=1050, l=1000, b=1000, cokół h= 50 podstawa wypełniona płytą h=800, ścianki szklane. szt. 5 10 Gablota ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=800, l=1000, b=1000, cokół h= 50 podstawa wypełniona płytą h=400, ścianki szklane.. szt. 5
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. - udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2.oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) 3.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Opisy lub fotografie obrazujące oferowany przedmiot zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.parbrzozow.przemysl.opoka.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka pw Przemienienia Pańskiego w Brzozowie ulica. Plac Grunwaldzki 2 36-200 Brzozów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Parafia RzymskoKatolicka pw Przemienienia Pańskiego w Brzozowie ulica. Plac Grunwaldzki 2 36-200 Brzozów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyposażenie biblioteki, czytelni, pokoi gościnnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie muzeum.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Dostawy ciekłego azotu medycznego wykorzystywanego przez Bank Tkanek i Komórek (43)
- Zakup i dostawa stolarki okiennej
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w DPS w Brzozowie poprzez wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych i zamknięcia klatki schodowej drzwiami przeciwpożarowymi zintegrowanymi z instalacją oddymiania
- Dostawa żywności specjalnego przeznaczenia. 40/2024
- Wykonanie właściwych prac dla zadania pn.: Zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr 2063R Blizne - Golcowa w km 1+836 - 1+913 wraz z odbudową drogi w km 1+830 - 1+915 w m. Blizne
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Chemicznych
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.