eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łosice › usługa szkoleniowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Łosice: usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 176406 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach , ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 3573330, faks 083 3573330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplosice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach (czterech pośredników pracy i dwóch doradców zawodowych) realizowanej w trzech częściach: Część 1: Realizacja szkolenia Kompendium wiedzy urzędnika dla 6 pracowników PUP w Łosicach Część 2: Realizacja szkolenia Aktywizacja bezrobotnego - od rejestracji do zatrudnienia dla 6 pracowników PUP w Łosicach Część 3: Realizacja szkolenia Akademia Psychologii obsługi klienta dla 6 pracowników PUP w Łosicach Miejsce realizacji szkoleń : miejscowość w odległości minimum 100 km i maksymalnie 300 km od granic powiatu łosickiego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r Nr 69, poz.415 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku na podstawie Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Dodatkowo ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert. Wykonawca może dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do RIS.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ostatnich trzech latach do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie zrealizowali należycie co najmniej trzy szkolenia grupowe dla grup o liczebności co najmniej sześciu osób każda na zlecenie instytucji zewnętrznej w zakresie żądanym: Część I: Realizacja szkolenia Kompendium wiedzy urzędnika Część II: Realizacja szkolenia Aktywizacja bezrobotnego - od rejestracji do zatrudnienia Część III: Realizacja szkolenia Akademia Psychologii obsługi klienta, zbliżonym zakresie tematycznym (dopuszcza się wskazanie szkoleń o zbliżonym zakresie tematycznym , realizowanych pod inną nazwą) oraz potwierdzą należyte wykonanie usługi. W tym celu należy przedłożyć Wykaz wykonanych usług (szkoleń grupowych - zał nr 4 do SIWZ) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni wykazać, że dysponują odpowiednią liczbą miejsc noclegowych w ośrodku wypoczynkowo - szkoleniowym lub hotelu o standardzie na poziomie co najmniej dwóch gwiazdek (jedno lub dwuosobowe pokoje z łazienkami) oraz znajdującą się w tym ośrodku/hotelu klimatyzowaną salą wykładową, dostosowaną do grupy minimum 6 uczestników i spełniającą wymogi BHP oraz posiadającą zaplecze sanitarne. Sala powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć w tym: tablicę lub filipchart, rzutnik pisma lub projektor multimedialny, ekran do rzutnika. W tym celu należy przedłożyć Wykaz bazy lokalowej i techniczno - dydaktycznej (zał. nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni wykazać, że wskazani przez nich trenerzy/wykładowcy/szkoleniowcy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie uprawniające do prowadzenia zajęć w powierzonym sobie zakresie. Wymagane jest, aby posiadali wykształcenie wyższe, uprawnienia związane z powierzonym im zakresem szkolenia i niezbędne doświadczenie zawodowe, to znaczy przeprowadzone minimum 100 godzin szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, który będą realizować lub co najmniej trzyletni staż pracy przy realizacji zadań tożsamych lub zbliżonych do powierzonego im zakresu szkolenia. W tym celu należy przedłożyć Wykaz osób, przewidzianych do realizacji zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wskazuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku na podstawie Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zamiast dokumentu wymienionego w pkt 4.3.1 dopuszcza się oświadczenie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 20
  • 3 - posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1 zmiany terminu i miejsca realizacji przedmiotu umowy a) w przypadku wystąpienia sytuacji związanych z działaniem siły wyższej, tj. wyjątkowych zdarzeń lub niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności nie zależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w terminie wskazanym w ofercie. b) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie. Powyższe zmiany muszą zostać zaakceptowane przez obie strony, nie mogą wpłynąć na jakość realizowanej usługi i na wysokość ceny za realizację usługi. Zmiana musi być dokonana w formie pisemnej . Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu. 1.2 zmiany osób wykonujących usługę Wykonawca może powierzyć wykonywanie zadań innym osobom fizycznym i prawnym niż wymienione w złożonej ofercie przetargowej tylko w sytuacji, gdy zaistniało zdarzenie losowe, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy (wypadek, choroba wykładowcy). W takiej sytuacji dopuszcza się możliwość zmiany osoby realizującej program (wskazana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie co najmniej równoważne do osoby wcześniej wskazanej) pod warunkiem pisemnego zawiadomienia i uzyskania zgody Zleceniodawcy najpóźniej na 3 dni robocze przed planowaną datą szkolenia. Powyższa zmiana nie wymaga zmian w umowie i sporządzenia aneksu. 1.3 zmiany wynagrodzenia W sytuacji zmniejszenia liczby osób na szkoleniu (choroba, wypadek pracownika) jednak nie więcej niż o jedną osobę Zamawiający wypłaci Wykonawcy kwotę będącą iloczynem liczby osób i kosztu szkolenia jednej osoby. Powyższa zmiana nie wymaga zmian w umowie i sporządzenia aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplosice.pl zakładka - dokumenty do pobrania Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach, ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, pokój nr 59.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach, ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane będą w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa pod nazwą Wsparcie Urzędu Szansą Na Sukces Bezrobotnych III Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja szkolenia Kompendium wiedzy urzędnika dla 6 pracowników PUP w Łosicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia: kodeks postępowania administracyjnego, zasady postępowania administracyjnego, prawidłowe stosowanie przepisów KPA w kontekście ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,prawo cywilne i prawo pracy dotyczące obsługi osób bezrobotnych i poszukujących pracy, podstawowe pojęcia kodeksu pracy, prawidłowe odczytywanie i stosowanie przepisów kodeksu pracy, stosowane w praktyce pojęcia z kodeksu cywilnego, zagadnienia przydatne w pracy urzędnika , w tym zdolność prawna, pracodawca, pełnomocnictwo, zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę, rodzaje umów cywilnoprawnych,elementy ustawy o ochronie danych osobowych ,podstawowe pojęcia związane z Ustawą o ochronie danych osobowych,przetwarzanie danych osobowych w PUP, a zwłaszcza udostępnianie danych osobowych osób zarejestrowanych w urzędzie w świetle ustawy o promocji zatrudnienia oraz rozporządzeń w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy. Liczba godzin:21 godzin zegarowych, w tym 21 godzin dydaktycznych (po 45 min) plus przerwy - 3 dni szkolenia Wymagania odnośnie kadry:trenerzy/szkoleniowcy/wykładowcy z wykształceniem wyższym prawniczym lub administracyjnym, którzy przeprowadzili co najmniej 100 godzin szkolenia w zakresie stosowania przepisów KPA, prawa cywilnego i prawa pracy lub ustawy o ochronie danych osobowych- bądź posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe przy realizacji zadań z wyżej wymienionych zakresów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 20
    • 3. posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja szkolenia Aktywizacja bezrobotnego - od rejestracji do zatrudnienia dla 6 pracowników PUP w Łosicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia:dokumentowanie ścieżki aktywizacji bezrobotnego w aspekcie IPD, w ramach CAZ i standardów,aktywizacja bezrobotnego w oparciu o znowelizowane rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy,dokumentacja pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego w świetle nowych standardów, prawidłowa ścieżka osoby bezrobotnej w obrębie IPD w ramach świadczonych usług rynku pracy, tworzenie, planowanie i realizacja IPD przez poszczególnych specjalistów CAZ,współpraca pracowników CAZ w dokumentowaniu i realizacji IPD, Wzbudzanie poczucia odpowiedzialności w kliencie za jego IPD, monitorowanie IPD,analiza dotychczasowych efektów i modyfikacja IPD z klientem,warsztaty podnoszenia efektywności trwających IPD, plan postępowania z klientem w sytuacjach, gdy dotychczasowe IPD nie przyniosło zamierzonych efektów,możliwość zastosowania nowych metod realizacji IPD Liczba godzin: 23 godziny zegarowe, w tym 23 godziny dydaktyczne (po 45 min) plus przerwy - 3 dni szkolenia Wymagania odnośnie kadry: trenerzy/szkoleniowcy/wykładowcy z wykształceniem wyższym, którzy przeprowadzili co najmniej 100 godzin szkolenia w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. i rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy bądź posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w instytucjach rynku pracy przy realizacji zadań wynikających z wyżej wymienionych przepisów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 20
    • 3. posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja szkolenia Akademia Psychologii obsługi klienta dla 6 pracowników PUP w Łosicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia:doskonalenie kompetencji interpersonalnych, związanych z procesem obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji trudnych i stresujących,kompetencje miękkie (umiejętności osobiste i interpersonalne)a skuteczna współpraca z klientami urzędu pracy, partnerami i innymi instytucjami rynku pracy,predyspozycje osobiste a umiejętności społeczne, autoprezentacja i marketing własnej osoby jako profesjonalnego urzędnika,zasady i techniki skutecznej komunikacji,umiejętności negocjacyjne, zachowania asertywne i inne sposoby radzenia sobie z manipulacją ze strony klienta, sytuacje konfliktowe a techniki radzenia sobie ze stresem, procedury ochronne, pozwalające zachować spokój podczas sporów, kłótni i konfrontacji Liczba godzin:16 godzin zegarowych, w tym 16 godzin dydaktycznych (po 45 min) plus przerwy - 2 dni szkolenia Wymagania odnośnie kadry:trenerzy/szkoleniowcy/wykładowcy z wykształceniem wyższym psychologicznym lub innym, o ile posiadają dodatkowe kwalifikacje lub uprawnienia do przeprowadzania szkoleń w zakresie kompetencji miękkich i obsługi klienta (np. trenera kompetencji miękkich), którzy przeprowadzili co najmniej 100 godzin szkolenia w zakresie nauczania kompetencji miękkich, fachowej obsługi klienta bądź posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe przy realizacji zadań związanych z obsługą klienta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 20
    • 3. posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.